JohnWoo 64 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Tak naprawdę to uberpróbkowanie nie ma sensu, bo po właczeniu oprócz spadku ilości klatek nie widać żadnej różnicy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Scalimy temat z ogólnym o W2. //zrobione .daft Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Moze ale Titan to mimo wszystko POJEDYNCZA karta Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Odpalał ktoś już gre z FCR? Bo u mnie coś nie do końca działa. Talenty niby są po jednym poziomie dla każdej umiejętności ale nie ma tego automatycznego blokowania, nowej animacji aktywowania quena ani również nowej fryzury Geralta... Nie widziałem tego jeszcze Edytowane 27 Czerwca 2013 przez rafal12322 Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 To pewnie przy nowej grze mają posiadacze W2 na X360. Chociaż ciekaw jestem czy my posiadacze PC jeżeli nie importujemy save'a to też uraczymy ten filmik? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 Może jak się zaczyna od początku W2 (z samouczkiem włącznie) to jest to wyświetlane? ... a może save z W1 trzeba zaaplikować? Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 Przy save z W1 tego nima Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 To jest pewnie jakiś wstęp do wersji na xklocka bo przecież tam nie było W1 i żeby poczuć klimat oraz załapać o co biega zrobili coś takiego. Cytuj Link to post Share on other sites
Hezen 86 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 (edytowane) Dopiero zacząłem W1, nie wiem dlaczego ale mam dziwne uczucie przez toporne animacje w W1... lubię RPG zwłaszcza gothica oraz risen'a, a w W1 nawet skakać nie można o_O Czy w późniejszym etapie gry można wyuczyć się jakiś kombosów, bo Geralt bardzo topornie macha tym mieczem? Gra podobno nadrabia grywalnością i fabułą... ale na pierwszy rzut oka widać że jest to niskobudżetowa produkcja? Edytowane 29 Czerwca 2013 przez Hezen Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 Topornie to się macha mieczem w Skyrimie , tutaj akurat sekwencje są świetne. Później jak zainwestujesz talenty w style to jeszcze lepiej to wygląda i sekwencje są bardziej złożone. Jak na te kase co oni mieli to zrobili świetną grę. W 2007 był to jeden z najlepszych RPG i dalej tak jest Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Słaby coś ruch w tematach W1, W2, W3 ostatnio No to taki śliczny fan art na weekend [18+] http://uppix.net/1/e/5/db494c96e4aef1d2abf6997bf0584tt.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Mhmm Cicho bo się nic nie dzieje, ciągle tylko te same newsy, wywiady na jedne i te same tematy. Chyba do gamescomu nic nowego się nie pojawi xD Ja niedługo planuje wrócić do Wieśka, polecimy od jedynki Tylko jeszcze troche pomęcze Skyrima. Cytuj Link to post Share on other sites
dentor23 319 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Siema dzisiaj zakupiłem sobie wreszcie Wieśka 2 i mam pytanie co wprowadzają te aktualizacje które muszę pobrać jest ich prawie 11 Gb a chciałbym wiedzieć co to daje Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 A to nie lepiej było kupić od razu wersję rozszerzoną w BOX'ie Przecież taka wersja jest dostępna dla PC, a wtedy nic Ci nie pobiera oprócz kilku łatek. Nie mówię tu o 11GB tylko o jakiś 400MB. Cytuj Link to post Share on other sites
dentor23 319 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Niestety u mnie nie było to nigdzie dostępne więc musiałem ograniczyć się do tego i teraz cierpię ... Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Siema dzisiaj zakupiłem sobie wreszcie Wieśka 2 i mam pytanie co wprowadzają te aktualizacje które muszę pobrać jest ich prawie 11 Gb a chciałbym wiedzieć co to daje Szybciej będzie pobrać backupa http://www.gog.com/witcher/backup Wersja ER a i tak trzeba pobrać ze 3 łatki... Cytuj Link to post Share on other sites
dentor23 319 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 zaraz mi się skończy zasysać aktualizacja więc z tego skorzystam dopiero przy następnym formacie lub jakiejś awarii ale dzięki , a co dają te łatki jakąś lepszą optymalizację czy coś w tym rodzaju ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 a co dają te łatki Właściwie, to można by dłuuuugo o tym pisać, więc szybko: Zmiany w wersji 3.3 (21 lutego 2013) Aktualizacja 3.3 wprowadza modyfikacje do Aard i Quen. Modyfikacje te zaczynają działać po znalezieniu w grze i użyciu odpowiedniej kapliczki i mogą być wyłączone w Ustawieniach DLC w Opcjach w launcherze. Łatka 3.3 dodaje również automatyczne wykrywanie kontrolera. Aktywacja odpowiedniej kapliczki zmienia Quen w Słoneczny Quen dodając 10% szansy na podpalenie przeciwnika, który uderzy w chronionego nim wiedźmina. Aktywacja odpowiedniej kapliczki zmienia Aard w Lodowy Aard dodając 20% szansy na zamrożenie uderzonego nim przeciwnika. Kontroler (pad/klawiatura z myszką) jest wykrywany automatycznie. Poprawki/zmiany wersji 3.2 (18 czerwca 2012) Aktualizacja 3.2 jest modyfikacją Wiedźmina 2: Zabójcy Królów Edycja Rozszerzona dla komputerów PC. Modyfikacja dodaje wymienione dalej poprawki do gry. Może być używana opcjonalnie (domyślnie jest włączona). Modyfikację można wyłączyć lub włączyć po instalacji lub w konfiguratorze DLC. Minimapa: dodano strzałkę północy. Alchemia: kieszenie na rzemiosło pokazują ile składników jest dostępnych; lepszy domyślny dobór składników (np. nie trzeba wykluczać filtrem przedmiotów fabularnych). Ikony substancji alchemicznych nie obracają się; zapisany zostaje własny dobór składników dla receptury (chyba, że zamknięty zostanie panel albo wybrana zostanie inna receptura, lecz nie resetuje się po wyprodukowaniu przedmiotu.) Tooltipy: są dłuższe i przewijają się szybciej. Ekwipunek/Handel/Przechowalnia: Przycisk sortowania (sortowanie po czasie otrzymania, nazwie, ciężarze, cenie.) Możliwe jest również sortowanie odwrotne. Handel: Zaznaczone zostają książki, receptury i schematy rzemieślnicze, które już znajdują się w ekwipunku. Rzemiosło: Pokazywana jest liczba posiadanych przedmiotów, zamiast liczby wymaganych przedmiotów (np. 30/3 zamiast 3/3.) Inne: następujące listy sortowane są alfabetycznie: rzemiosło, alchemia, eliksiry. Poprawki i zmiany w wersji 3.1 (18 maja 2012) Poprawiono wyświetlanie filmów między aktami w grze w formatach obrazu innych niż 16:9. Poprawiono błędy powodujące zamykanie aplikacji podczas uruchamiania listy twórców gry. W Configurator.exe w formacie obrazu na liście wyboru widoczne są opcje dla nVidia Surround, gdy ten jest obsługiwany. Zapisane stany gry z Aktu II ze starszych wersji gry są kompatybilne z Edycją Rozszerzoną, co naprawia krasnoludzki mechanizm w Vergen. Wprowadzono poprawkę dotyczącą problemów z uruchamianiem gry związanych z .NET Framework 4 dla Steama. Pełna lista zmian z 1.35 i wcześniejszych aktualizacji. Poprawki wersji 1.35 (5 sierpnia 2011) Usunięto problem związany z cieniami w trybie 3D Vision. W trybie 3D Vision w menu ładowania gry widoczne są miniatury obrazków do zapisanych stanów gry. Usunięto problem z niezapisywaniem się osiągnięć na Steamie. Usunięto błędy tekstur krwi w trybie Ubersamplingu. Liczba przedmiotów w kieszeniach aktualizuje się we właściwy sposób po podniesieniu przedmiotu, który już znajduje się w kieszeni. Usunięto problem polegający na błędnym wyświetlaniu liczby składników alchemicznych po stworzeniu większej ilości eliksirów Grom. Po pomyślnym ukończeniu zadania ‘Zapach kadzideł’, nie pojawia się już komunikatu o fiasku tego zadania, gdy Geralt wchodzi do rezydencji Loredo pod koniec aktu 1. Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się większych mutagenów. Po wejściu do menu ‘Wspomnienia i retrospekcje’, uprzednie usunięcie stanu gry nie powoduje pojawienia się komunikatu ‘Ładowanie dostępnych animacji’. Pliki .exe gry nie są uznawane przez popularne programy antywirusowe za zagrożenie. Na systemach Windows XP, automatyczna aktualizacja gry po instalacji nie powoduje pojawienia się błędu pliku Launcher.exe. Folder instalacji gry nie jest rozpoznawany, jeżeli zawiera w nazwie znaki diakrytyczne, których nie obsługuje zainstalowana wersja systemu Windows. Poprawiono imiona dwóch naukowców z Flotsam. Poprawiono opis skrzyni do składowania przedmiotów. Poprawiono opis Runicznego mahakamskiego sihila importowanego z Wiedźmina 1. Poprawki wersji 1.3 (19 lipca 2011) Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy. Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10. Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem. Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów. Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą. Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9. Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD. Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach. Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz. Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440. Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników. Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę. Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych. Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika. Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry. Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego. Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji. Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle. Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu. Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona. Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka. Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry. Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania. W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione. Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku. Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach. Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń. Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen. Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się. Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem. Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen. Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem. Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki. Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza. W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz. Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów. Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę. Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji. Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem. Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą. Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych. Poprawiono ścieżki patroli strażników. Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn. Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”. Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała. Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze. Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach. Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu). Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”. Poprawki wersji 1.2 (2 czerwca 2011) Wszystkie poprzednio wydane zestawy DLC są instalowane z łatką 1.2: "Kurtka Niebieskich Pasów" "Zestaw alchemika" "Zestaw czarownika" "Zestaw szermierza" "Zestaw ciosów kończących" "Tajemniczy kupiec" "Kłopoty z trollem" Łatka 1.2 dodaje nowy, darmowy zestaw DLC zatytułowany „Cyrulicy”. Aby skorzystać z usług balwierzy i stylistów, w akcie 1 odszukaj Einara Gausela , w akcie 2 Sambora wśród ciur przy obozowisku Henselta lub Felicję Cori na Placu Rhundurina w Vergen. Felicja Cori oferuje usługi fryzjerskie również na centralnym placu w Loc Muinne, w akcie 3. Zapisane stany gry są teraz automatycznie kompresowane, obniżając ilość zajmowanego miejsca na dysku twardym. Do menu gry dodano opcję pozwalającą na kasowanie zapisanych stanów gry. Żeby usunąć zapisany stan gry trzeba go zaznaczyc i wcisnąć klawisz „Delete”. Menu gry ładuje się teraz względnie szybciej. Gra obsługuje teraz słuchawki Logitech G35. Dodano szereg poprawek do funkcji przypisywania klawiszy (czynności mogą teraz być przypisywane do klawiszy numerycznych i kursora). Analogowe kontrolery na gamepadach będą teraz poprawnie współdziałały z panelami interfejsu graficznego. Do Prologu dodano szereg balansujących rozgrywkę poprawek. Zablokowanie celu nie znika teraz podczas zwiększenia dystansu. Wprowadzono poprawki do blokowania. Poprawiono też responsywność postaci w walce, a Geralt może teraz atakować więcej niż jeden cel podczas normalnej walki. Wprowadzono szereg poprawek do statystyk wyświetlanych w schematach przedmiotów w panelu Rzemiosła. Nagrane stany rozgrywki z gry Wiedźmin są teraz poprawnie importowane. Dodano automatyczne zapisanie stanu gry przed walką z draugiem. Czas trwania flary wynosi teraz 2 (dwie) minuty. Naprawiono błąd polegający na możliwości wyekwipowania petard (lub innych przedmiotów) nawet jeśli nie znajdowały się one w ekwipunku gracza. Skasowano lub wymieniono tekstury związane z kulturą islamską (i podobne). Dodano szereg poprawek do dialogów gry. Naprawiono problem zablokowanego osiągnięcia następnego poziomu rozwoju postaci na początku Aktu 3. Naprawiono błąd związany z występowaniem tzw. pozy ‘pajacyka’ po zniszczeniu gniazd nekkerów. Strażnicy nie będą już blokowali Geralta znajdującego się na drabinie. Noże nie będą już w stanie zranić przyjaznych nam postaci. Naprawiono błąd związany z używaniem niektórych pojemników. Nie można już sprzedać Cieniokostu (przedmiotu potrzebnego do zakończenia zadania). Do gry dodano składniki potrzebne do wykonania zadania „Serce Melitele”. Dodano poprawkę do zadania „Kłopoty z trollem”, głowę trollicy można teraz wygrać w kościanego pokera. Upiór sztandaru nie może już być zabity przez inne duchy. Naprawiono problem z neutralnym Operatorem, którego można było przez to zabić przed rozmową. Dodano szereg poprawek zapobiegających blokowaniu postaci (król w wieży oblężniczej, rycerze niszczący bramę w Prologu, itp.). Naprawiono zadanie „Trzy siostry”, teraz drzwi nie pozostają już zamknięte na zawsze po zakończeniu zadania. Naprawiono szereg błędów związanych z blokowaniem postępu w grze, włączając blokadę podczas medytacji, niemożność zapisu stanu gry oraz zablokowanie walki po użyciu statycznej kamery (np. nie można było zapisać gry po ukończeniu zadania „Niemoralna propozycja”). Naprawiono blokadę postępu gry podczas walki ze smokiem w Akcie 3 (nieprawidłowo działająca eksploracja). Naprawiono blokadę postępu w grze podczas walki z Detmoldem (czasem pozostawał bezczynny za swoją barierą). Naprawiono blokadę postępu w grze w zadaniu „Sklepik z marzeniami”. Naprawiono blokadę postępu w grze po porażce podczas odprawiania rytuału z Anezką. Naprawiono blokadę postępu w grze podczas dialogu na plaży w zadaniu Poprawki w łatce 1.1 – (25 maja 2011) Łatwiejszy i bardziej stabilny system instalacji oraz aktywacji gry. Zdejmujemy zabezpieczenie SECUROM, tym samym gra staje się DRM Free! DLC „Kłopoty z Trollem” jest również częścią łatki. Koniec problemów z osobnym pobieraniem tej zawartości. Usunięte problemy ze ściąganiem pozostałych darmowych DLC. Program startowy gry poprawnie wykrywa i uaktualnia poszczególne moduły. Poprawiona wydajność. Gra przyspiesza od 5-30% oraz przyspieszone zostało ładowanie gry – w zależności od sprzętu gracza oraz wersji gry – właściciele pudełkowego Wiedźmina 2 zauważą największą poprawę. Poprawiono błędy powodujące zamykanie aplikacji, szczególnie podczas zapisywania i ładowania stanu gry. Mapowanie klawiszy ruchu – teraz można przyporządkować ruch kursorom oraz klawiszom numerycznym. Dodana opcja odwrócenia osi myszy. Technologia NVidia 3D surround Vision działa teraz poprawnie. Technologia NVidia 3D surround Vision działa teraz poprawnie. Usunięty błąd w zadaniu „Klątwa Krwi” uniemożliwiający jego zakończenie. Po wygraniu mini-gry z mnichem GOG.com, link wyświetla się teraz poprawnie. Poprawione napisy w sekcji GOG.com Dalej mi się już nawet nie chce szukać 3 Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Brakuje tu tylko 3.0, 3.4 oraz wersji 2.0, 2.1. Było 2.2 i 2.3 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Było 2.2 i 2.3 ... hmmm, chyba nie. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Redzi powinni zaktualizować te ER przynajmniej na GOG. Bo skoro to jest ER to powinno być tak jak w przypadku W1 gdzie już były zawarte w niej wszystkie łatki. A tutaj instaluje się ER a trzeba potem jeszcze pobrać 3-4 dodatkowe łatki xD Jedynie wersja steamowa rządzi pod tym względem, tam mamy wszystko aktualizowane na bieżąco i za to lubię steama Edit: A może juz jest aktualna wersja bo tak teraz patrze to już nie trzeba ściągać wszystkich języków tylko można sobie wybrać konkretny. Zacząłem pobierać więc potem sprawdze. Cytuj Link to post Share on other sites
mroczny85 46 Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Aktualnie na gogu pisze wersja 3.4 Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Dokładnie 3.4.0.25 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość DANNY__79 Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 .0.25 ? Ja mam wersję pliku witcher2.exe aktualnie 3.4.4.1 Cytuj Link to post Share on other sites
dentor23 319 Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Siema może mi ktoś pomóc bo męczę się nie możliwie z zagadką żeby dostać się do czegoś od Daerhenny ? chodzi o tą drugą gdzie się ustawiać trzeba tkwię nad nią od 30 minut i nie umiem nic wymyślić Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.