Skocz do zawartości

Dlaczego nie warto kupowac dyskow OCZ


Recommended Posts

a masz je na najnowszym firmware 1.5 ?

Testowalem na najnowszym, te teraz co mam sa nie rozpakowane.

 

Jak dla mnie problem wydaje sie z konfiguracja windowsa, moze wylaczenie cache albo odwrotnie - zwiekszenie, mozna tez uzyc np. flashfire. Dyski pracuja w raid czy tez kazdy osobno w innym kompie ?

Sprawdzalem w kazdej mozliwej konfiguracji ;)

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Do sklepu odesłałem i sklep od razu odesłał nowy, więc teraz i tak mi nie wymienią raczej. Ale, możesz dać znać booo mam ten drugi 120GB, który kupiłem u jakiegoś lolka z allegro. Koleś nie odbiera telefonów a on jest z tej wadliwej serii właśnie i przydało by się go wymienić.

Link to post
Share on other sites

Ja mam jakoś OCZ i nie narzekam, a o freezach na Vertex 4 to jak na razie tylko przeczytałem, bo jakoś używam ponad miesiąc dysk i nic się nie dzieje.

 

To, że masz uraz do tej firmy nie oznacza wcale, że jest zła bo Ty tak uważasz.

Edytowane przez sliski15
Link to post
Share on other sites

używam ponad miesiąc dysk i nic się nie dzieje.

Wow! Miesiąc to rzeczywiście kupa czasu. Normalnie wieczność. Producenci powinni dawać gwarancję dokładnie na miesiąc, bo jak już TYLE działa, to z całą pewnością nic złego nie może się wydarzyć. Poza tym jak tobie działa, to znaczy, że automatycznie musi działać i innym.

 

Zastanów się dwa razy (albo i więcej, nie zaszkodzi) zanim zaczniesz produkować kolejne złote myśli.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Producenci powinni dawać gwarancję dokładnie na miesiąc, bo jak już TYLE działa, to z całą pewnością nic złego nie może się wydarzyć.

Czy ja gdzieś coś takiego napisałem? Proszę nie wkładać mi słów w palce, których nie wystukałem na klawiaturze. Opisałem tylko swoje doświadczenie z użytkowania tego dysku, który mam od miesiąca. Gwarancja jest 5 lat więc nie mam się czym martwić. Zepsuje się to oddam na gwarancję. To może ja założę teraz temat dlaczego nie warto kupować dysków WD, bo mam z nim problem. Ktoś niech założy temat o seagate, bo miał z nimi problemy. Jeszcze dorzućmy kogoś z samsungiem, żeby coś dopisał i się w końcu okaże, że żadnych dysków nie warto kupować.

  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Opisałem tylko swoje doświadczenie z użytkowania tego dysku, który mam od miesiąca.

A GreQonE opisał swoje, przyznasz chyba, że niezbyt miłe. Daleki jestem od stwierdzania, że dana firma jest be, bo akurat mi trafił się felerny egzemplarz, ale doskonale rozumiem kogoś, kto kupuje za ciężko (czasem lżej ;) ) zarobione pieniądze sprzęt, który nie należy do najtańszych, a później są z nim takie cyrki. Też bym się wkurzył. To, że po miesiącu wszystko nadal ci działa, to super i absolutnie nie życzę ci kłopotów z dyskiem. Zrozum jednak kogoś, kto przez taką awarię może zostać chwilowo bez sprawnego kompa, lub stracił cenne dane. Miesiąc to zdecydowanie za mało, aby zabierać głos na temat związany z awaryjnością danego sprzętu, a fakt, że nie miałeś w ogóle do czynienia z obsługą serwisową sprawia, że na jej temat nie powinieneś zabierać głosu.

Link to post
Share on other sites

@sliski Tyle, ze kazdy z producentow o ktorych napisales ma w swojej ofercie produkty, ktore faktycznie dzialaja i nie jest to problem ze sprzet raz padl i poszedl na gwarancje.

 

Sposrod 12 HD204UI Samsunga, ktore zakupilem ponad polowa wrocila na serwis i nie robie z tego powodu jakiejs afery, bo wadliwa sztuka to nie jest nic nadzwyczajnego, zdarza sie najlepszym.

Natomiast, kiedy mamy pod reka 50 roznych produktow danego producenta i zaden z nich nie dziala poprawnie, to jednak jest cos nie tak.

 

Zrozum jednak kogoś, kto przez taką awarię może zostać chwilowo bez sprawnego kompa

Nie mowiac juz o tym, ze komputera uzywam jako narzedzia pracy i straty jakie taki sprzet powoduje sa ogromne

Link to post
Share on other sites

Ja jednak uważam, że nie powinieneś przypinać tego tematu, bo to trochę nadużywanie władzy ;). Równie dobrze można zrobić podobny temat o firmie Asus i jego niecnym serwisie i przypiąć gdzieś go. Rozumiem że ciężko zarobione pieniądze na chwilę obecną poszły się j***ć, ale nie oczekuj zwrotu całej kwoty. Masz bodajże 1% szansy na odzyskanie tych 2800zł, a w dodatku grubo dwa lata minęły i w tym czasie zarobiłeś o wiele więcej ;).

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Natomiast, kiedy mamy pod reka 50 roznych produktow danego producenta

 

Nie mowiac juz o tym, ze komputera uzywam jako narzedzia pracy i straty jakie taki sprzet powoduje sa ogromne

 

Z tym bym nie przeginał, bo doliczyłem się 12 sztuk dysków. Pierwsze 3 sztuki Vertex2, 3 sztuki Agility3, 3 sztuki Vertex3 i 3 sztuki Vertex4, co daje razem 12 sztuk. Równie dobrze możesz ich pozwać za "straty moralne" i takie tam, bo jak używasz kompa jako narzędzie pracy, to wiąże się ze straconymi kosztami. Byli tacy i wygrywali tacy.

 

Edit. Pech się stał, że wyszedł drugi post, a nie edycja w pierwszym ;). GreQ - najwidoczniej sporego pecha miałeś.

Edytowane przez Dip79
Link to post
Share on other sites

Ja jednak uważam, że nie powinieneś przypinać tego tematu, bo to trochę nadużywanie władzy

Niech ludzie wiedza na przyszlosc jakie problemy moga ich czekac, jezeli pojawi sie w przyszlosci latka ktora naprawi te problemy, albo serwis spowaznieje to masz moje slowo honoru, ze temat usune albo odpowiednio zaktualizuje.

 

Równie dobrze można zrobić podobny temat o firmie Asus i jego niecnym serwisie i przypiąć gdzieś go.

Mozna, czemu nie, opisz swoje doswiadczenia, moze dzieki temu ktos dostanie po lapach i sytuacja sie nie powtorzy.

 

Masz bodajże 1% szansy na odzyskanie tych 2800zł, a w dodatku grubo dwa lata minęły i w tym czasie zarobiłeś o wiele więcej

Moze i zarobilem, ale co z tego? Napewno nie dzieki tym dyskom.

Dyski spowodowaly jedynie straty o wartosci wiekszej niz one same warte.

Dlaczego mam placic za niefrasobliwosc inzynierow z danej firmy z wlasnego portfela?

W ciagu tych dwoch lat, jak te dyski uzywalem dzialaly poprawnie moze tydzien/dwa tygodnie, nie wiecej.

Uwazasz, ze nie nalezy mi sie zwrot?

 

Z tym bym nie przeginał, bo doliczyłem się 12 sztuk dysków.

Wybacz, zle sformulowalem zdanie, mialem na mysli nie produkty a sztuki poszczegolnych produktow.

 

Równie dobrze możesz ich pozwać za "straty moralne"

Nie sa to zadne straty moralne, bo nie jest mi z tego powodu przykro, czy jaki inny emo crap, stracilem na tych dyskach realne pieniadze w realny nie wymyslony sposob

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

tylko pojedyncze przypadki

 

Wiesz, jestem zdania, ze nei kazdy musi byc power userem, zeby przeszkadzal mu powiedzmy 1 BSOD dziennie.

Nie kazdy tez musi to kojarzyc z konkretnym elementem.

Znam osoby, ktore posiadaly te dyski, ale mowily ze sa super zadowolone, natomiast jak musialem cos zrobic na ich sprzetach to BSOD :) (i komentarz: no tak, czasem wyskakuje)

 

Mi by tam było przykro

Nie jest mi przykro, jestem po prostu sfrustrowany :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...