ArioX 518 Napisano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2013 ja zawsze robilem tak: export do gmail z fonu A -> export do pliku import do gmail z pliku -> synchronizacja z kontem na fonie B co dokladnie chcesz zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
Craxowich 0 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Panowie, wyskoczę teraz do was z pytaniem z innej beczki. Jak to jest z tym iPhonem i iOs'em ? Cały czas mnie to zastanawia. Czy wszystkie aplikacje w urządzeniach od Appla są płatne, czy może są jakieś wyjątki typu starych darmowych gier ? Czy jest tak samo jak z WP 8, appki są płatne, ale bywają promocje, lub nawet można wyhaczyć je za darmo ? Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14023 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Są apki płatne i darmowe. Promocje? Nie mam bladego pojęcia. Na każdym systemie są płatne aplikacje, ale bardzo często można znaleźć darmowe odpowiedniki (mam na myśli inną aplikację a nie "pirata"). Cytuj Link to post Share on other sites
Tabalan 348 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Na WP8 też są darmowe apki, aby było jasne. Cytuj Link to post Share on other sites
Craxowich 0 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Tak, tak. Ja wiem że na WP8 są darmowe apki, bo mam znajomych z telefonami WP. Moje myślenie, do niedawna było takie: Jak kupujesz iPhona to stać cię na wszystko, co możesz kupić w sklepach typu AppStore* Teraz stoję między wyborem WP a iOS, tylko właśnie nadal mnie to myślenie trapi, i coś czuje że lepiej będzie wybrać WP, a wy co sądzicie ? (*-dobrze powiedziałem ? ) Cytuj Link to post Share on other sites
Tabalan 348 Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 Jeżeli masz naprawdę sporo kasy to możesz brać iOS (ale według mnie nic poniżej iP5 nie ma sensu brać), WP jest najbardziej korzystny finansowo (tańszy telefon niż na Androida czy iOS, a efekt taki sam lub lepszy). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ArioX 518 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Tabalan ci odpowiedział na pytanie. Ja od siebie dodam, że wszystkie produkty Apple (z wyjatkiem iP5C) są doskonałe - ale cena jest wręcz idiotyczna. Edytowane 14 Grudnia 2013 przez ArioX Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Nie jest idiotyczna. Jest wysoka ale nei zmienia to faktu iżpopyt jest duży. To sztuka wykreować taki produkt by pmimo jego wysokiej ceny opychać go w takich ilościach. Mam pytanko. Czy jest na androidzie jakaś darmowa nawigacja offline ? Cytuj Link to post Share on other sites
ArioX 518 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 żadna warta uwagi. Każda jedna płatna jest kilkakrotnie lepsza - mówię o nawigacjach EU bo po PL mało kiedy jeżdżę Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 No mnei nawi po pl tylko interesuje także poczekam na opinie innych.... Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Jeżdżę na TomTomie i jestem zadowolony Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Ingvarr Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Samsung kontra konsument - Nokia wkracza do akcji Kilka dni temu informowaliśmy o przypadku użytkownika smartfona Galaxy S4, który w serwisie YouTube opublikował film z przedstawieniem całego zajścia. Samsung, a więc producent urządzenia na sprawę zareagował w dość zaskakujący sposób - przesłał dokument, w którym stwierdza, że wymiana uszkodzonego egzemplarza odbędzie dopiero po tym, jak oryginalny film zostanie usunięty z YouTube'a. Dokument nie dość, że nie został podpisany, to jeszcze jego treść adresat ujawnił. Teraz okazuje się, że Richard Wygand (ghostlyrich) nowego smartfona może otrzymać, ale nie od Samsunga, a od amerykańskiego oddziału firmy Nokia. Przedstawicielstwo fińskiego producenta skontaktowało się z Richardem, poprzez serwis społecznościowy Twitter i zaproponowało smartfona Nokia Lumia. Przypadek źle potraktowanego użytkownika Galaxy S4 firmy Samsung mocnym echem odbiła się w mediach i Nokia najwyraźniej zwietrzyła okazję do tego, aby z jednej strony ocieplić swój wizerunek, a z drugiej oczywiście dać prztyczka w nos konkurentowi. Amerykański oddział Nokii na Twitterze zaćwierkał "chcemy Ci pomóc. Pozwól, że prześlę Ci Lumię Nokii abyś mógł doświadczyć tego, jak obsługa konsumenta powinna w rzeczywistości wyglądać". Dla przypomnienia, Galaxy S4 Richarda Wyganda uległ uszkodzeniu (przypaleniu), w trakcie ładowania z akumulatora (oryginalną ładowarką). Po tym jak właściciel urządzenia, objętego gwarancją producenta, próbował zrealizować przysługujące mu prawa konsumenckie, obsługa Samsunga odpowiedziała tak naprawdę zwykłym szantażem. Do tej pory Samsung nie odpowiedział na zaczepkę Nokii. Firma siedzi więc cicho, ale czy to właściwa postawa? źródło: http://pclab.pl/news55831.html Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Co raz barzdzej obawiam się jakości produktów Samsunga po tym jak padła decyzja aby wszystkie telefony byli zbierane w Wietnamie.Bo tam siła robocza jest tańsza niż w Chinach. Tania się robocza, ale pytanie czy urządzania będą jakościowo lepsze? Cała nadzieja na LG(nadal produkuje swoje produkty w Korei) , Sony,Nokia. Cytuj Link to post Share on other sites
Tabalan 348 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Nokia akurat w Chinach produkuje smartfony (przynajmniej moja L920). Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Teoretycznie nie powinny ucierpieć na jakości w końcu jakąś kontrolę prowadzą. Choć ta jakość jest subiektywna Edytowane 14 Grudnia 2013 przez BARTOL48 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Ingvarr Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 Jeśli jakość diametralnie spadnie, będzie dużo awarii a przedstawicielstwa i serwisy Samsunga będą działały źle to ludzie przestaną kupować ich progukty i przejdą do konkurencji, która wcale złego sprzętu nie tworzy - a w wielu aspektach prześciga Samsunga. A jeszcze tańsza siła robocza jest w Korei Północnej Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie takie pytanie do was. Byłem dzisiaj oddać telefon na gwarancję tj 14 grudnia. Gwarancja wygasa 16tego. Pani w salonie play stwierdziła, że mi odradza oddanie bo oddaje za późno i telefon dotrze do serwisu zapewne 17 ( 16 go wyślą) i serwis nie przyjmie reklamacji... a ja popłynę na koszty transportu [ nie mogłem zanieśc tel bezpośrednio do sewisu gdyż CCS w moim mieście aktualnie nie ma punktu żadnego) Ofc uparłem się, by przyjęła zgłoszenie w myśl, że najwyżej się będę kłócił iż liczy się data zgłoszenia do naprawy gwarancyjnej a nie to kiedy serwis przesyłkę ... Ona szła w zaparte ale zgłoszenie przyjęła. Coś tam pierdzieliłą, żę ostatnio regulamin uległ zmianie bla bla bla.. Co wy o tym myslicie? Edytowane 15 Grudnia 2013 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Jeśli masz kwit z datą to chyba oni mają problem. Równie dobrze mógłbyś oddać sprzęt tydzień przez a pani z salonu wysłałaby go po paru dniach. Jak to jest regulowane prawnie to nie wiem ale wydaje mi się, że mając potwierdzenie przyjęcia sprzętu jest równoznaczne z podjęciem procedury serwisowej. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 No też tak uważam aczkolwiek w teorii gwarantem jest producent a nie operator a ten rozpocznie procedure gwarancyjną po otrzymaniu sprzętu czyli po uplywie gwarancji :3 Wszystko zależy od interpretacji :3 Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Myślę, że i tak wyjdziesz z tego. A jakieś zgłoszenie telefoniczne można zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Nie mam pojęcia do którego serwisu oni to wysyłają. PRzecież w teori skoro im dałem telefon to powinni zgłosić usterkę od razu do serwisu więc na to samo by wyszło. A po prostu wysłać w dzień roboczy. Znalazłem na ich stronie ingo: Bezpłatny kurier Nasz serwis zapewnia bezpłatny i szybki transport telefonów do naprawy gwarancyjnejza pośrednictwem DHL Express lub UPS. Celem wezwania kuriera należy zadzwonić pod numer: No ale w weekend i tak by nikt nie przyjechał x) Poza tym serwis pracuje tylko pn-pt No nic przekonamy sie, jak to wyjdzie w praniu. Edytowane 15 Grudnia 2013 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
Salem 363 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Operator zawsze generuje 2-4dniowe opóźnienie. Takie rzeczy zgłasza się samemu - może być tak, że serwis policzy od daty otrzymania sprzętu. Jeśli gwarancja wygasa 16, a wyślesz 14, to w przypadku HTC, gdy telefon wróci z naprawy, będziesz miał 90dni dodatkowej gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Ingvarr Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 Trzeba było reklamować z mocy ustawy - wtedy sklep ma kłopot. A tak raczej Ty ponieważ w dokumencie gwarancyjnym zapewne jest napisane, że sprzęt ma dotrzeć do serwisu producenta w terminie a nie do sklepu. Poczytaj dokładnie gwarancję. Cytuj Link to post Share on other sites
ostryb 522 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 Ja tylko z małą dygresją. Około roku temu skończyła mi się gwarancja na laptopa Alinware. Było to w niedziele. Zadzwoniłem do sportu w poniedziałek i poinformowałem że zespół mi się wczoraj i próbowałem to zgłosić ale niestety w sobotę i niedzielę nikt nie pracuje u nich. Usterka została naprawiona bez żadnego problemu. Pani mi wytłumaczyła że jeżeli gwarancja kończy się w dzień wolny od pracy to automatycznie jest przedłużona do pierwszego dnia pracującego. Tak jest w UK. Sprawdź czy w PL nie jest tak samo. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Co innego obsługa serwisowa della tym bardziej zapewne nbd na alienware a co innego takie padło jak zte za kilka stówek Poza tym gwarancja na mój tel kończy się dziś i dzisiaj salon play telefon zapewne wyśle. Edytowane 16 Grudnia 2013 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.