Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Jeździłem F10 520d - szału nie zrobiło na mnie. Przyspieszało fajnie, jak na tak ciężkie auto i niezbyt mocny silnik. Na minus wykończenie (np. plastiki na tylnych drzwiach) i ilość miejsca (z tylu jest tragedia).

Na plus całkiem szybka skrzynia automatyczna, bardzo fajne prowadzenie i całkiem wygodna pozycja za kierownica.

Link to post
Share on other sites

Greq mówi o G30 a nie F10 (którym też miałem okazję pojeździć i w zasadzie zgadzam się z Twoją oceną). Z tego co wiem to tegoroczna piątka jest większa (większa nawet od pierwszych 7). 5,4 do setki z x-drive. Chyba koło 5,7 z napędem na sam tył. Bardzo fajny automat w standardzie i sporo elektronicznych gadżetów (parkowanie w ciasnych miejscach z kluczyka, radar, sterowanie gestami itp). Ponoć poprawili też znacznie jakość wykończenia w środku. Ogólnie wygląda to obiecująco. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Przy prędkościach 200+ w kabinie można rozmawiać nie podnosząc głosu.

Pytanie o czym? Chyba tylko o gaciach na zmianę ;)

Fajny opis i chyba zdradza czym się zajmujesz ;) Lepszego nawet w katalogu z salonu dla VIP-ów nie znajdę.

Szkoda tylko, że beemki zatracają ten charakterystyczny wygląd, a na mniejsze nerki poczekamy chyba do ery aut elektrycznych.

Link to post
Share on other sites

Pytanie o czym? Chyba tylko o gaciach na zmianę

Odczucie predkosci jest tutaj mocno relatywne, w aucie tej klasy takie predkosci odczuwa sie jak zwykla predkosc przelotowa :)

 

Fajny opis i chyba zdradza czym się zajmujesz Lepszego nawet w katalogu z salonu dla VIP-ów nie znajdę.

Akurat nie zajmuje sie niczym zwiazanym z autami, a szkoda :D

 

Serio z x-drive przyspiesza szybciej

A skad to zdziwienie? Chyba jasnym jest ze naped na 4 kola zapewnia lepsza trakcje przy niskich predkosciach :)

Link to post
Share on other sites

 

 

F10 520d - szału nie zrobiło na mnie.

 

"Polecam" przejechać się W213, IMO to jest dramat w cenie od 195 tyś.

 

 

 

GreQ, gratuluję zakupu 


Edit

 

G30 robi wrażenie, faktycznie genialny samochód 

Link to post
Share on other sites

Jak się nadarzy okazja - chętnie W213 sprawdzę.

 

Być może G30 jest naprawdę sporo lepsza. F10 była dla mnie autem fajnym ogólnie i bardzo średnim biorąc pod uwagę stosunek jakość/cena.

Ale zapomniałem wspomnieć, ze jeździłem jakaś biedna wersja - to zapewne tez wpłynęło negatywnie na moja ocenę tego samochodu. Mimo to nie sadze, by cena wpływała jakkolwiek na ilość miejsca we wnętrzu - a tego było porażająco mało.

Link to post
Share on other sites

Osobiście jestem dość mocno rozczarowany. 

 

Auto ma 16 tyś i niecały rok.

 

- fotel kierowcy wytarty

- na kostce plastiki skrzypią

- strasznie źle zbiera nierówności

- układ kierowniczy ma input lag

- auto wydaje się 2x cięższe niż jest w rzeczywistości, nie ma szans na dynamiczną jazdę (to ponownie wina zawieszenia i układu kierowniczego)

 

 

Z drugiej strony średnie spalanie 4,6L (E220d, jeżdżę normalnie), auto może się podobać, ma też (nie w serii) genialne światła adaptacyjne (213 to model z najnowocześniejszymi światłami w ofercie mercedesa), moim zdaniem F10 jest lepszym autem, nie mówiąc o G30. 

 

Link to post
Share on other sites

Przyznam, że te reflektory robią wrażenie. A animacja przy starcie silnika kupiła mnie całkowicie - jestem fanem takich mniej czy bardziej przydatnych pierdół (vide kierownica ze wskaźnikami w M4 GTS czy nawet "test zegarów" obecny w wielu motocyklach, gdzie wskazówki licznika przy przekręceniu stacyjki na "ON" wędrują na górę skali i wracają na dół, coś pięknego).

 

Co do BMW - miałem tez okazje jeździć seria 3, F30, tez 2.0d. Pomijając KOSZMARNĄ ciasnotę to materiały wnętrza nie odbiegały znacząco jakością od tych z F10. Trochę to dla mnie śmieszne - to są samochody z dwóch różnych klas, a klepane na jedno kopyto. Stare A6 C6 wyglada lepiej.. ba! Moja stara Lancia ma przyjemniejsze materiały (np. obicia drzwi), mimo iż nadgryzione zębem czasu.

Link to post
Share on other sites

 

 

Lancia ma przyjemniejsze materiały 

 

 

F30

 

Trochę Cię poniosło.

 

 

 

 

samochody z dwóch różnych klas

 

Zobacz wnętrza E i S, C i GLC, GLC Coupe, A i CLA czy GLA

Tylne lampy w E, C i S

 

Można tak wymieniać, jest bardzo dużo wspólnych elementów, nie tylko w MB czy BMW. Tak się tnie koszta. 


 

 

A6 C6

 

Wygląd to kwestia gustu, nie powiesz mi jednak, że materiały były dobrej jakości.

Link to post
Share on other sites

Lancia miała zazwyczaj BARDZO dobre materiały, tyle że o bardzo miernej trwałości. Podobny problem miała np. Alfa 147. Dopóki wszystko było nowe, wyglądało cudownie, ale samochód z przebiegiem 50 tys. km wyglądał już tragicznie.

Link to post
Share on other sites

@dodo Przez 5 lat jeździłem tym autem (Audi A6 C6) i wiem, co mówię. Oczywiście była to tapicerka skórzana w kolorze jasnym. Po 5 latach wszystko wyglądało naprawdę bardzo dobrze - jest to też na pewno kwestia dbania o rzecz. 

Edytowane przez ZimerPL
Link to post
Share on other sites

Nie jest tak, że jedno wyklucza drugie? 

 

Zależy, co się dla kogo liczy. Szpilki od Louboutina są wysokiej jakości, ale na pewno dłużej pochodzisz w traperach za 150 zł. Żeby być precyzyjnym - są miłe w obcowaniu i dotyku, ale bardzo nietrwałe.

Link to post
Share on other sites

 

 

Żeby być precyzyjnym

 

To bądź precyzyjny, były miłe w dotyku i nic więcej.

 

 

 

 

Szpilki od Louboutina

 

Są drogie, ze względu na markę jaką Krystian zbudował, porównanie raczej marne.

Link to post
Share on other sites

To bądź precyzyjny, były miłe w dotyku i nic więcej.

 

 

Są drogie, ze względu na markę jaką Krystian zbudował, porównanie raczej marne.

 

1. Ja nie wiem, czego Ty oczekujesz od materiałów we wnętrzu - ja głównie tego, żeby były ładne i miłe w dotyku, wytrzymałość na drugim miejscu, to nie Transit czy Ducato, żeby musiało być nie wiadomo jak trwałe (te w Lancii i 147-ce były niewystarczająco, żebyśmy mieli jasność).

 

2. Ale ja się w ogóle nie odnosiłem do ceny, tylko do jakości wykończenia - raczej nikt nie powie, że są wykonane tandetnie. Porównując do traperów za 150 zł chciałem tylko pokazać, że nie trzeba materiałów z NASA, żeby były bardziej wytrzymałe,

Edytowane przez radosuaf
Link to post
Share on other sites

 

 

. Ale ja się w ogóle nie odnosiłem do ceny, tylko do jakości wykończenia - raczej nikt nie powie, że są wykonane tandetnie. Porównując do traperów za 150 zł chciałem tylko pokazać, że nie trzeba materiałów z NASA, żeby były bardziej wytrzymałe,

 

Napisałeś, że są dobrej jakości, nie są. To drogie buty, drogie ze względu na markę/design - tyle. 

Link to post
Share on other sites
Po co?

Jak cena spadnie zapłacisz mniej, jak wzrośnie to więcej - jest zapis w umowie. Nie ma na co czekać, usztywni się produkcja i będziesz czekać i czekać na to auto.

Wolę poczekać :)

 

Jakby się okazało że samochód mi przyjdzie we wrześniu a w październiku weszła by akcyza to było by mało ciekawie :) (jest to różnica rzędu nawet 50-60 tys. PLN)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...