Johny3 3215 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 u mnie czuc tylko przy hamowaniu 160kmh+ Kurde, mam to samo Podejrzewam, że to prawa przednia, bo ma sporą rysę na samym środku. Czuję to zawsze jak zjeżdżam codziennie z autostrady i hamuję z tych ~150-170 km/h. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mr.Mad 33 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Dam znac jak bede miec wynik badania piast To widzę że masz podobny problem jaki miałem ja ( w mojej e39), koła wyważałem w dwóch stacjach, dalej biło przy hamowaniu z wyższej prędkości, jeden znawca mi polecił wymienić tarcze. Wymieniłem, dalej to samo. Nikt już nie miał pomysłu co to może być, aż ktoś ogarnięty z BMW klub polska poradził mi bym sprawdził... tuleje górnego wachacza. 150 zł i problem całkowcie zniknął Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 tuleje górnego wachacza. 150 zł http://poliuretany.olkusz.pl/userdata/gfx/16767146.jpg To jest tuleja Dożywotnia i tylko 65/szt. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Dlaczego pierwsze z czym mi się to skojarzyło, to kółko z deskorolki ? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mr.Mad 33 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 (edytowane) To jest tuleja Dożywotnia i tylko 65/szt. Pisząc tuleje górnego wachacza chodziło mi oczywiście o tuleje do obydwu stąd całkowity koszt 150 zł BTW, nie jestem jakims specem ale to chyba tuleja poliamidowa tak? Nie cytuj zdjęć. Biafra Edytowane 9 Listopada 2015 przez Biafra Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Wszyscy wymieniajmy tuleje na poliuretan! 3 Cytuj Link to post Share on other sites
keers 10 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Ja wymieniałem wszystkie wahacze przednie na lemfordera. Niestety luz mialem na sworzniu a nie na tulei. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) Wymiana regulatora w Cienkim,ale to auto jest przyjazne dla użytkownika. https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/10/51ae7aa5a3872b1fe16107eaef35f1ad.jpg Edytowane 10 Listopada 2015 przez chudy131080 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Problem bicia przy hamowaniu rozwiazany, zalozylem stare tarcze po przetoczeniu i jest git. Nie wiem kogo maja do kontroli jakosci w ATE, ze obydwie przednie tarcze byly zkaszanione, chyba surykatki. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Piasty sa proste? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Tak, minimalne odchyly w granicach normy Cytuj Link to post Share on other sites
Rilshy 1 Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Aktualnie rozbijam się BMW E46 320! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Zastanawiam się, co myśli sobie osoba wchodząca na forum - bądź co bądź - komputerowe i zostawiająca pierwszy post w temacie o naszych samochodach. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 (edytowane) Panowie, co robić, szara ma 200k na liczniku, olej ASB nie był nigdy wymieniany i skrzynia do tej pory pracowała u mnie i u poprzedniego właściciela podobno bez problemów. Od jakiegoś czasu widzę że coś się dzieje, zaczęły się problemy jak szarpanie samochodem w miejscu przy zmianie z D na R - R na D, przeciąganie 3'ki do 3tys obrotów, szarpanie, mocne szarpnięcie i błąd skrzyni biegów - tryb awaryjny jak się mocniej depnie.Chciałem jechać do zakładu co się tym zajmuje, powymieniać olej i filtry, przekonany byłem że to rozwiąże problem i pare opinii mi to sugerowało. Natomiast natknąłem się na wypowiedź, że: jeżeli olej w skrzyni nie był wymieniany, to nie wymieniać bo się dobije skrzynie, a jeżeli był wymieniany to można wymieniać. Trochę to dziwne i niekoniecznie logiczne, bo w takim układzie co ja mam zrobić żeby polepszyć kulturę pracy mojej ASB no i zapobiec jej zgonu. Że niby gość sugerował że jak są takie problemy to nie ratować się niskimi kosztami tylko zbierać na nową skrzynię czy regenerację skrzyni? Moim zdaniem to jakaś głupota. Wiem że tam są jakieś konwertery, sterownik hydrauliczny, sprzęgło i że to trzeba robić przy takich przebiegach, ale na mój rozum jak gość od którego kupiłem, miał szarą od ok. 50k km, przez 200k nigdy oleju nie wymienił bo mu powiedzieli w BMW że się nie wymienia, no to trzeba w tym momencie ten olej wymienić, i jak Bozia da problemy znikną. Edytowane 12 Listopada 2015 przez Silver Fox Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 W Sporcie też nie powinno się wymieniać oleju w skrzyni zgodnie z info RS, ewentualnie dolewać przy jajcach z wybierakiem acz jak tylko kupiłem autko to sprawdziłem sam co i jak, zobaczyłem czarną smołę w skrzyni... jak nic lata temu stracił właściwości - z miejsca wymieniłem cały olej i skrzynia odżyła. W przypadku automatu olej też się wymienia, skrzynia nie ma prawa się uszkodzić po wymianie no chyba, że ktoś wleje zły olej, od chłopaków na zakładzie słyszałem tylko tyle, że trzeba dobrych fachowców do zabawy z automatem bo stary olej lubi zostawać, nie spływa cały. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Pewnie to działa na tej samej zasadzie co serwis w ASO- nie wymieniamy oleju, bo to Long Life i można jeździć 30k km - a potem przychodzi 100k km i silnik padnięty. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 zaczęły się problemy jak szarpanie samochodem w miejscu przy zmianie z D na R - R na D U mnie przy takich problemach mechanik zalecił wymianę konwertera - problem solved. Olej w skrzyni też wymieniałem (auto serwisowane do końca a w książce nie było słowa czy był czy nie był wymieniany), przejechałem już jakieś 20-25k km od tego czasu i nic się nie dzieje. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 A mi dzisiaj coś padło w przednim zawieszeniu Luz na kierownicy (która przy okazji jest dość mocno przekręcona w prawo), trzaski przy skręcaniu, auto ściąga przy hamowaniu i coś przy tej okazji trzaska, lewe koło przednie na prostej kierownicy jest lekko skręcone w lewo... Po południu trzeba będzie zobaczyć co tam się stało i czy samemu się ogarnie. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 http://i.cubeupload.com/MVsyP7.jpg to i tak nic, jak się paliło na zimnym starego Ikarusa na zakładzie to chmura szła na dobre 5 metrów do góry 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Coś mi się wydaje, że skrzynia kończy się w tej becie. Podszykowali na handel a teraz wychodzi. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Musiałaby mieć grubo ponad 300tyś km prześmigane. Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty chudy131080 14114 Napisano 13 Listopada 2015 Popularne posty Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 W Polsce wszystkie mają 180 tysi więc nie realne. 14 Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 to i tak nic, jak się paliło na zimnym starego Ikarusa na zakładzie to chmura szła na dobre 5 metrów do góry Czyli mamy taką samą wielkość dymu ;D Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 (edytowane) Coś mi się wydaje, że skrzynia kończy się w tej becie. Podszykowali na handel a teraz wychodzi. Gdzie podszykowali pod handel? Ona była przy zakupie brudna, nie umyta, pokurzona. Żadnego picowania nie było. Poza tym, sprawdzałem KRS, wszystko sie zgadza, to żaden handlarz tylko właściciel dużej firmy. Tą kasę co ja mu zapłaciłem za E53 to dla niego grosze, syn przyjechał po niego już po transakcji najnowszą X5M F15 więc Mam do wyboru dwie opcje - pojechać do zakładu gdzie się zajmują i specjalizują w ASB - mam już namiary, poprosić o wymianę na oryginalny olej i filtry, zapłacę te 1500zł. Druga opcja, opowiedzieć im o problemach, tylko wtedy mogę się założyć że powiedzą, że trzeba skrzynię regenerować - koszt ok. 6tyś. Jeżeli wymienię olej i problemy nie znikną, i trzeba będzie renegerować skrzynię - olej trzeba znowu wymieniać, więc płacę kolejny raz za to samo. @kubbak, ale jakie auto? Edytowane 13 Listopada 2015 przez Silver Fox Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 pojechać do zakładu gdzie się zajmują i specjalizują w ASB - mam już namiary, poprosić o wymianę na oryginalny olej i filtry, zapłacę te 1500zł. straszny pieniądz za takie duperele Dziś zabrałem się za czyszczenie filtra k&n. Te ich kosmetyki a właściwie jeden ten do czyszczenia filtra to straszny szajs, nie wart nawet 5 złotych. Użyłem całą buteleczkę, która ma starczyć podobno na 10 użyć i filtr nadal był zasyfiony, sięgnąłem po domowe sposoby (bez ostrej chemii) i czysty jak nowy. Jedyny plus tego zestawu to olejek w sprayu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.