Skocz do zawartości

Pawel ASUS Support

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1050
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

59 Bardzo dobry

3 obserwujących

O Pawel ASUS Support

  • Tytuł
    ASUS Support Team

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  1. Witaj, Karta jest najprawdopodobniej uszkodzona. W tej sytuacji wszystko co mogę zasugerować to kontakt ze Sprzedawcą i złożenie reklamacji.
  2. Pytaj w sklepie, tam gdzie zostawiłeś/odesłałeś komplet. Dystrybutorzy przyjmują wyłącznie sprzęt więc cała reszta zaginęła gdzieś w środku.
  3. Jeśli dziś nadano RMA, kurier odbiera przesyłkę dziś albo kolejnego dnia roboczego. Transport do Czech to również 1 dzień roboczy. Serwis ogarnia sprawy w 3 (większość przypadków) do 5 (max) dni roboczych. Realnie możemy sprawdzać status pod koniec przyszłego tygodnia bądź na początku kolejnego. Płyta do serwisu w Czechach przyjechała 2 kwietnia, wyjechałą po naprawie 4 kwietnia.
  4. @ rolandwally83 - podaj SN, sprawdzę czy karta kiedykolwiek trafiła w ręce techników ASUS.
  5. Nie jest sposobem przetestowanie wszelkich możliwych zestawów. Jestem przekonany, że moja odpowiedź jest konkretna tak długo, jak długo czytasz ją dosłownie i ze zrozumieniem a nie z przekonaniem "wiem lepiej i zrobię po swojemu, szukam jedynie potakiwań od forumowiczów". Nie mogę napisać TAK KUPUJ ŚMIAŁO bo mnie pierwszego będziesz publicznie linczował jeśli pójdzie nie po Twojej myśli...
  6. Sprawdzałeś tę kartę w innej konfiguracji sprzętowej?
  7. Daj znać jak zachowuje się karta w innej konfiguracji sprzętowej.
  8. Płyta istotnie sygnalizuje uruchamianie miganiem kilku trójkolorowych diodek, niemniej jednak trwa to zaledwie sekundy. Jeśli to nie wina zasilacza, odpinaj wszelkie pozostałe zbędne (na czas uruchomienia) komponenty, po wykluczeniu konfliktu peryferiów zostanie awaria płyty.
  9. Kupić możesz, zamontować też możesz, my nie możemy jednak zagwarantować że będą działały poprawnie, tym bardziej z tak wysokim taktowaniem. Wybór jak zwykle należy do Ciebie.
  10. Najważniejsze, że problem sam się rozwiązał .
  11. Obserwujesz stanowczo zbyt wysokie temperatury. Nie mogę zasugerować grzebania przy chłodzeniu, wróć do Sprzedawcy i złóż reklamację - sprawdzimy to w serwisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...