Ladros 70 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 @Ladros Tylko że gra pojawi się za około 2 lata więc jest to prawdopodobne że tak będzie wyglądała żadne prawdopodobne. obecna grafika do tego renderu ledwo się umywa, a przez te 2 lata nic nie pójdzie tak ostro do przodu i na pewno nie w polsce. w 2008 roku też myśleli, że dzisiaj taka grafika to będzie podstawa... Można sobie wmawiać, nie prowokuje ani nic, ale każdy wie, że to nierealne obecnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) tak samo pewnie nie, ale podobnie tak(powiedzmy coś jak samaritan demo). zobaczcie co da się wycisnąć ze znienawidzonego przez niektórych unreal engine 3 http://2.bp.blogspot.com/-zFStvLCb99Y/UOG06ovAJbI/AAAAAAAAA0I/YNCVooxA_6g/s1600/ME_F05.jpg http://1.bp.blogspot.com/-R2XsvmwNImg/UOAi70k0dLI/AAAAAAAAAzE/uKtm0KpJHJ8/s1600/Me_stand10.jpg http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=115127 ciekawe czy next geny beda wystarczajaco mocne by wykorzystac unreal engine 3 Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Co Ty. W życiu. Ty się módl żebyśmy chociaż mieli 1080p i 60kl - STAŁE - na DX9 to będzie BARDZO DOBRZE. Wulfen - jako znawca tematu byś się nie ośmieszał podniecając się takimi filmikami... Da się wycisnąć... Ta... to niech teraz ten statyczny koleś ruszy du**ę, i niech go wrzucą w scenę napierdzielanki z pięcioma innymi kolesiami tak wyglądającymi do tego wybuchy i sypiące się otoczenie - zobaczymy wtedy jak sobie ten silnik 'poradzi' Cytuj Link to post Share on other sites
Caulfield 3 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 @Wulfen To, że można zrobić rendera w danym silniku to nic nie znaczy. Pamiętasz silnik Metal Gear Solid z PSX? Pamiętasz jak wyglądały tam postacie? A 'level specjalny' w ktorym robilo sie zdjecia Mei Ling? Cytuj Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 dx 11 będzie na pewno, ale 60 klatek przy 1080p to co najwyżej w specjalnych startowych tytułach, bo jeśli chodzi o kryzysy i baterfildy to raczej nie. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) zobaczcie co da się wycisnąć ze znienawidzonego przez niektórych unreal engine 3 Jak taka grafika będzie standardem w grach za 10 lat to będzie można mówić o wielkim sukcesie. Do fotorealnej grafiki jeszcze bardzo daleka droga. O ile wydajność sprzętu rośnie to nakład pracy a więc i finansowy na gry nie zmienia się od ponad 5 lat. Stworzenie gry w której grafika wszystkich postaci i otoczenia prezentowała by się fotorealnie kosztowało by nieporównywalnie więcej niż koszty dzisiejszych gier a przecież te są i tak astronomicznie wysokie. Kto obecnie wydał by ok. 1 miliard $ na stworzenie fotorealnej gry klasy AAA skoro przychód ze sprzedaży nie pokrył by tych kosztów a co dopiero mówić o zarobku. Kilka przykładów kosztów produkcji gier ( http://playa.pl/dodatki-zobacz/content,4094,rodzaj,1,t,najdrozsze-gry-w-historii ) 1. Grand Theft Auto IV – 100 milionów USD 2. Gran Turismo 5 – 80 milionów USD 3. Shenmue – 70 milionów USD 4. Too Human – ponad 60 milionów USD 5. Metal Gear Solid 4 – 60 milionów USD 6. Halo – 55 milionów USD 7. APB – 50 milionów USD 8. LA Noire – 50 milionów USD 9. Final Fantasy XII – 48 milionów USD 10. Killzone 2 – 45 milionów USD Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Co Ty. W życiu. Ty się módl żebyśmy chociaż mieli 1080p i 60kl - STAŁE - na DX9 to będzie BARDZO DOBRZE. Wulfen - jako znawca tematu byś się nie ośmieszał podniecając się takimi filmikami... Da się wycisnąć... Ta... to niech teraz ten statyczny koleś ruszy du**ę, i niech go wrzucą w scenę napierdzielanki z pięcioma innymi kolesiami tak wyglądającymi do tego wybuchy i sypiące się otoczenie - zobaczymy wtedy jak sobie ten silnik 'poradzi' no właśnie obecny sprzęt by się pewnie zadławił chciałem tylko pokazać ze na odpowiednim sprzęcie, na ue3 da się jeszcze wiele osiągnąć i nie jest to wcale taki przestarzały silnik. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ja nie narzekałem nigdy na niego bo porty na PC na nim były zawsze dobre za pierwszym podejściem. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Fenio, przydało by się odrazu porównanie ile na nich zarobiono ;> Po za tym, ludzie patrzycie na te bardziej popularne produkcje Są też inne tytuły gdzie grafika jest dobra. Owszem to co Fenio powiedział to niestety przykra prawda następny screen shot robiony dziś Uważam, że grafika stoi na poziomie. http://img705.imageshack.us/img705/3653/teraev.jpg Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Rexlu Cytuj Link to post Share on other sites
Anoizm 13 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Czy wyjdzie czy nie wyjdzie i tak nie kupie konsoli. NIGDY! Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Nie wiesz co tracisz tyle mogę napisać. Cytuj Link to post Share on other sites
Anoizm 13 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Wiem co tracę. Tracę np. grę na 42' monitorze na wygodnej sofie + masę wybitnych exów, ale jestem zatwardziały pecetowiec. Konsoli nie zwodujesz, żeby jakoś wyglądała. Cytuj Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ty grasz wyglądem? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Możliwości są ograniczone ale też idze coś wykrzesać. A na półce prezentuje się lepiej niż nie jeden custom pc. http://www.llamma.com/xbox360/news/images/rockstar/RSTAR%20057b.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ee tam, ja gram i będę grać na pc, bo po prostu myszka + klawiatura, ja się w tym czuje ... Pad, kontroler to nie dla mnie ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Pierwszy sensowny i rozwinięty argument, dlaczego ktoś woli PC od konsoli. Cytuj Link to post Share on other sites
slabon 19 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Drugi sensowny i nierozwinięty argument,za kilka lat powiedzmy, dlaczego ktoś woli AMD APU next-generation PS4 niż Fxa. Cytuj Link to post Share on other sites
Fugens 20 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ja doszedłem do zdania, że grafika to nie wszysto, jeśli gra jest grywalna to grafika nie przeszkadza. Wyjądkiem jest BF3 bo i piękny i grywalny (oby więcej takich gier). Grywalność, grywalność i jeszcze raz grywalność. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 No jasne że grywalność, ale grafika cieszy oko Cytuj Link to post Share on other sites
Fugens 20 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Tak to prawda, ale grywalność to priorytet dla mnie. To samo z cod, lubiłem sobie postrzelać, nie patrzałem na grafike, tylko na grywalność, a tu do Black ops 2 jest nudne i mało grywalne. Dlatego wole sobie pograć w wcześniejszą część cod lub bf3 niż w Black ops 2. (jedynie zombie, ale to też się nudzi) Cytuj Link to post Share on other sites
Anoizm 13 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Drugi sensowny i nierozwinięty argument,za kilka lat powiedzmy, dlaczego ktoś woli AMD APU next-generation PS4 niż Fxa. Tylko jak FX albo APU będą w konsoli będzie to bardzo wielka szansa dla AMD. Będzie możliwość optymalizacji pod moduły co da duży zastrzyk gotówki i będzie równa walka Intel vs AMD Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Dramatyzujecie z tym procesorem. Poprzednia (obecna?) generacja była wyjątkowa, ale producenci już więcej nie będą tak dopłacać do sprzętu. Xbox wszedł na rynek z Pentiumiem III 733 MHz, gdy na rynku był już obecny Athlon XP 1533 MHz. Myślę, że A10 w porównaniu z i5 wypada podobnie wydajnościowo. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez szatkus Cytuj Link to post Share on other sites
slabon 19 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) nie tylko i5 , następny układ zmodyfikowany APU 6800K ma być wydajniejszy nowy układ, podobnie wydajnościowo jak Hasswell Edytowane 16 Stycznia 2013 przez slabon Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) yślę, że A10 w porównaniu z i5 wypada podobnie wydajnościowo. Wypada gorzej co nikogo nie powinno dziwić skoro przy porównaniu do i5 jest to 2 moduły vs 4 rdzenie. A10 można porównywać do i3. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 @fenio Miałem na myśli, że różnica wydajnościowa dzisiaj między A10 i i5 jest podobna do tej jaka była w tamtych czasach między P III i Athlonem XP. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.