dodo 20721 Napisano 12 Października 2013 Udostępnij Napisano 12 Października 2013 Mi po update'cie chodzi gorzej, Wczoraj miałem parę momentów gdzie gra zwiesiła się na 0,5sec Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 12 Października 2013 Udostępnij Napisano 12 Października 2013 (edytowane) Mnie w końcu gra działa doskonale. Szkoda tylko że zajęło im to ponad połowę czasu trwania bety, miłym gestem byłoby przedłużenie jej. Edytowane 12 Października 2013 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
krait 0 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Siemka ja ze srednich ustawiem ustawiłem na ultra czy tam high i w ogóle gra mi sie nie odpala :C , jest możliwosc zmiany ustawien w inny sposob niz z poziomu gry ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Wywal folder Battlefield 3 w moich dokumentach i odpal grę ... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krait 0 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 dzieki o tym nie pomyślałem gra na Ultra mi się po dłuższym czasie uruchomiła miałem nawet jakis 20-30 FPS i się zacinało a przy ustawieniach Medium juz 25-50 i juz ta gra chodziła płynnie :C Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 Taka strzałka w górę jest przy moim poście xD, to jakbym mógł prosić klik Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 (edytowane) Siemka ja ze srednich ustawiem ustawiłem na ultra czy tam high i w ogóle gra mi sie nie odpala :C , jest możliwosc zmiany ustawien w inny sposob niz z poziomu gry ? Na przyszłość: a) staroświecka edycja configu gry via notepad++ b) Realmware BF3 Settings Editor (mają też wersję dla BF4). Edytowane 13 Października 2013 przez Mofixil 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Tak chodzi Koniowi http://www.youtube.com/watch?v=xXnm15kGN8g&feature=youtu.be Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Jej, nawet ja się załapałem na filmik. Zastanawia mnie tylko, co chciałeś napisać po tym, jak zabrałem Ci blachę. Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 A ja się nie załapałem ;( Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 5:10 Darkatraz Cytuj Link to post Share on other sites
darkatraz 884 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 A jednak jestem Jestem gwiazdą Cytuj Link to post Share on other sites
Z_KILLER-V987 2 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Dlaczego nie mogę teraz grać w bete bf4 co chwile wyskakuje błąd Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 To się nazywa dokładne opisanie problemu... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 13917 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Może pochwal sie co to jest za błąd? 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Nie ma już powodu pomagać temu gościowi, beta oficjalnie się zakończyła. Cytuj Link to post Share on other sites
I3arty 7 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Witam, Tutaj jest moj pierwszy filmik http://www.youtube.c...ature=youtu.be# robilem go pare godzin lacznie z nagrywaniem Mam nadzieje ze sie podoba [Nie jest profesjonalny bo to jest dopiero pierwszy moj taki filmik ] bez muzyki bo nie wiedzialem jaka dac i czy moge legalnie ja wzlozyc do mojego video Cytuj Link to post Share on other sites
elvismt 754 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 no to sobie pograłem w betę jedyne 6 godzin z czego około 5 godzin kiedy działała jeszcze dość kiepsko Cytuj Link to post Share on other sites
ostryb 522 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 (edytowane) Jestem ciekaw jak wam się podoba BF4 beta? Z kumplem walczyliśmy ile się dało, teraz wróciliśmy do BF3 i naszła nas tak myśl (wszystko fajnie ale w BF3 lepiej nam się gra). Wymienię dwa punkty które mi najbardziej rzucają się w oczy. 1. Co mi się nie podoba, to że gra odeszła wizualnie od BF3 a przybliżyła się do (medal of honor warfighter). Takie mam odczucie. 2. Na plus zaliczam latanie helikopterem, o wiele bardziej mi się podoba w BF4. Pozdrawiam. Edytowane 15 Października 2013 przez ostryb Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 1. Co mi się nie podoba, to że gra odeszła wizualnie od BF3 a przybliżyła się do (medal of honor warfighter). Nie sądziłem że kiedykolwiek spotkam człowieka który nie tyle nie narzeka na ArtDirection™ Bluefielda 3 co stwierdza że wolał go nad jakiekolwiek kolory. Wow. Cytuj Link to post Share on other sites
ostryb 522 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Mowie tylko że w BF3 lepiej mi się gra niż w BF4-Beta. Jest to moja subiektywna ocena a nie narzekanie. Myślę że bardziej by mi się podobało gdyby wyglądała tak jak na pierwszym filmiku z kampanii a jest według mnie duża różnica w wyglądzie pomiędzy kampanią i multi. Pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Filip17 15 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 (edytowane) Mi po około 25 lub 35 godzinach ( Nie pamiętam dokładnie ) Bardziej do gustu przypadła czwórka. Wszystko jest takie płynniejsze, ale nadal mam wrażenie, że gram bardziej w podrasowaną trójkę niż czwórkę. Chociaż to była "tylko" Beta, w której praktycznie nic nie dostaliśmy do testowania ( Dwie bronie i parę dodatków itp. ). Ja słyszałem, że Beta była na starszej wersji gry niż Alpha ( Co się wydaje bez sensu ) Mimo jakiś bugów etc. jestem pozytywnie nastawiony do gry i na pewno ją kupie w dniu premiery Pozdrawiam Edytowane 16 Października 2013 przez Filip17 Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 Ja osobiście jestem lekko zawiedziony i mam zamiar po dłuższej przerwie dodać wpis na blogu o tej grze. Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Zmiany po becie The elevator catapult (All platforms) Although an interesting concept, elevators were never designed to act as a catapult or teleporter. The bug where the elevator button would catapult you up into the air is fixed for the final game. But we did enjoy all the crazy videos you’ve posted. Thanks! Gameplay balancing We are still balancing gameplay, and in true DICE fashion will continue to do so well after the release of Battlefield 4. Below are just some of the gameplay changes based on your feedback that we’re making in time for the launch of the game. Infantry Changes -Fixed how the player only receives a single local damage sound effect if he or she was the victim of a quick, clean kill. The sound and camera impact effect had too long a cool down between hits. This should improve the responsiveness of being killed and taking damage. -Reduced the fire rate of the AK12 in burst from 1000rpm to 750rpm. The rate of fire was too high when combined with the low recoil of the weapon, making it more powerful than intended in burst mode. -Tweaked the compensator and muzzle brake so they’re properly less accurate in sustained automatic fire. -Reduced and rebalanced full auto accuracy based on rate of fire for all automatic weapons to balance low ROF weapons. Low ROF weapons were remaining accurate long enough to get easy kills outside of their intended optimal range. -Increased the default throw distance of the portable ammo and med packs. This makes it easier to throw these packs to teammates. -Portable ammo packs now reload 2 magazines of bullets instantly and up a total of 4 magazines per pack over time. The player must stay on top of the ammo pack in order to benefit from all of the ammo reloading. Grenades, RPG’s, and other explosive launchers do not benefit from the instant reload function of the Ammo Pack. -Increased the muzzle flash of the 25mm and 40mm launchers to make their threat position more visible. -Fixed an issue where the knife stab didn’t align with the kill event. -The revive time has been increased from 7s to 10s. Vehicle Changes -Fixed some descriptions of weapons for vehicles that incorrectly described the function of the weapon. -Increased the damage of the Stinger and IGLA to 3 hits to kill attack choppers (was 25%, now 35%). -Increased the speed of all TOW guided missiles to 75m/s from 50m/s so they can catch-up to fast vehicles like the Quad bike. -Increased the sustained fire accuracy of the Coaxial LMG on armored vehicles because it was underpowered. -Reduced the damage the 40mm and 25mm infantry weapons do to armored vehicles to highlight their anti-infantry role. -Reduced the damage main gun on the IFVs against other armor to highlight their primarily anti-infantry role. -Fixed an issue where the tank main gun did not correctly hit the center of the crosshair at all times. -Multiple options are now available for controlling how your vehicles steer with a joystick on all platforms, as well as improved the responsiveness of steering while accelerating. Locking Weapon Changes -RPG7 and SMAW can no longer lock on to Laser Designated Targets. It was inauthentic and not balanced. -Fixed some projectiles not warning vehicles when they were fired on a Laser Designated target. Reduced the lock on distance for RPGs, SMAW, and MBT LAW missiles to 350m from 500m. This gives the IGLA the clear long range AA role for soldiers, and keeps the team play element of Laser Designation. -All Laser Designated missiles now do a maximum of 90% damage to Attack and Scout helicopters (down from 100%). This was done to give helicopters a chance to use their Fire Extinguisher countermeasure even against Laser Designated weapons. General Changes -The kill string in the score log now appears sooner, making the UI more responsive to a kill event. -The aim assist on X360/PS3 has been tweaked to be more consistent at all ranges. The assist was over powerful at close range, and not powerful enough at medium range. Players should now find that close combat requires much more player input and the snap to a target is far less forgiving. At medium range the player should experience a bit more assistance tracking targets, but generally still reduced aim assist effectiveness. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Ave20 241 Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 (edytowane) Beta 4'ki śmierdziała. Pograłem 10 godzin przez 2 dni i totalnie mnie odrzuciło. Dzięki za wstawienie log'a ze zmian natsu . Bardzo fajnie, że faktycznie coś zmienili i beta nie poszła do piachu. Po oficjalnej premierze, kilku poprawkach, po nowym roku kupię 4'kę. Edytowane 18 Października 2013 przez Ave20 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.