SuperDragons 42 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 proszę o pomoc w W2 bo nie wiem jak wejść do tych gownianych kanalow w akcie 3 wchodzę na rynku do kanalow i jak chce otworzyć te dzwi to pisze ze nie mam klucza (mowie już ze nie mam save z W1) Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Jesteś pewien, że to na pewno te drzwi? One są na 100% otwarte i nie potrzeba tam żadnego klucza. Cytuj Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Trailer Powrotu Białego Wilka Gdzie, kiedy, skąd to można pobrać? nie potrzeba tam żadnego klucza. Potrzeba Do kanałów w Wyzimie Handlowej klucz leży u martwego koleżki przy ognisku w kanałach po tamtej stronie drzwi. Trzeba iść przez kanały w Wyzimie Klasztornej i wyjść tymi drzwiami. Być może jeszcze ktoś daje nam ten klucz (nie pamiętam już) - np przy misji, gdzie o północy mamy się spotkać z oficerem i żołnierzami, aby wejść do zamkniętej dzielnicy. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Lol niezła wtopa, ja cały czas myślałem o W2 Chwila, dobrze napisałem, z jego posta wynika że chodzi o W2 A co do moda to można go tutaj pobrać : Wersja zwykła: http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-podstawowa Wersja dla FCR http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-fcr Polecam jeszcze dorzucić: FCR, Scabbard Mod, Texturen Mod, Hi-Res Character Models. Gra nabiera nowego życia 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 THX chętnie przejdę W1 w nowej szacie i ... czym tam jeszcze ten dodatek obfituje. niezła wtopa Zdarza się najlepszym, dobrze jest 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Tutaj zamieściłem linki do wszystkich najpopularniejszych modów z instrukcją jak i gdzie to instalować: Texturen Mod http://www.moddb.com/mods/the-witcher-texturen-mod/downloads/the-witcher-texturen-mod Hi-Res Character Models http://www.moddb.com/mods/witchercharactermodels/downloads/the-witcher-hi-res-character-models Scabbard Mod http://www.moddb.com/mods/scabbard-mod/downloads/scabbard-mod-v104 FCR http://www.moddb.com/mods/full-combat-rebalance1/downloads/full-combat-rebalance-v16 Powrót Białego Wilka: Wersja zwykła http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-podstawowa Wersja FCR http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-fcr Kolejność instalacji: 1. Tekstury świata: \Główny folder z grą 2. Tekstury postaci: \The Witcher Enhanced Edition\Data\Override 3. FCR: \Główny folder z grą 4. Scabbard Mod z wybraniem odpowiedniej opcji zwykła czy FCR: \Główny folder z grą 5. Powrót Białego Wilka, pobrać odpowiednią wersję: \Główny folder z grą 6. W folderze: \The Witcher Enhanced Edition\Data\z_zRotWW_int_final zmienić nazwe pliku title-pl.bik na title.bik Cytuj Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 (edytowane) 1. Tekstury świata: \Główny folder z grą Nie działa, ale \Data\Override tak działa (czyli zarówno tekstury postaci, jak i świata idą do tego samego katalogu - przynajmniej mi tak działa). Generalnie nie wiem jeszcze co się w tym Powrocie Białego Wilka zmienia oprócz interface. Interface i wszystko zmieniło się jednak tak, że gdybym nie znał W1 wcześniej, to nie wiedziałbym na co kliknąć Chwila, dobrze napisałem, z jego posta wynika że chodzi o W2 Wygląda na to, że tak, ale ... Klucza istotnie nie potrzeba, ale jeśli wybrał np ścieżkę inną niż Jorvetha, to przecież do kanałów nie da się wejść. Chyba o to chodzi? Edytowane 8 Czerwca 2014 przez Ute 2 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Nie działa, ale \Data\Override tak działa (czyli zarówno tekstury postaci, jak i świata idą do tego samego katalogu - przynajmniej mi tak działa). Hmm dziwne bo ja to ładowałem do głównego folderu z grą i śmiga, jedynie tylko tekstury postaci wkleiłem do Override. Ale ważne że działa Grasz z FCR? Cytuj Link to post Share on other sites
SuperDragons 42 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 (edytowane) chodzilo mi o W2 i mowie iż ide sciezka Iorwetha wydjae mi się ze jest ona "lepsza" a ty rafal poszles ratować triss czy odczarować saskie? przepraszam za spojler Edytowane 8 Czerwca 2014 przez SuperDragons Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Różnie, czasami wybierałem jedno a czasami drugie. Przeważnie była to Triss Cytuj Link to post Share on other sites
SuperDragons 42 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 to ja wybrałem saskie bo i tak triss przezyje z jakim save zaczniesz 1 raz gre? roche czy iorweth? Cytuj Link to post Share on other sites
Ute 2121 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Grasz z FCR? Bez. z jakim save zaczniesz 1 raz gre? roche czy iorweth? Omijanie całego początku i prawie całości we Flotsam, to przynajmniej dla mnie psucie sobie zabawy 1 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Szkoda że grasz bez FCR, z nim gra nabiera nowego życia Omijanie całego początku i prawie całości we Flotsam, to przynajmniej dla mnie psucie sobie zabawy Dla mnie prolog i 1 akt to były właśnie najlepsze lokacje w całym W2. Niesamowity klimat, głównie we Flotsam i okolicach. Może jeszcze Vergen się załapie bo też przyjemna lokacja. Szkoda, że czym dalej tym było już gorzej. Cytuj Link to post Share on other sites
wojo12 54 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 Po zainstalowaniu tych modów z poprzedniej strony trzeba zaczynać grę od początku? Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 Jeśli instalujesz FCR to tak, przy powrocie białego wilka też zalecają. Cytuj Link to post Share on other sites
SuperDragons 42 Napisano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2014 mi się jakos flotsam nie podobalo wiec nawet pobocznych nie robilem w Vergen byłoby za******e gdyby nie te wieczne tunele chodzenie pomiędzy skalami a to oblezenie Vergen CUD Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Po zamówieniu EK 3, zbieram się do przejścia 1 i 2 ponownie.Stąd prośba do Rafała o tytuły co ciekawych/przydatnych modów/przygód do obu części Wieśka oprócz FCR. Cytuj Link to post Share on other sites
wojo12 54 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Co dokładnie daje mod FCR? Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Przebudowuje cały system walki oraz dodaje kilka zmian. M.in.: - walki są znacznie szybsze, zwykli przeciwnicy nie stanowią dla Geralta zagrożenia, wystarczy 2-3 cięcia mieczem i zgon. Przy wyższych poziomach trudności działa to również w drugą stronę. - alchemia stanowi kluczową rolę, dla przykładu upiorowi bez oleju na mieczu nie zadamy obrażeń będziemy się od niego odbijać mieczem, wampiry posiadają bardzo szybką regenerację hp i bez odpowiedniego doboru olejów/eliksirów nie zdążymy machać mieczem żeby go ubić. - widzenie w ciemności jako nabyta umiejętność - do każdego slotu w ekwipunku możemy włożyć 999 tych samych przedmiotów - trafienia mieczem zostawiają widoczne rany - skóra wilkołaka do kupienia w IV akcie, także nie ma potrzeby go zabijać żeby stworzyć mutagen - możemy też włączyć sobie opcje minimalistyczny interfejs gdzie nie ma pokazywanych imion postaci/przeciwników, paska hp itd. - wszystkie pancerze mają po 3 quick sloty - możemy włączyć/wyłączyć ikonkę płonącego miecza - dostępne są do kupienia eliksiry zmniejszające/zwiększające poziom trudności - wszyscy wiedźmini mają kocie oczy - ekosystem, opcja która powoduje, że potwory występują w określonych miejscach i o określonym czasie. Nie ma już na bagnach takiego natłoku przeciwników. - brak echinopsów, teraz są tylko archespory i wyżej. Po zamówieniu EK 3, zbieram się do przejścia 1 i 2 ponownie.Stąd prośba do Rafała o tytuły co ciekawych/przydatnych modów/przygód do obu części Wieśka oprócz FCR. Na poprzedniej stronie masz wszystko co potrzeba do W1, bo to głównie jego się moduje. Dwójka nie ma jakiś fajnych, jest FCR do dwójki ale imo jeszcze sporo mu brakuje żeby dorównał temu z jedynki. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Mam kłopot - mody zainstalowane - wszystko wygląda i działa pięknie, do czasu niestety. Po uleczeniu Triss czas na pogrzeb Leo, w międzyczasie dostajemy wiedźmińskie miecze, skórzaną kurtkę etc. Nagle po rozpoczęciu gry w wiosce Wielebnego (pierwsze pojawienie się Bestii i walka z Barghestami) zostaję tylko ze sztyletem !!!. Pytanie czy go jakiś błąd czy działanie zamierzone ? Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Jakiś błąd na 100%, powinieneś mieć stalowy miecz. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Ok rozwiązane na całe szczęście, bo walka samym sztyletem choćby z Barghestami to lekki przegięcie. Tak więc dla być może zainteresowanych: chcąc pograć w Powrót Białego Wilka na mojej wersji (ER box) nie należy instalować Scabbard Mod - pochwy jak pochwy każdy jakąś w życiu widział Ogólnie powiem tyle, że PBW wymiata po całości , kawał dobrej roboty. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 Dziwne bo ja nigdy nie miałem problemu z pochwami. Instalowałeś w odpowiedniej kolejności i prawidłową wersję? Jest wersja dla zwykłej gry oraz dla FCR. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 Pobrałem wszystko z Twojego posta + jeszcze patch do PWB. Instalacja: tekstury świata, postaci, FCB, Scabbard, PWB, PWB patch i się rozjechało. Najważniejsze, że już działa Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2014 Tutaj zamieściłem linki do wszystkich najpopularniejszych modów z instrukcją jak i gdzie to instalować: Texturen Mod http://www.moddb.com/mods/the-witcher-texturen-mod/downloads/the-witcher-texturen-mod Hi-Res Character Models http://www.moddb.com/mods/witchercharactermodels/downloads/the-witcher-hi-res-character-models Scabbard Mod http://www.moddb.com/mods/scabbard-mod/downloads/scabbard-mod-v104 FCR http://www.moddb.com/mods/full-combat-rebalance1/downloads/full-combat-rebalance-v16 Powrót Białego Wilka: Wersja zwykła http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-podstawowa Wersja FCR http://www.moddb.com/mods/the-rise-of-the-white-wolf-powrt-biaego-wilka/downloads/pl-powrot-bialego-wilka-wersja-fcr Kolejność instalacji: 1. Tekstury świata: \Główny folder z grą 2. Tekstury postaci: \The Witcher Enhanced Edition\Data\Override 3. FCR: \Główny folder z grą 4. Scabbard Mod z wybraniem odpowiedniej opcji zwykła czy FCR: \Główny folder z grą 5. Powrót Białego Wilka, pobrać odpowiednią wersję: \Główny folder z grą 6. W folderze: \The Witcher Enhanced Edition\Data\z_zRotWW_int_final zmienić nazwe pliku title-pl.bik na title.bik No i muszę znowu zainstalować W1 (chciałbym zobaczyć pola z tymi modami). Tak mi się znalazło E: Może było już wstawiane, ale ... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.