Skocz do zawartości

Cross/MTB do 3500zl


Recommended Posts

Nie słuchaj głupot. Krosa możesz brać w ciemno. Dobre i mocne rowery. Sam posiadam B3 z 2012(http://www.kross.pl/pl/2012/level-b3-29er). Rower igła. Skoki z ~1m, zjazdy terenowe nie robią na nim wrażenia. Jedziesz pewnie i dobrze trzymasz się drogi. Jak weźmiesz B6 to tylko zmień pedały na platformy i tylko jeździć ;)

 

 

Radona to o dwie klasy lepszy rower.

 

:rotfl: Niby w czym. W cenie chyba... :rotfl:

Link to post
Share on other sites

Rower o którym mówisz jest ciężko dostępny,

Dodo, Radony kupuje się prosto z germanii w bike-discount.de. To co jest na allegro to ich zakup na ww. stronie i doliczenie marży.

 

Tak na poważnie, w czym ten rower jest lepszy?

Geo, wykonanie, osprzęt.

 

Jeszcze może Canyon, wysyłka jest ze Szczecina.

https://www.canyon.com/_pl/mountainbikes/bike.html?b=3005

 

Skoki z ~1m, zjazdy terenowe nie robią na nim wrażenia.

Chciałbym zobaczyć te Twoje skoki z 1m i próby downhillowe Betrójką. Nie ośmieszaj się człowieku.

 

Niby w czym.

Bozia dała oczy? Szkoła nauczyła czytać? Tak? To nie wiem co dalej robisz z siebie pajaca.
Link to post
Share on other sites

Moja ostatnia wyprawa rowerowa była chyba w wieku 13 lat, może. Rower mam od komunii i odkąd z niego wyrosłem to nie jeżdżę ;< Chociaż by mi isę przydało, bo lubiłem rower. W sumie są rowery ojca, brata i wgl... A mój to bym nawet mógł sprzedać ;P Zawsze mi się podobał - żółto-granatowy Magnum. Nie znam sie na rowerach, nie wiem czy to dobra marka, ale wiem, że dzisiaj rowery strasznie drogie dlatego nie mogę się zebrać do kupna nowego ;<

 

Dawniej jeździłem trasy około 50-80km, to był fajny klimat jak za młodu cała rodzina (tj. kilkanaście osób) jeździła razem na wycieczki rowerowe po okolicznej puszczy, trasą p. dulowskiej do Krakowa. Ehhh, pojeździłbym :P

Link to post
Share on other sites

Jak jest z Radonami?

Radony tak jak i Canyony sprzedawane są bezpośrednio przez producenta bez pośrednictwa sklepów/importerów dlatego są one najtańsze na Bike-discount/stronie Canyona.

 

Że jesteś miękka cipka i się na rowerze nie utrzymasz to twój problem. Ja sobie mykam na tym rowerze po górkach bez problemu.

Pokaż tej miękkiej cipce jak skaczesz z wysokości 1m Krossem B3. Co innego jeździć po górach a co innego freeride/downhill.

 

Gdybym wziął (jak się okazuje) nic nie gorszy rower takiego dwie klasy (nie wiem gdzie) "gorszego" Krossa zaoszczędził bym trochę złotówek...

Lepszy od ZR Race 5.0 jest dopiero B9 za 5k ale to już węgiel...

 

B7 vs. ZR 5.0

olejowy widelec vs. powietrzny - komentarz zbędny chyba

zmieniarka przód Deore vs SLX - klasa wyżej na ZR

zmieniarka tył SLX vs XT - klasa wyżej na ZR

dla mnie lepsza rama w ZR - jest lżejsza + linki wpuszczone w ramę

kilogram różnicy na korzyść ZRa

 

Wystarczy argumentacji? Może przedstawisz swoją na korzyść Krossa?

Link to post
Share on other sites

że tak się wtrącę do rozmowy. jeśli ktoś nie widzi różnicy między rowerem za 2500 tyś. a 5000 gdzie sama powietrzna reba kosztuje ~1600 zł to powinien zmienić swoje zainteresowania na coś innego. sam miałem w zeszłym roku przesiadać się na 29era i miał być to radon ale niestety kolano nie pozwoliło na dalszą przygodę z rowerem.

Link to post
Share on other sites

Oj BIGI nie narzekaj przynajmniej asfalt na S8 jest certyfikowany na 230km/h+ :)

Tylko te 2-pasy i oczywiście sporo głupich rzeczy jak to w Polsce :(.

Ja ostatnio przejechałem się trasami leśnymi po Legionowie i znalazłem kilka Downhill'owych miejscówek, oraz już 3 raz przejechałem się do Warszawy rowerkiem :)...

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

Legionowo jest blisko warszawy i na 50% gdy zobaczysz czarne Audi A4 B8 z S pakietem, mrygające światłami to zwykle ja jadę na działkę(Grodzisk maz.)  :)...

PS: Nie jestem piratem drogowym o 12 w nocy ruchu nie ma a nawet jeśli jest to i tak zdążę wyhamować :)...

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

Ja do lasu mam z 15 minut jazdy rowerem a mieszkam w bloku, z tym że w dość przyjemnej dzielnicy ;).

 

Ostatnio byłem w Powsinie pierwszy raz na rowerku od ponad 2 lat, prawie wyplułem płuca :rotfl:.

Link to post
Share on other sites

że tak się wtrącę do rozmowy. jeśli ktoś nie widzi różnicy między rowerem za 2500 tyś. a 5000 gdzie sama powietrzna reba kosztuje ~1600 zł to powinien zmienić swoje zainteresowania na coś innego. sam miałem w zeszłym roku przesiadać się na 29era i miał być to radon ale niestety kolano nie pozwoliło na dalszą przygodę z rowerem.

 

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lw8ik5LiDo1qfab7ko1_500.jpg

Link to post
Share on other sites

Przeglądam te strony i przeglądam, znalazłem perę z  dość okej parametrami: 

 

Merida Matts TFS 900-D model 2012

 

http://allegro.pl/rower-merida-matts-tfs-900-d-2012-19-new-i3293172084.html

 

Cube Acid 

 

http://allegro.pl/rower-cube-acid-26-roz-18-kurier-0-i3276381363.html

 

 

Kross Level A7

 

http://www.im-motion.pl/pl/product/612/LEVEL_A7

Link to post
Share on other sites

Zadałem pytanie koledze. W offroad od lat.

Oto jego propozycje:

 

http://www.rowerymerida.pl/produkt510/big-nine-tfs-100-d-rower-merida.html

 

http://www.erowery.pl/p/9217/rower-scott-scale-670-model-2013/m

 

http://skleprowerowy.bydgoszcz.pl/cannondale-trial-sl-3-2012#intro

 

http://www.rowerowysklep.pl/specialized-rower-specialized-rockhopper-29-red-blk-13-o_l_14816.html

 

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.29er.2/14074/64221/

 

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.2/14087/64242/#specifications

 

I kilka slów:

"najważniejsze, aby przed zakupem nie dac sobie wmowic i wcisnąć, żeby kupic droższy rower, bo ma przerzutke XT, jest to tzw przyciagacz. nawet na |Deore można swietnie jezdzic i nie mieć problemów z napedem. najwazniejsza jest rama, zaraz za nia amortyzator i kola. niestety w tych przedziałach cenowych sa namiastki amortyzatorów. trzeba się przejechać i ocenic, co jest wygodne i dopiero wtedy kupować. powyżej umiescilem kilka rowerow w tym przedziale cenowym."

Link to post
Share on other sites

Wszystko się zgadza. Jednak we wszystkich rowerach jest olejowy amor a każdy kto jeździł na powietrzu (nawet tym podstawowym) wie, że warto dopłacić trochę grosza do tego (zyskując przy okazji lepszy osprzęt). Z pewnością Twój kumpel to potwierdzi.

 

W cenie bliskiej 3k znalezienie roweru z powietrznym amorem jednak graniczy z cudem.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...