Skocz do zawartości

Recommended Posts

Siemka

 

ja ze srednich ustawiem ustawiłem na ultra czy tam high i w ogóle gra mi sie nie odpala :C , jest możliwosc zmiany ustawien w inny sposob niz z poziomu gry ?

Na przyszłość:

a) staroświecka edycja configu gry via notepad++

b) Realmware BF3 Settings Editor (mają też wersję dla BF4).

Edytowane przez Mofixil
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw jak wam się podoba BF4 beta?

Z kumplem walczyliśmy ile się dało, teraz wróciliśmy do BF3 i naszła nas tak myśl (wszystko fajnie ale w BF3 lepiej nam się gra).

 

Wymienię dwa punkty które mi najbardziej rzucają się w oczy.

1. Co mi się nie podoba, to że gra odeszła wizualnie od BF3 a przybliżyła się do (medal of honor warfighter).

Takie mam odczucie.

2. Na plus zaliczam latanie helikopterem, o wiele bardziej mi się podoba w BF4.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez ostryb
Link to post
Share on other sites

Mowie tylko że w BF3 lepiej mi się gra niż w BF4-Beta.

Jest to moja subiektywna ocena a nie narzekanie.

Myślę że bardziej by mi się podobało gdyby wyglądała tak jak na pierwszym filmiku z kampanii a jest według mnie duża różnica w wyglądzie pomiędzy kampanią i multi.

 

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Mi po około 25 lub 35 godzinach ( Nie pamiętam dokładnie ) Bardziej do gustu przypadła czwórka. Wszystko jest takie płynniejsze, ale nadal mam wrażenie, że gram bardziej w podrasowaną trójkę niż czwórkę. Chociaż to była "tylko" Beta, w której praktycznie nic nie dostaliśmy do testowania ( Dwie bronie i parę dodatków itp. ). Ja słyszałem, że Beta była na starszej wersji gry niż Alpha ( Co się wydaje bez sensu %-) ) Mimo jakiś bugów etc. jestem pozytywnie nastawiony do gry i na pewno ją kupie w dniu premiery :)

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Filip17
Link to post
Share on other sites

Zmiany po becie 

 

 

The elevator catapult (All platforms)

Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks!
 
Gameplay balancing
We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game.
 
Infantry Changes
-Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill.  The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage.
-Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode.
-Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire.
-Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range.
-Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates.
-Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack.
-Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible.
-Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event.
-The revive time has been increased from 7s to 10s.
 
Vehicle Changes
-Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon.
-Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%).
-Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike.
-Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered.
-Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role.
-Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role.
-Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times.
-Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating.
 
Locking Weapon Changes
-RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced.
-Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation.
-All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons.
 
General Changes
-The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event.
-The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness.
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Beta 4'ki śmierdziała. Pograłem 10 godzin przez 2 dni i totalnie mnie odrzuciło. Dzięki za wstawienie log'a ze zmian natsu . Bardzo fajnie, że faktycznie coś zmienili i beta nie poszła do piachu.

Po oficjalnej premierze, kilku poprawkach, po nowym roku kupię 4'kę.

Edytowane przez Ave20
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...