Skocz do zawartości

Recommended Posts

Wyjdzie w praktyce, ale wszystko to wygląda strasznie przekombinowane. Rifty takie, rifty srakie, pierdylion różnych kluczy, (...), zawalimy ludzi zawiłością i pierdołami, skomplikujemy proste rzeczy aby stworzyć imitację głębi.

Diablo 2 miało bogatą rozgrywkę mimo prostoty mechanik, Diablo 3 stara się zapchać dziurę niepotrzebną komplikacją mechanik - patrząc na to teraz, nie jestem przekonany, że inny rodzaj riftów, albo pogoń za sezonowym achievementem sprawi, że zechce mi się grać, a wręcz odwrotnie.

Choć idą w dobrym kierunku ze poprawą Healingu, tak już zmiana Dexterity mi się nie podoba - Dodge to coś co odróżniało Monka/DH od innych klas, teraz znów sprowadzili wszystkich do jednego poziomu, czyli zmniejszyli głębię rozgrywki, ale ją zamieszali, zawili i skomplikowali na siłę aby coś się tu różniło - bezsens.

Ogólnie jak mówiłem, wyjdzie w praniu, może zmienię zdanie jak zobaczę patch na żywo, ale prognozuję tu wszechobecny zachwyt przez kilka dni, a potem znów nudy i narzekanie.

Link to post
Share on other sites

A ja mam kilka pytań bo nie do końca widzę czy tak faktycznie jest, a dokładnie:

 

- znajdujemy sobie cokolwiek z lepszymi statami - np. broń która mi da +5% damage - czy to zielone pole +5% uwzględnia, że wcześniejsza aktualnie posiadana broń jest z setu i stracę przez to setowy dodatek ?

 

- zmieniamy jedną statystykę np. w broni i okazuje się że daje on np. +15% obrażeń od czegoś - nie jest to jednak uwzględnione w ogólnym damage ? Przykład - przerabiam szybkość chodzenia na +15% dodatkowych obrażeń od widmowych ostrzy i okazuje się że ogólny DPS nie ruszył się ani trochę - to działa czy nie ? Zadaje te 15% więcej czy nie ? Czy może nie jest tam liczony ?

 

- drop itemów - mam na udręka 1 ponad 1000% do znajdowania złota i 91% do znajdowania magicznych przedmiotów, gdy zmieniam poziom trudności na większym rośnie tylko znajdowanie golda - czyli drop magii jest niezależny od trudności ?

Link to post
Share on other sites

1. Bonusy setowe nie są uwzględniane przy zmianie itemu

2. Nie widać tego ale powinieneś odczuć to w szybkości zabijania potworów czy wysokości obrażeń krytycznych.

3. Drop legend był tak wiele razy zmnieniany, że sam już nie wiem jak z nimi jest :/

Link to post
Share on other sites

Ad. 2 jeżeli mowa o +% do dmg skillu to odczujesz to tylko jeśli używasz danego skillu, o wiele lepszą opcją jest +% do elemental dmg(np +xx% dodatkowych obrażeń od umiejętności ognia itp), trzeba tylko pamiętać by ustawić odpowiednie runy w skillach

 

Ad. 3 Tutaj ktoś próbuje rozgryźć MF http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-misc-forums/theorycrafting-and-analysis/84392-legendary-drop-rate-modifiers-analysis-rifting#c1


PTR i patch 2.1

 

http://www.diablofans.com/

 

I taki bonusik

 

http://www.youtube.com/watch?v=_lqJK0dg8eo


Zasysam klienta ptr i zobaczymy co i jak

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Mam kolejne pytanko - sprawa obrażeń.

Cały czas kieruje się zamianą w pancerzach i broniach priorytetami :

- dodatkowe damage od krytyków

- dodatkowa szansa na krytyki

- szybkość ataku zwiększona o

Ciekawi mnie jednak sprawa dodatkowych obrażeń od żywiołów.

Używam teraz broni która wali błyskawicami plus szansa na łańcuch piorunów na kolejne 5 potworów.

Teraz pytanko - czy warto zamienić moje priorytety wymienione wyżej na "dodatkowe +xx od błyskawic".

Dlaczego pytam - przykład taki, że coś daje mi np. 7% do szybkości ataku, ale mogę tam też zrobić +15% do obrażeń od błyskawic. Teoretycznie nie wiem jak to będzie porównywalne, bo wszelkie "+do czegoś" nie jest uwzględniane do ogólnego DPS. 

Link to post
Share on other sites

Mam diablo po polsku - elemental dps - jak to tłumaczyć.

PS a jak z obrażeniami koszarowymi ? Warto dodawać ?

Mam takie staty na czarowniku bez bumpa:

DPS - 1.056.802

Wytrzymałość - 9.249.359

Leczenie - 28913

 

Dokładne dane:

- obrażenia zwiększone od inteligencji      8866%

- obrażone zwiększone przez umiejętności      10%

- ataki na sek       1,82

- szybkość      30

- szansa na krytyki     48,3%

- obrażenia od krytyków      371%

- widmowe ostrza      24%

- dezintegracja      13%

Link to post
Share on other sites

U mnie to jest ostatnia wartość w sekcji atak, po najechaniu myszką pokazuje ile wynoszą obrażenia

 

 

http://abload.de/img/beztytuurss5c.jpg 

 

 

Tylko jeśli nie masz żadnego bonus do żywiołu to nie będziesz mieć tej pozycji

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...