mejor 2848 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Tak obecnie wygląda silnik:http://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1454061504__20160129_091225.jpghttp://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1454061619__20160129_091234.jpghttp://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1454061628__20160129_091349.jpghttp://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1454061634__20160129_091358.jpghttp://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1454061641__20160129_091406.jpgStopił się i pękł jeden tłok, odłamki uszkodziły trzy pozostałe. Głowica też dostała, cztery zawory do wymiany + planowanie + wymiana uszczelniaczy itp. Blok do wywalenia. Pewnie przez turbinę też coś przeleciało, więc powędrowała do sprawdzenia. Teraz nie wiemy, czy to wina złego AFR, czy też może przyczyniły sie do tego poprzednie większe wtryski, które lały jak z wiadra i nie szło ich wystroić przez dwa dni, a może zawiodły te obecne - poszły do sprawdzenia. Winą też może być kiepskiej jakości paliwo, nie wiem co mnie podkusiło, ale przed strojenie zalałem Orlen 98. Teraz coraz częściej słyszę od chłopaków, że maja problemy z autami po ich paliwie. Czekam na wyniki ekspertyzy i mam nadzieję, że coś się wyjaśni. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Patrząc na tą głowice to chyba trochę więcej roboty przy niej aniżeli tylko wymiana zaworów i uszczelniaczy. Nie masz tam czujników spalania stukowego? Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Co to za silnik? Może taniej wyjdzie nowy kupić. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=WvFukrb0QGE Edytowane 5 Lutego 2016 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Patrząc na tą głowice to chyba trochę więcej roboty przy niej aniżeli tylko wymiana zaworów i uszczelniaczy. Nie masz tam czujników spalania stukowego? Tankuje prawie cały czas na orlenie i nigdy nie miałem problemów + 98 to słaby wybór... już lepiej jakieś v-powery itp lać bo 98 to jest najmniej schodząca benzyna na stacjach.... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 @Up Wiesz o tym, że jeżeli silnik nie jest dostosowany do paliwa 98oc to lanie takowego spowoduje utratę mocy oraz zwiększone spalanie? Więcej oktanów = mniej kaloryczne paliwo a tym samym zmniejszone ryzyko wystąpienia spalania stukowego, które w widać po silniku MEK'a jakie robi spustoszenie. Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) @up, dokładnie Najlepsze jak na stację się podjeżdża i obsługa zachwala i proponuje je zalać i tak samo niektóre zbyszki zalewają i chwalą jakie to *****iste paliwo jest, że mocy przybyło itp... mek, ała http://www.dsw.edu.pl/fileadmin/templates/layout/images-rip/black-ribbon.png Edytowane 5 Lutego 2016 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Miałem ostatnio rozmowę na ten temat z łebkiem na stacji. Pytam ile "kóni" będzie więcej a on, że konie nie dojdą ale samochód będzie żwawszy... To ironizując stwierdzam, że moje leniwe ~130 koni zostanie wymienione na taki bardziej żywe i w śmiech Na pytanie: to co, lejemy? Odpowiedź: no 95. Dlaczego? Bo to nie jest silnik uturbiony a tym samym dostosowany do paliwa 98, które ma mniejszą wartość kaloryczną co sprawia, że silnik ma mniej mocy. Zwątpił i ze smutkiem zalał 95. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Masz obsługę na stacji Ja aktualnie co tankuję samochód, to na każdej stacji się pieni ON... Muszę jeszcze sprawdzić Orlena, tam było zawsze w miarę dobre. Najbardziej sparzyłem się na BP. Raz zalałem i tak mi muliło auto... na dodatek więcej paliło, bo na baku zrobiłem 150 km mniej niż powinienem. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 tzw tygrys (czy były tygrys), a obecnie Lotos na Alei Pokoju/Centralnej od dłuższego czasu (będzie z półtorej roku) leję tylko tam (wyłączając wyjazdy itp) i bez przykrych niespodzianek z zasyfionym paliwem Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Jako eksperyment i ciekawostkę polecam nalać paliwa przez białą ścierkę z gęstego materiału uprzednio odstawiając to paliwo na dzień-dwa w przeźroczystym baniaku. Na dnie wytrąci się woda a na ścierce zostaną śmieci. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Lałem do Cytryny Diesla na BP i mi samochód dziwnie pracował, więcej tam diesla nie leję Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Ja leję tylko na BP i jestem zadowolony, ale ja pompuję 98. Najlepsza z ogólnie dostępnych. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Tylko że BP i Orlen to te same paliwo. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 wartość kaloryczną Wartość opałową Też kocham takich mietków na stacji, który wciskali mi 98 do Polo 1.2 Jeśli chodzi o Kraków polecam Orlen na Ruczaju (ul Grota-Roweckiego). Leję tam benzynę oraz LPG i wsio pięknie hula. Diesla nie próbowałem. Tylko że BP i Orlen to te same paliwo. Tak samo Shell, Statoil itp. Nie w tym rzecz. Faktem jest, że w Polsce mamy 2 firmy, które przeprowadzają destylację ropy naftowej: Orlen i Lotos i 95% pali płynnych pochodzi właśnie od tych 2 producentów (chyba nikt nie wierzy, że taki Shell ciągnie cysterny z paliwami z Holandii czy UK). Skąd ta różnica? OD wielu czynników. Po pierwsze dana firma ma swoje jakieś normy, poniżej których zejść nie może. To właśnie dlatego paliwa na np Shellu są lepszej jakości, niż na jakiejś dziwnej stacji pana mietka typu no-name. Skąd różnice pomiędzy paliwami w rożnych placówkach tego samego koncernu? Odpowiedź prosta. Koncerny praktycznie nie posiadają "swoich" stacji. Lwia cześć to franczyza, a skoro normy są "od...do" to już mamy odpowiedz na 2 pytanie Cytuj Link to post Share on other sites
ramzesx 163 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Jak fajnie jest móc się chwilę pobawić Cupra w dsg i w kombi xd niby takie normalne autko z zewnątrz xd Tylko to dsg.. Nie przekonało mnie ;p jutro powtórka z rozrywki, ale hatchbackiem Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Ogarnia ktoś temat z kodowania za pomocą NCS Expert? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Troche czytalem na ten temat, ale daleko mi od ogarniania Moze zerknij na E60post? Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Tylko że BP i Orlen to te same paliwo.Nie 98.Wartość opałową Też kocham takich mietków na stacji, który wciskali mi 98 do Polo 1.2 :DJeśli chodzi o Kraków polecam Orlen na Ruczaju (ul Grota-Roweckiego). Leję tam benzynę oraz LPG i wsio pięknie hula. Diesla nie próbowałem.Tak samo Shell, Statoil itp. Nie w tym rzecz. Faktem jest, że w Polsce mamy 2 firmy, które przeprowadzają destylację ropy naftowej: Orlen i Lotos i 95% pali płynnych pochodzi właśnie od tych 2 producentów (chyba nikt nie wierzy, że taki Shell ciągnie cysterny z paliwami z Holandii czy UK). Skąd ta różnica? OD wielu czynników. Po pierwsze dana firma ma swoje jakieś normy, poniżej których zejść nie może. To właśnie dlatego paliwa na np Shellu są lepszej jakości, niż na jakiejś dziwnej stacji pana mietka typu no-name. Skąd różnice pomiędzy paliwami w rożnych placówkach tego samego koncernu? Odpowiedź prosta. Koncerny praktycznie nie posiadają "swoich" stacji. Lwia cześć to franczyza, a skoro normy są "od...do" to już mamy odpowiedz na 2 pytanie 95%. V-Power Racing i BP Ultimate są ściągane z Niemiec. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Troche czytalem na ten temat, ale daleko mi od ogarniania :)Moze zerknij na E60post?Czekam na forum BMW ale tam się coś doprosić to graniczy z cudem.Nie mogę zakodować modułu LMA,CAS bez problemu koduje natomiast tego co mi zależy na DRL ni chu chu,ręce mi już opadają,chyba pojadę do jakiegoś mechanika i zapłacę za to bo już nie mam nerw.Cały dzień się z tym dzisiaj pi******ę. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Prywaciarskie (franszczyzna) BP wszystko ma z Orlen bo widzę cysterny. Dwa że wuj ma 3 Orleny. Dajmy spokój bo tylko dodatki inne stosują. W życiu w Łomży cysterny BP nie widziałem. Owszem co do jakości to co kto zamówi to ma. Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 BP i Orlen to te same paliwo. Nie koniecznie, u mnie są na bank trochę inne, nie wiem od kogo je leją i czy potem nie dają jakiś dodatków, ale na pobliskich mi właśnie tych 2 stacjach ON ma zdecydowanie inny zapach. Nawet nie trzeba jakoś specjalnie się nad tym zastanawiać, tylko od razu czuć, że jest inny. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Czekam na forum BMW ale tam się coś doprosić to graniczy z cudem.Nie mogę zakodować modułu LMA,CAS bez problemu koduje natomiast tego co mi zależy na DRL ni chu chu,ręce mi już opadają,chyba pojadę do jakiegoś mechanika i zapłacę za to bo już nie mam nerw. Cały dzień się z tym dzisiaj *******ę. Pamiętam w e53 też się z tym bujałem sporo aby aktywować DRL, z tego co pamiętam to próbowałem do znudzenia aż w końcu załapało. Jeszcze więcej bujania miałem z kodowanie webasto aby aktywować grzanie postojowe Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 95%. V-Power Racing i BP Ultimate są ściągane z Niemiec. Wszystko jest rozlewane u nas. Wystarczy poczytać wypowiedzi chłopaków z racing forum, którzy latają samochodami o mocy +500KM. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.