Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Żeby wymienić uszczelniacz od strony skrzyni trzeba wyjąć skrzynie, odkręcić sprzęgło i można zabierać się za robotę. Także jeśli ktoś bierze mniej niż za wymianę sprzęgła....

Link to post
Share on other sites

 

 

Żeby wymienić uszczelniacz od strony skrzyni trzeba wyjąć skrzynie, odkręcić sprzęgło i można zabierać się za robotę. Także jeśli ktoś bierze mniej niż za wymianę sprzęgła....

Dobra... nie popadajmy w skrajności, u nas ceny takich usług nie są jakoś super duże, poza tym cena to nie półdarmo, ewentualnie trochę taniej (choć nie wiem jak robi reszta mechaników tutaj, nie mam czasu ani ochoty tego sprawdzać...). Wiem tylko tyle, że nie wydam za wymianę głupiej uszczelki 650 zł i na dodatek 100% przebitka ceny części w porównaniu do sklepów, nie mówiąc o Allegro...

Jak ogarnie (lub nie) to dam znać, zawożę jutro auto, bo wczoraj wyniknęły inne okoliczności z mojej winy i nie dało rady...

Link to post
Share on other sites

Ani dla mnie, ani dla was xD

 

Uzytkownikowi nie zalezy na mocy, zastanawiam sie po prostu co bedzie lepszym wyborem: Biedne X5 czy wypasione X3.

 

X5 w 2L dieslu bedzie wachac paliwo, to za nim dosc mocno przemawia...

Link to post
Share on other sites

Ani dla mnie, ani dla was xD

 

Uzytkownikowi nie zalezy na mocy, zastanawiam sie po prostu co bedzie lepszym wyborem: Biedne X5 czy wypasione X3.

 

X5 w 2L dieslu bedzie wachac paliwo, to za nim dosc mocno przemawia...

 

Hmm, no to trójka w sedanie jest odpowiedzią na wszystkie pytania :D.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

X5 w 2L dieslu bedzie wachac paliwo, to za nim dosc mocno przemawia...

 

Będzie paliło w okolicach 8l, x5 to krowa które swoje waży. 3.0d w x5 pali średnio 9l/100, w x3 która jest deko mniejsza sądzę że spokojnie zejdziesz do poziomu 8l. Jeżeli jara was większa cyferka na klapie to bierz 5, ja i pewnie większość osób wybrała by lepsze wyposażenie

Link to post
Share on other sites

Faktycznie trudny wybór. Nowa X5 jest świetna z wyglądu, X3 trochę słabiej tutaj wypada.

Jakby obydwie miały motor 3.0 to byłbym skłonny przymknąć oko na gorsze wyposażenie (które pewnie i tak jest na wypasie).

Chociaż teraz tak patrzę na dane techniczne...

Ta X5 ma mieć 218KM? Wg katalogu ma 8.2 s do setki i 220 km/h maksymalnej prędkości. Czy to mało? Wydaje mi się, że jak na SUVa wystarczająco. Wprawdzie nie umywa się do 25xKM w X3 i 6s do setki, tylko pytanie czy warto?

Jeśli wyposażenie jest wystarczające to chyba bym się skłaniał jednak ku X5 :)

Edytowane przez Johny3
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...