CrisPell 4845 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Wy się śmiejecie ja na takowych jeździłem 2 sezony temu. Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Nie wiem jak sprawują się opony zimowe które mają 9 lat ale ja ostatnio zmieniłem ponad 5 letnie (ok 5-5.5mm bieżnika, nie spękane, guma jeszcze w miarę miękka) na nówki i nie odczułem praktycznie żadnej poprawy na lodzie czy śniegu, nowe były trochę cichsze to fakt ale tylko trochę. Rozmiar ten sam, typ bieżnika ten sam (asymetryczny, kierunkowych nie uznaje), firma ta sama. Myślę, że mogło poprawić się odprowadzanie wody ale tego nie jestem pewien. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez mesiah1989 Cytuj Link to post Share on other sites
szefuncio 331 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Po 5ciu latach opona dopiero zaczyna tracić zauważalnie parametry. Gwarancje są przecież na 5 lat od produkcji więc pięć lat to ok wynik. Ja nie potrafie zrozumieć ojca który jeździ mało, ale jeździ tylko że na też jakoś 8-9 letnich. "Nowych nie warto do tego auta" i tyle z rozmowy. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Wszystko sprowadza się do zdrowego rozsądku. Opona oczywiście traci parametry, ale sprawniej zatrzyma samochód 8 letnia opona przy 40km/h niż taka sama nowa przy 60. Jak ktoś faktycznie jeździ mało i wolno jak mój dziadek to nie ma co indoktrynacji prowadzić, ale jak ktoś ma mocny samochód i lubi za*********ć to patologiczne w moim rozumowaniu jest kupowanie 5 letnich używek jak robi jeden mój znajomy do 328 bo "jeszcze dużo mięsa mają". Tylko później rodzi się kolejna kwestia - czy dwuletnia budżetowa opona faktycznie jest lepsza niż 7 letnia z górnej półki? Kto to wie. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Kup jej coś w quattro i daj poszaleć na jakimś parkingu:) Może się przekona. Taki jest plan na następne auto dla niej, ale parking już był grany i nic nie pomogło. Opony wydawały się być w dobrym stanie, zrobiły może z 15 tyś km. Kupił je poprzedni właściciel który autem zrobił przez ten czas jakieś 60tyś km. Na miękkość porównywałem je z nowymi i dużej odchyłki nie było (o ile to w ogóle jakiś miarodajny sposób jest). No nic zmienię i zobaczę różnicę. Wielkiej się nie spodziewam bo stare dawały radę. Cytuj Link to post Share on other sites
Ivan911 44 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Kasspero 992 Napisano 18 Stycznia 2019 Popularne posty Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2019 Dedykuje ten film dla gościa, który się kłócił, że nie będzie wymieniał oleju po 1 tys km w swoim nowym hyundai i30 n. 12 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2019 9 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2019 Dedykuje ten film dla gościa, który się kłócił, że nie będzie wymieniał oleju po 1 tys km w swoim nowym hyundai i30 n. Właśnie trafiłem na ten film przeglądając youtube. Specjalnie wszedłem na forum żeby go wrzucić z tego samego powodu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Panowie i Panie, czy do 10k jest szansa kupić egzemplarz E36 320, który nie widział latarni albo przystanku, czy raczej sobie odpuścić? Ofert trochę jest, ale gdzieś z tyłu głowy mam obawy że mogą to być odpicowane sztrucle, którymi nie dotrę do domu z drugiego końca Polski. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Dawno nie szukałem e36, ale 320 za dychę powinieneś znaleźć coś zdatnego do jazdy. Bo to taki niechciany model. Oprócz dźwięku nie oferuje wiele. Wolał bym wersję IS, osiągi podobne, a mniej - pali, waży, kosztuje utrzymanie. Z 6 cyl to tylko 323 325 328. Tak czy inaczej uzbroi się w cierpliwiść. Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Ja nie oczekuje wyścigówki, po przesiadce z Jazza i tak będzie spory przeskok. Ma być trwały i relatywnie mało rdzewieć. Jednak dźwięk R6 kusi Edytowane 19 Stycznia 2019 przez krzesuo Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 E36 trwały będzie jeśli kupisz w miarę zadbany, rdzewieć też będzie, w końcu auto ma 20 lat. Spalanie 2.0 i 2.8 w mieście prawie takie samo. Mam e36 2.0 więc pytaj. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Ja mam e36 zardzewiałe to pytaj o rdze śmiało Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 (edytowane) E36 trwały będzie jeśli kupisz w miarę zadbany, rdzewieć też będzie, w końcu auto ma 20 lat. Spalanie 2.0 i 2.8 w mieście prawie takie samo. Mam e36 2.0 więc pytaj. To już prawie 30 lat w zależności od rocznika Koniecznie chcesz e36 ? za dychę znajdziesz już poliftowe e46 z 2.2 170 koni , taki pierwszy z brzegu przykład https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-2i-24v-170km-manual-lift-ladna-nie-zmeczona-ID6BCuWq.html? Edytowane 19 Stycznia 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Nad E46 też myślałem, ale byłem przekonany że dostanę w tej kwocie pewniejszą sztukę E36. Pewnie gnić będą tak samo? Pytam głównie o to bo posiadanie Hondy jednak powoduje nerwicę na tym punkcie xD Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Różnica w wieku jest spora, e46 trafisz jeszcze nie zardzewiałe, większy wybór, łatwiej znaleźć. E36 to już model kolekcjonerski i za to się płaci. Edytowane 19 Stycznia 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Jeśli nie zależy ci konkretnie na e36, to idź w e46 Trochę gorzej się prowadzi, jest bardziej miękka od e36. Takie ultimate daily, e36 to jednak sztywniak xd No i młodsze auto w tej samej cenie. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 To zależy też od wersji zawieszenia. Są z regóły 3 - standardowe, usportowione i mpakiet. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Ja gdy szukałem swojego pojazdu prawie 3 lata temu to byłem w stanie znaleźć sensowną sztukę E36 (320 w british racing green za 5900 sni mi się do dziś, byłem za wolny ) Natomiast ja bym na pewno nie szedł teraz w E36, znalezienie sensownego egzemplarza będzie nie lada gimnastyką. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Sensowne to nie ten budżet, a cała reszta to wielka loteria i albo trzeba się dosyć dobrze znać na samochodach (który to warunek sądząc po pytaniu nie koniecznie jest spełniony) albo mieć dobrego znajomego który charytatywnie będzie jeździł 2 miesiące oglądać strucle. W zasadzie większość e36 za kilka tysięcy było latanych bez litości i zazwyczaj bez serwisowania, bo jak ktoś chce coś do normalnej jazdy to kupuje coś pokroju V40 czy golfa, a nie 25 letnią benzynę z RWD obarczoną stereotypem wiejskiego sprzętu kaskaderskiego . Natomiast jeżeli ktoś dbał, nie katował i trochę włożył, to jest świadomy tego co wcześniej ktoś słusznie zauważył, że takie auta to już o mało co egzemplarze kolekcjonerskie i za 10 nie odda. @mejor Paradoksalnie 3-5 lat temu łatwiej było o tanie i w miarę dobre e36 niż teraz. BTW W tym budżecie to faktycznie łatwiej o e46, chociaż osobiście jak już zostało wspomniane pomyślałbym o lexusie który jest do dostatnia w tych pieniądzach, a jak się przegląda ogłoszenia to wyglądają często zachęcająco i z opisów wynika, że ktoś dbał, wymieniał co trzeba itp, bo jak już ktoś IS'a kupuje to raczej dlatego, że chce IS'a, a nie dlatego, że jest najtańszym dostępnym zapierdalaczem z napędem na tył. Edytowane 19 Stycznia 2019 przez wojciechu15 2 Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Bardziej zależy mi zwyczajnie na BMW 3 z tej epoki, E36 rzuciłem gdyż myślałem że łatwiej będzie dorwać zadbane E36 w tej kwocie niż E46. Jednakowoż się nie upieram przy tym konkretnym modelu. IS mi się najzwyczajniej nie podoba. Dokładnie jak piszesz, szukam czegoś do normalnej jazdy, bez ambicji na latanie bokiem i upalanie pod marketami. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 Jest niestety odwrotnie e46 będzie bardziej zadbane . E36 nawet jak będzie po blacharce to i tak rdza wyjdzie w ciągu 2 lat . A mozesz jeszcze trafić na łatany żywicą egzemplarz naprawiany w szopie . Także jak kolega wcześniej mówił bez znawcy tematu nie jedź po takie auto . Duży plus e36 to że jak trafisz dobrze to nie stracisz , a wręcz z biegiem czasu wartość będzie rosła . Ja znowu chciał bym mieć e30 z mocnym silnikiem , mimo że miałem 2 takie to teraz mnie nie stać na takie przyjemności . Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Czyli ogólnie E36 sobie w tej kwocie odpuścić, a pewne E46 jeszcze można znaleźć po dobrych poszukiwaniach? Sam nie będę oglądał na pewno, bo się na tym nie znam. E30 fajny wózek, ale niespecjalnie chcę jeździć autem starszym ode mnie . Edytowane 19 Stycznia 2019 przez krzesuo Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2019 @wojciechu15 wyczerpał temat. Odpuściłbym E36 bo to staruszek i będzie wymagał nakładów. Zakup ma sens pod warunkiem, że będzie to drugie auto Lexus wypada o wiele korzystniej od E46, jest mniej awaryjny, tańszy w utrzymaniu i lepiej jeździ, ale skoro już obrałeś cel to się tego trzymaj Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.