krzysiekm7 0 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 witam, mam radeona 6970 kupionego w sklepie morele.net, wyslalem go popsutego 12.02.2012 do siedziby morele.net na gwarancji, oni 20.02.2012 go wyslali do serwisu asusa, do dzisiaj jeszcze nie mam karty, jaki czas ma na naprawe asus mojej karty? a ile sklep? to juz troche dlugo trwa i chcialem sie dowiedziec czy sa jakies okresy na realizacje naprawy? co sie dzieje po ich przekroczeniu? czy mam jakies prawa z ktorych moglbym skorzystac w tej sprawie? z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Link to post Share on other sites
fantomaz 64 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 (edytowane) niestety z gwarancja czesto tak jest ;/ ja czekalem prawie 2 miesiace na karte graficzna teoretycznie można im zagrozić inspekcja handlową, a praktycznie chyba nic nie można zrobić tylko czekać ale plus tego ze dali mi generacje nowsza karte i dali kolejne 3 lata gwarancji ;P bo nie mieli tych samych w magazynach Edytowane 20 Marca 2012 przez fantomaz Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 (edytowane) To nie jest pytanie do Asus'a tylko do sklepu Benchmark.pl tak czy owak ja z serwisu dostałem swojego 9500gt po niecałych 2tyg dokładnie 11dniach -2dni przesyłki 9 dni robili i zamiast 8500gt dali o oczko nowszą.Karta zakupiona u znajomej hurtowni. Edytowane 20 Marca 2012 przez matt105 Cytuj Link to post Share on other sites
LandStalker1 28 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Kurcze szkoda, że mi moja 260 nie poszła, może bym dostał 460 Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18637 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Na naprawę gwarancyjną mają 14 dni roboczych,tyle teoria a w praktyce robią co chcą i za przeproszeniem ,możesz im naskakać. Serwis zawsze znajdzie jakąś wymówkę Serwis zawsze ma rację Serwis prawie zawsze wymienia uwalone z winy użytkownika karty /OC/ Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 20 Marca 2012 Udostępnij Napisano 20 Marca 2012 Serwis ma 5 dni roboczych na weryfikację i naprawę urządzenia. Żaden komponent PC nie pozostaje w rękach serwisu dłużej niż 5 dni roboczych. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 24 Marca 2012 Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 a chyba 14 dni mają na powiadomienie cię o tym czy uznają usterkę, czy nie, po tym okresie według prawa jeśli cię nie poinformują, znaczy że przyjeli Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18637 Napisano 24 Marca 2012 Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 Serwis ma 5 dni,ale oddając do sklepu ,w którym został kupiony towar, robi się z tego 14 dni roboczych Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.