Skocz do zawartości

Luźne rozmowy o urządzeniach mobilnych


Recommended Posts

Panowie, wyskoczę teraz do was z pytaniem z innej beczki. Jak to jest z tym iPhonem i iOs'em ? Cały czas mnie to zastanawia. Czy wszystkie aplikacje w urządzeniach od Appla są płatne, czy może są jakieś wyjątki typu starych darmowych gier ? Czy jest tak samo jak z WP 8, appki są płatne, ale bywają promocje, lub nawet można wyhaczyć je za darmo ?

Link to post
Share on other sites

Są apki płatne i darmowe. Promocje? Nie mam bladego pojęcia. Na każdym systemie są płatne aplikacje, ale bardzo często można znaleźć darmowe odpowiedniki (mam na myśli inną aplikację a nie "pirata").

Link to post
Share on other sites

Tak, tak. Ja wiem że na WP8 są darmowe apki, bo mam znajomych z telefonami WP. Moje myślenie, do niedawna było takie: Jak kupujesz iPhona to stać cię na wszystko, co możesz kupić w sklepach typu AppStore* Teraz stoję między wyborem WP a iOS, tylko właśnie nadal mnie to myślenie trapi, i coś czuje że lepiej będzie wybrać WP, a wy co sądzicie ?

 

 

(*-dobrze powiedziałem ? :) )

Link to post
Share on other sites
Gość Ingvarr

 

 

Samsung kontra konsument - Nokia wkracza do akcji

 

Kilka dni temu informowaliśmy o przypadku użytkownika smartfona Galaxy S4, który w serwisie YouTube opublikował film z przedstawieniem całego zajścia. Samsung, a więc producent urządzenia na sprawę zareagował w dość zaskakujący sposób - przesłał dokument, w którym stwierdza, że wymiana uszkodzonego egzemplarza odbędzie dopiero po tym, jak oryginalny film zostanie usunięty z YouTube'a. Dokument nie dość, że nie został podpisany, to jeszcze jego treść adresat ujawnił.

 

Teraz okazuje się, że Richard Wygand (ghostlyrich) nowego smartfona może otrzymać, ale nie od Samsunga, a od amerykańskiego oddziału firmy Nokia. Przedstawicielstwo fińskiego producenta skontaktowało się z Richardem, poprzez serwis społecznościowy Twitter i zaproponowało smartfona Nokia Lumia. Przypadek źle potraktowanego użytkownika Galaxy S4 firmy Samsung mocnym echem odbiła się w mediach i Nokia najwyraźniej zwietrzyła okazję do tego, aby z jednej strony ocieplić swój wizerunek, a z drugiej oczywiście dać prztyczka w nos konkurentowi. Amerykański oddział Nokii na Twitterze zaćwierkał "chcemy Ci pomóc. Pozwól, że prześlę Ci Lumię Nokii abyś mógł doświadczyć tego, jak obsługa konsumenta powinna w rzeczywistości wyglądać".

 

Dla przypomnienia, Galaxy S4 Richarda Wyganda uległ uszkodzeniu (przypaleniu), w trakcie ładowania z akumulatora (oryginalną ładowarką). Po tym jak właściciel urządzenia, objętego gwarancją producenta, próbował zrealizować przysługujące mu prawa konsumenckie, obsługa Samsunga odpowiedziała tak naprawdę zwykłym szantażem. Do tej pory Samsung nie odpowiedział na zaczepkę Nokii. Firma siedzi więc cicho, ale czy to właściwa postawa?

źródło: http://pclab.pl/news55831.html

Link to post
Share on other sites

Co raz barzdzej obawiam się jakości produktów Samsunga po tym jak padła decyzja aby wszystkie telefony byli zbierane w Wietnamie.Bo tam siła robocza jest tańsza niż w Chinach. Tania się robocza, ale pytanie czy urządzania będą jakościowo lepsze?

Cała nadzieja na LG(nadal produkuje swoje produkty w Korei) , Sony,Nokia.

Link to post
Share on other sites
Gość Ingvarr

Jeśli jakość diametralnie spadnie, będzie dużo awarii a przedstawicielstwa i serwisy Samsunga będą działały źle to ludzie przestaną kupować ich progukty i przejdą do konkurencji, która wcale złego sprzętu nie tworzy - a w wielu aspektach prześciga Samsunga.

 

A jeszcze tańsza siła robocza jest w Korei Północnej :wariat:

Link to post
Share on other sites

Panowie takie pytanie do was. Byłem dzisiaj oddać telefon na gwarancję tj 14 grudnia. Gwarancja wygasa 16tego.

Pani w salonie play stwierdziła, że mi odradza oddanie bo oddaje za późno i telefon dotrze do serwisu zapewne 17 ( 16 go wyślą) i serwis nie przyjmie reklamacji... a ja popłynę na koszty transportu [ nie mogłem zanieśc tel bezpośrednio do sewisu gdyż CCS w moim mieście aktualnie nie ma punktu żadnego)

Ofc uparłem się, by przyjęła zgłoszenie w myśl, że najwyżej się będę kłócił iż liczy się data zgłoszenia do naprawy gwarancyjnej a nie to kiedy serwis przesyłkę ... Ona szła w zaparte ale zgłoszenie przyjęła. Coś tam pierdzieliłą, żę ostatnio regulamin uległ zmianie bla bla bla..

 

Co wy o tym myslicie?

Edytowane przez Synergia
Link to post
Share on other sites

Jeśli masz kwit z datą to chyba oni mają problem. Równie dobrze mógłbyś oddać sprzęt tydzień przez a pani z salonu wysłałaby go po paru dniach. Jak to jest regulowane prawnie to nie wiem ale wydaje mi się, że mając potwierdzenie przyjęcia sprzętu jest równoznaczne z podjęciem procedury serwisowej.

Link to post
Share on other sites

Nie mam pojęcia do którego serwisu oni to wysyłają. PRzecież w teori skoro im dałem telefon to powinni zgłosić usterkę od razu do serwisu więc na to samo by wyszło. A po prostu wysłać w dzień roboczy.

 

Znalazłem na ich stronie ingo:

Bezpłatny kurier

Nasz serwis zapewnia bezpłatny i szybki transport telefonów do naprawy gwarancyjnej
za pośrednictwem DHL Express lub UPS.

Celem wezwania kuriera należy zadzwonić pod numer:

 

No ale w weekend i tak by nikt nie przyjechał x)

Poza tym serwis pracuje tylko pn-pt :P

No nic przekonamy sie, jak to wyjdzie w praniu.

Edytowane przez Synergia
Link to post
Share on other sites

Operator zawsze generuje 2-4dniowe opóźnienie. Takie rzeczy zgłasza się samemu - może być tak, że serwis policzy od daty otrzymania sprzętu.

Jeśli gwarancja wygasa 16, a wyślesz 14, to w przypadku HTC, gdy telefon wróci z naprawy, będziesz miał 90dni dodatkowej gwarancji :)

Link to post
Share on other sites
Gość Ingvarr

Trzeba było reklamować z mocy ustawy - wtedy sklep ma kłopot. A tak raczej Ty ponieważ w dokumencie gwarancyjnym zapewne jest napisane, że sprzęt ma dotrzeć do serwisu producenta w terminie a nie do sklepu. Poczytaj dokładnie gwarancję.

Link to post
Share on other sites

Ja tylko z małą dygresją. 

Około roku temu skończyła mi się gwarancja na laptopa Alinware. 

Było to w niedziele. 

Zadzwoniłem do sportu w poniedziałek i poinformowałem że zespół mi się wczoraj i próbowałem to zgłosić ale niestety w sobotę i niedzielę nikt nie pracuje u nich.

Usterka została naprawiona bez żadnego problemu. 

Pani mi wytłumaczyła że jeżeli gwarancja kończy się w dzień wolny od pracy to automatycznie jest przedłużona do pierwszego dnia pracującego.

Tak jest w UK.

Sprawdź czy w PL nie jest tak samo.

Pozdrawiam. 

Link to post
Share on other sites

Co innego obsługa serwisowa della tym bardziej zapewne nbd na alienware a co innego takie padło jak zte za kilka stówek :P

Poza tym gwarancja na mój tel kończy się dziś i dzisiaj salon play telefon zapewne wyśle.

Edytowane przez Synergia
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...