Skocz do zawartości

[MULTI] Dying Light - seria


Recommended Posts

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Grający online mogą zmierzyć się z ryzykiem inwazji na ich rozgrywkę ze strony Night Huntera, niezwykle potężnej mutacji zombie kontrolowanej przez innego gracza. Inwazje są nieodłączną częścią Dying Light i będą dostępne na wszystkich platformach, dla wszystkich graczy online od dnia premiery gry. Jednakże naszym fanów, którzy złożą pre-order, oferujemy dodatkowy tryb Be the Zombie, który pozwala wcielić się właśnie w postać Night Huntera i atakować sieciowe rozgrywki innych graczy.

 

Czyli selekcja graczy - rozumiem, a właściwie to nie.  Jak dla mnie beznadziejna polityka, która raczej odbije się czkawką. 

A prezentuje się to tak - Spiderman, wohooo !

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Z infografiki pochodzącej z września 2012 w polskim GameDevie zarabią się od 2 do 9 tyś. zł.

Ta infografika jest chyba najaktualniejsza i jedyna dotycząca zarobków przy tworzeniu gier - przepytano ponad 200 byłych i aktualnych pracowników, w tym tych z największych firm. 

http://i.imgur.com/D4GHp.png

Link to post
Share on other sites

Dobiegają końca prace nad trwającym trzy lata projektem Dying Light, największym i najbardziej ambitnym w historii firmy. Moment, kiedy wszystkie etapy produkcji zsumują się w unikalną rozgrywkę nowej generacji jest już bliski.

 

Jak podkreślają twórcy gry to projekt next-gen w pełnym tego słowa znaczeniu. Do 200 tysięcy wyświetlanych obiektów. Obiektów poddanych realistycznej fizyce i oświetleniu, z rozgrywką w rozległym, otwartym świecie z rozbudowanym systemem rozwoju postaci i sztandarową technologią Natural Movement. Połączenie wszystkich tych elementów ma swoje wymagania - Twórcy gry piszą o tym w specjalnym liście do fanów na całym świecie:

 

"Z tego powodu, po wewnętrznych testach doszliśmy do wniosku, że nie mamy wyboru i musimy zrezygnować z konsol poprzedniej generacji, wydając Dying Light wyłącznie na Xbox One, PlayStation 4 i PC. (…) W celu zapewnienia zabawy z Dying Light na najwyższym poziomie, zdecydowaliśmy się na wydanie gry bez żadnych kompromisów na trzy najsilniejsze systemy dostępne obecnie na rynku. Dzięki temu zaznacie pełnych i najlepszych wrażeń z zabawy, niezależnie od platformy, na jakiej będziecie grać.

Mamy nadzieję, że rozumiecie trudną decyzję, jaką musieliśmy podjąć. Data premiery jest już blisko i nie możemy się już doczekać, by zaprezentować Wam Dying Light w najlepszej możliwej formie. Czekamy na Wasze wrażenia po tym, jak tylko wypuścimy grę w styczniu 2015".

 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...