Flaqs 3 Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 Mały update z mojej strony Tico przeszło na mojego ojca, ja wczoraj zakupiłem ten o to wehikuł: http://img822.imageshack.us/img822/4305/furaf.jpg To jedyne zdjęcie jakie mi dzisiaj sensownie wyszło. Wie ktoś cóż to jest Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 "Rower", czyli Honda Accord. Pochwal się ile żeś za to wysupłał? Cytuj Link to post Share on other sites
Flaqs 3 Napisano 5 Października 2011 Udostępnij Napisano 5 Października 2011 "Rower", czyli Honda Accord. Pochwal się ile żeś za to wysupłał? Ano Accord Silnik Hondy 2.0, benzyna, bez podtlenku LPG, rocznik '97. Dałem trochę więcej niż średnio chodzą, ale tylko dlatego, że wiem, że osoba, która miała to auto przede mną, dmuchała i chuchała na nie. W tym momencie tylko lać i jeździć. Silnik jest bardzo zdrowy i kręci się wysoko Ile dałem? 7,5. Dużo, mało, nie wiem... Ale nie żałuję ani złotówki! Cytuj Link to post Share on other sites
radam5 215 Napisano 6 Października 2011 Udostępnij Napisano 6 Października 2011 (edytowane) ....xxxx Edytowane 6 Października 2011 przez radam5 Cytuj Link to post Share on other sites
SoundsGreat 1647 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Jak ktoś chce mocarne coupe za mała kasę to może lepiej Mustang GT? Tanie są, części do załatwienia, tylko pija trochę Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 A ja się pochwalę, całkowicie nowym wydechem Robiony na zamówienie w ZASTEC Tuning Łódź. Kompletny od kolektorów, cały z kwasówki i w całości przelotowy:) Środkowy i dwa tylne, natomiast katalizator zastąpiony przelotówką. Fajnie odpręża silnik, no i ten dźwięk! Nie za głośny, w sam raz. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Nie ladnie! Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17837 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 Łukasz - pewnie rewelka ten wydech Pochwal się ceną. Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 9 Października 2011 Udostępnij Napisano 9 Października 2011 (edytowane) 48h roboty i 2tys złotych. Bardzo nie dużo jak na kompletny układ z kwasówki. Do tego oczywiście strojenie silnika i wydechu, bo trochę za dużo przelotu i moc leci na łeb i na szyję. Dlatego właśnie nie polecam robić takich rzeczy samodzielnie w stodole. W długo się meczyli by efekt był taki jak powinien. Edytowane 9 Października 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Jak byłem w warsztacie z autem mojej mamy kiedyś aby wymienili jakąś rurę od wydechu i to zespawali w całość to się dziwiłem, że chcieli za to ok. 120 PLN... i uważałem, ze to trochę wyciąganie kasy za kawałek rury... a tu 2.000... masakra Edytowane 10 Października 2011 przez krolik_beny Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Heh no to była okazja. Jakbym chciał sprowadzić gotowy układ markowy (magnaflow, blueflame, mongoose, trubendz itp) to cena z przesyłką zaczynała się od 2600. A jeszcze musiałbym komuś zapłacić za montaż. Edytowane 10 Października 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 48h roboty i 2tys złotych. Bardzo nie dużo jak na kompletny układ z kwasówki. Do tego oczywiście strojenie silnika i wydechu, bo trochę za dużo przelotu i moc leci na łeb i na szyję. Dlatego właśnie nie polecam robić takich rzeczy samodzielnie w stodole. W długo się meczyli by efekt był taki jak powinien. Ile KM Ci przybyło? W jakim aucie (N/A czy Turbo)? Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Wolnossące V6 2,5 HP nie mierzyłem jeszcze, ale wedle twórców max około 8-10 czyli praktycznie nie zauważalnie. Za to moment obrotowy prawdopodobnie się dość odczuwalnie poprawił. (i to da się odczuć szczególnie powyżej 4k rpm) Jeszcze w tym roku mam zamiar wymienić kolektory i wtedy fundnę sobie hamowanie. Firmowy wydech był (prawdopodobnie na skutek restrykcyjnych norm spalin) bardzo zdławiony. aż 3 katalizatory (2 w kolektorach i jeden w wydechu) i mocno "poskręcany" Teraz silnik odetchnął i da się to odczuć. Auto to Mercury/Ford Cougar (ósma generacja) Edytowane 10 Października 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 10 Października 2011 Udostępnij Napisano 10 Października 2011 Nie jest źle jak na N/A. Teraz czekać na jakiegoś czteronapęda i cel 400+. Na ośkę to za dużo. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 17 Października 2011 Udostępnij Napisano 17 Października 2011 Wczoraj jeździłem Suzuki Alto na jeździe próbnej. Tym z aukcji: http://otomoto.pl/suzuki-alto-na-gwarancji-do-2014r-demo-C21108861.html Chyba nie kupię w tym roku ale już wiem, ze taki auto będzie w przyszłości w moim garażu Cytuj Link to post Share on other sites
owoce morza 1320 Napisano 17 Października 2011 Udostępnij Napisano 17 Października 2011 Ford Galaxy 1998r diesel 1.9 Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 (edytowane) 12 października miałem egzamin i udało się zdać za 1 razem . W ten czwartek odebrałem prawko i dzisiaj pierwszy raz jeździłem swoim Unem . A dokładniej Fiat Uno II - 5 drzwiowy hatchback, silnik 1.5 i.e. na benzynie - 75 KM - 5 biegów przy wadze 845 kg. Muszę przyznać, że ma kopa w porównaniu z Fiatem Grande Punto, którym jeździłem na jazdach. Tego Uniacza lekko się depnie i leci grubo, bo lekka buda, a silnik mocny. Pozdro. Edytowane 29 Października 2011 przez Dragoslaw25 Cytuj Link to post Share on other sites
jeomax.co.uk 173 Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 (edytowane) Nie wiem, jak Adolf, ale ja sie nie rozbijam.. hehe.. ze wzgledu na dzieci, wiec jezdze rodzinnym Renault Megane Scenic 1.6 z 2000r. Fajna bryka, dawno nie jezdzilem autami, wiec zdziwly mnie "inteligentne wycieraczki", trzecie swiatlo stopu, komputer pokladowy, 5-plytowy CD-changer i takie podobne bajery Prawko robilem 20 lat temu, lol.. wiec tamte maluszki to zupelnie inna bajka. A... i dalem za niego 700 funtow (3.500 zl), w sumie to nawet mniej, niz miesieczna pensja, zyc, nie umierac. Edytowane 30 Października 2011 przez jeomax.co.uk Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 Zmieniona 270 konna S13 na Czystą budę z wersji amerykańskiej z silnikiem i6 2.6TT Na starcie 320koni ale jednostka ma potencjał Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 Ja zaleznie od miejsca pobytu Corsa C 1.0 58KM badz Honda Prelude III 2.0 140KM. Corsa stoi w miejscu, boje sie nia wyprzedzac, ostatnio jak lykalem 2 tiry to ladnie by mnie do rowu podmuch boczny wywial. Preludka pomimo swoich lat ma przyspieszenie i ladnie zjada wszystkie zakrety przy duzych predkosciach, przejechanie nia Walii bylo dla mnie czysta przyjemnoscia. Autko jeszcze nigdy mnie nie zawiodlo, pewnie trzyma sie drogi, ma przejechane raptem 70k mil. W przyszlym roku planuje przejechac nia Szkocje. Rowniez na przyszly rok planuje zakup jakiegos autka, ale to zalezy wszystko od zlecen . Mysle nad Lexusem IS200, Honda del Sol i Preludka TypeS. Moze za 10lat spelnie swoje dzieciece marzenie kupujac NSXa pierwszej generacji Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 (edytowane) A kto Ci karze wyprzedzać? To najbardziej niebezpieczny manewr jaki można wykonać na drodze. Zwłaszcza jak Tiry chcesz mijac które prują z 90 najczęściej. Rzadko jakiś wolniej jedzie. Bezpieczniej i najczęściej taniej jest nie wyprzedzać, no chyba ze coś jedzie przed nami 10-60 km/h... Edytowane 6 Listopada 2011 przez krolik_beny Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 Nie wywalaj kasy na te przednie napędy tylko od razu łykaj NSX Lepiej pozbierać i kupić coś porządnego niż wywalać po trochu na coś byle jakiego. Cytuj Link to post Share on other sites
Adixxx 33 Napisano 6 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2011 A kto Ci karze wyprzedzać? To najbardziej niebezpieczny manewr jaki można wykonać na drodze. Zwłaszcza jak Tiry chcesz mijac które prują z 90 najczęściej. Rzadko jakiś wolniej jedzie. Bezpieczniej i najczęściej taniej jest nie wyprzedzać, no chyba ze coś jedzie przed nami 10-60 km/h...Wiesz, jak Ci 2 tiry tocza sie z predkoscia 70km/h to trzeba dziadow wyprzedzic, najgorsze jest to, ze jechalem droga z szerokim poboczem a oni nie chcieli zjechac. Nie wywalaj kasy na te przednie napędy tylko od razu łykaj NSX Lepiej pozbierać i kupić coś porządnego niż wywalać po trochu na coś byle jakiego. Ale Lexus ma naped na tyl, do tego silniczek V6 , podobno daje sporo frajdy z jazdy. NSXa to juz bym kupil, ale obecnie stac mnie najwyzej na silnik . Nawet jakby to nie zarabiam az tyle zeby go utrzymac Powoli zaczynam oszczedzac, ale za te 10 lat bede na tyle dojrzaly i ustawiony aby go kupic i tankowac. Wyobrazasz sobie dwudziestoparo latka w NSXie? W moim przypadku smierc w pierwszym tygodniu uzytkowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Kotecek Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 (edytowane) Wierz mi... nie trzeba... Z taką prędkością spokojnie sobie jechać. Do tego bezpiecznie i tanio to wychodzi Warto spróbować. Wyobrazasz sobie dwudziestoparo latka w NSXie? W moim przypadku smierc w pierwszym tygodniu uzytkowania. Tym bardziej zalecam jechać za tym wspomnianym tirem 70 km/h i nie wyprzedzać... najlepiej tą Corsą I pisze to jako dwudziestoparo latek... Czasem mam przyjemność zobaczenia jak ludzie wyprzedzają mnie lub kogoś z naprzeciwka to aż strach do auta wsiąść. Jak mnie wyprzedza to najwyżej zabije kogo innego ale jak mi na czołówkę wali taki debil to już nie bardzo. Więc niestety do wyprzedzania jestem źle nastawiony, tym bardziej ze ten co ryzykuje życiem swoim, i co gorsza innych, jedzie 100-200 m. dalej za jakimś sznureczkiem aut lub staje na równi ze mną na światłach po 3km i samo wyprzedzanie nic mu nie dało. Trzeba nad sobą panować w aucie a nie że tiry jadą 70... to nie są jakieś tortury. A ja nie chcę w metalowej puszcze umrzeć przez kogoś... Za godzinę jadę do pracy a tu mgła. Znowu banda debili będzie jechała na wyścigi kto pierwszy do pracy we mgle dojedzie... ehhh. Oczywiście bez urazy ale takie mam przemyślenia na ten temat... A tak na marginesie moje auto przy 70 najmniej spala. Przy 80 czy 90 już więcej a przy 60-65 nie ma różnicy w stosunku do 70. najlepsza prędkość dla większości aut. Ponoć tak są silniki skonstruowane, że przy takiej prędkości najmniej spalają przy jednostajnej jeździe. Nie wiem czy tak jest naprawdę, bo specem od motoryzacji nie jestem ale w moim się sprawdza. Pozdro Edytowane 7 Listopada 2011 przez krolik_beny Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 7 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 (edytowane) Beny zdajesz sobie sprawę, że kupno auta jak NSX to najmniejszy wydatek prawda? Więc po co namawiasz. To delikatne sportowe auto z dużą ilością lat na karku. Będzie się psuło to pewne, a teraz zobacz gdzie i za ile możesz naprawić NSXa. Good luck. Można kupić Jaguara XKR pierwszej generacji w granicach 40-50k. Tylko utrzymanie takiego auta to już inna historia. James May z TG w swojej książce napisał mądre zdanie: "Jeżeli nie było cię stać na to auto jak było nowe, tym bardziej nie stać cię jak jest stare." Edytowane 7 Listopada 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.