Freso 1116 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 2.2 HDI niet. Wiem, że miał jakąś okrutna bolączkę, brat go sprzedał szybciej niż kupił. Zapytam dziś. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 1.9CDI z Meganek dobre ale reszta samochodu to już mmmm, nie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 miał jakąś okrutna bolączkę francja Renault ma tę samą bolączkę A tak serio to elektronika jest na pewno bolączką dwóch aut a jeśli chodzi o silniki to za dużo nie powiem, ale wiem że naprawy są stosunkowo drogie jak na to co oferują te auta. No i w peugeocie 607 jeszcze nie wymieniałem żarówek, ale w megane ii to powiem tylko powodzenia przy wymianie żarówki kierunkowskazu przedniego Szczególnie w drodze jak policja zatrzyma. W francuskich autach często jest bardzo dziwny dostęp do prawie wszystkiego. Ostatnio w lagunie III również przedni kierunkowskaz wymieniałem. Dostęp to masakra a sama żarówka, nie skomentuję ale jakaś "rzadka" i droga. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty kawon 102 Napisano 29 Października 2015 Popularne posty Udostępnij Napisano 29 Października 2015 http://i.imgur.com/Us8PwS3.jpg 21 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Dzięki Pany,szwagrowi szukamy statku. @Up. Ładne fele,ładne listwy i generalnie cała ładna. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Laguna II po face liftingu z silnikiem 1.9 dci 130 KM to fajne wozidło. Pewnie ciut droższe od Megane ale moim zdaniem o wiele ciekawsza opcja. Czy ma jakieś nadzwyczajne problemy ? Ja nie dostrzegłem. Jedyne co padło u ojca to wysprzęglik i chyba linki od szyb przednich. Poza tym tylko elementy eksploatacyjne. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 Auto ładne ale to wciąż Audi... Ja jeszcze w kwestii bieżnikowanych opon, właściwie ogólnie opon. W pierwszym aucie miałem fajne(IMO) felgi z kijowymi oponami. Kupiłem firmowe, używane i pojeździłem sezon, potem wywaliłem bo nie dało się na nich jeździć. Kupiłem nowe opony i dopiero wtedy mogłem normalnie jeździć, kontrolować samochód a nie odwrotnie. Jeśli chodzi o opony zimowe to także miałem okazję ich używać i złego słowa nie mogę powiedzieć. Jakbym miał się już bardzo czepiać to strasznie hałasowały. Niczym jednak nie ustępowały markowym gumom w kwestii przyczepności. Wiadomo, wszystko trzeba kupować z głową i używać tego zgodnie z przeznaczeniem. Jak ktoś ma auto za 2000 to IMO nie ma sensu kupować opon za połowę wartości auta. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 (edytowane) Jakby co na jest sell ;( Edit: Albo zrobię swap na 2.7 BiT Edytowane 29 Października 2015 przez kawon 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Mazda 6-2.0TDI Szczerze polecam, jeździłem taką w kombiaku, bardzo fajne, ładne i dynamiczne autko, najlepiej szukać wersji w full wypasie ze skórami i zestawem audio Bose, czarna perła z alusami w kombi wizualnie jest przepiękna, sedan IMHO jest mniej atrakcyjny wizualnie no i praktycznie, sam miałem maździoche z tym motorem i byłem zadowolony, dosyć dynamiczny, ekonomiczny i w zasadzie bezawaryjny. Radzę dobrze sprawdzić auto pod względem elektroniki, starsze mazdy lubią dostawać pierdolca w tej kwestii, widziałem już kilka 6'stek w kombi z korozją szczególnie tylnej klapy - też polecam zwrócić uwagę, przednie reflektory lubią parować od środka. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Ja jeszcze w kwestii bieżnikowanych opon, właściwie ogólnie opon. W kwestii opon bieżnikowanych to miałem kiedyś takie niby full wypas sportowe o szerokości 225 i średnicy 17" które były kopią pewnego modelu Continetala. Przyczepność była normalna, ciężko było wyczuć pogorszenie trakcji, wyważyły się normalnie i byłbym z nich zadowolony gdyby nie najgorszy horror posiadacza opon bieżnikowanych. Opona zaczęła się łuszczyć, cały rant ochronny odpadł jak przyklejony do opony a nie jak w normalnych oponach w których stanowi jej część. Było kwestią czasu aż zacznie łuszczyć się bieżnik... szybko się tego dziadostwa pozbyłem. Druga przygoda z oponami bieżnikowanymi to oponki o szerokości 185 do starego Golfa II. Auto niewiele warte a podobno te nowe bieżnikowane opony to całkiem nowa jakość względem bieżnikowanych opon z lat 80-90, są testowane i spełniają wszelkie normy bezpieczeństwa. To się skusiłem na markę GlobGum i jak się okazało z kompletu kupionych opon wszystkie 4 były wadliwe. Każda z 4 opon miała bardzo mocne bicie. Założono więc inny komplet... i to samo. Wszystkie mają bicie, są odlane byle jak. Jakość jakby je ktoś ręcznie lepił. Dopiero trzeci komplet udało się wyważyć i bicie było w granicach normy. Wniosek z tego taki, te wszystkie opinie o nowej jakości oponach bieżnikowanych można traktować jako bajki. To w przeszłości było dziadostwo i nadal jest dziadostwo. Opony używane ale z pewnego źródła to znacznie lepszy wybór. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Krychu. 64 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Jakby co na jest sell ;( Edit: Albo zrobię swap na 2.7 BiT ile ceniłbyś za nią? Cytuj Link to post Share on other sites
BARTOL48 818 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 widziałem już kilka 6'stek w kombi z korozją szczególnie tylnej klapy Nie tylko klapy. Całe rdzewieją i to bardzo szybko. Kilkuletnie już dostają. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Że tak zapytam, ktoś z was miał stłuczkę którą całkowicie może zwalić na oponę? Ja prawie - dostałem w listopadzie nowiutki samochód zastępczy z przebiegiem 4 km chyba i ktoś się w salonie nie zorientował, że stoi na letnich. O mało co nie wpakowałem się komuś w tyłek tego samego dnia jeszcze. Jak wygląda "niewinne" wyjście z zakrętu tylnonapędówką na 8-letnich oponach wielosezonowych też miałem okazję się przekonać, gdybym szybko nie założył kontry, to bym się przejechał po barierkach, a i tak miałem szczęście, że droga była pusta, bo skończyło się pod kątem 90 stopni do osi jezdni. Oczywiście nie mówię tu o tym, że przez opony w mieście ktoś totalnie skasuje samochód, ale już wjechanie komuś i połamanie zderzaka albo przestawienie zawieszenia na krawężniku to bardzo prawdopodobny scenariusz. I też nie piję tutaj do opon bieżnikowanych konkretnie, tylko ogólnie kiepskich opon. No i w peugeocie 607 jeszcze nie wymieniałem żarówek, ale w megane ii to powiem tylko powodzenia przy wymianie żarówki kierunkowskazu przedniego Nie sądzę, żeby było gorzej niż w Focusie I. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 (edytowane) Nie tylko klapy. Całe rdzewieją i to bardzo szybko. Kilkuletnie już dostają. Zależy jak się dba, a chyba przede wszystkim - czy stoi pod chmurką zimą. Miałem do niedawna (i w sumie wciaż jest w rodzinie) 323f z 95 roku. W sumie auto w zakupie było tak tanie, że nawet go nie sprawdzałem no i poniekąd od takiego znajomego znajomego (no mam nauczkę ;P). O ile było tam mnóstwo mankamentów, niektóre baaaardzo drogie i ogólnie auto było mocno zaniedbane, to pod jednym względem było nietypowe - zero rdzy. Jednak po pierwszej zimie zauważyłem na spawach progów, że delikatnie coś zaczyna wychodzić i tutaj moja opinia - zabezpieczenie antykorozyjne japońców nie radzi sobie po prostu z niskimi temperaturami i zmarzliną. Być może przez wilgotniejszy klimat mają tam mniej srogie zimy, a z racji że Mazda produkuje tylko tam to nie przewidują jakichś dużo niższych temperatur? Nie wiem. Wiem, że oni też w tych najnowszych autach kładą tak cienkie warstwy pokrycia nadwozia, że rdzy nie ma dopóki się auta nie zarysuje. Wiem, bo znajomemu doradzałem zakup 5-tki i dokładnie tak się stało... Ktoś coś napisze mi o: Mazda 6-2.0TDI 1 Megane II-1.9CDI Peugeot 607-2.2HDI 1. Nie wybrałbym już w dzisiejszych czasach diesla. Za ok. 10-20 lat prawdopodobnie silniki te wyjdą już z użytku w samochodach osobowych. 2. The winner is Mazda 6. 607 to fajny wóz, ale będzie drogi w utrzymaniu. W 2.2 HDI lubi osprzęt szwankować + upierdliwy FAP + połączenie z elektroniką komputera BSI potrafi nieraz unieruchomić auto nawet jak jest sprawne. Gdy trafisz na zadbaną 6, koszty nie będą takie wysokie. Najtańsze części oczywiście do Megane, chociaż tam elektronika jak powszechnie wiadomo lubi tańczyć (ale też nie zawsze). Z drugiej strony jednak Megane dobre najłatwiej upolować, z polskiego salonu itp. Edytowane 30 Października 2015 przez MoonWalk 1 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6359 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Mówimy o Mazdach 6 z roku 2002-2007? Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Silver Fox 1687 Napisano 30 Października 2015 Popularne posty Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Byłem z czołgiem na myjni http://i.imgur.com/Q13oMg8.jpg http://i.imgur.com/lAsC1HJ.jpg http://i.imgur.com/WlUXusw.jpg Szara ma zaraz swój jubileusz http://i.imgur.com/hBiakBx.jpg 10 Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 (edytowane) Piękny ten Twój czołg Podjechałem dziś po pracy do stacji wymiany oleju/opon itp. co by zmienić kapcie. Byłem nastawiony na kolejki i przymusową pobudkę w sobotni poranek i ku mojemu zaskoczeniu na całą operację poświęciłem może z 15 minut Także dobrze rozpoczęty weekend. Ta przyjemność kosztowała 45 zł i mam wrażenie, że to bardzo dobra cena. Edytowane 30 Października 2015 przez Fikuzi 2 Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Byłem z czołgiem na myjni A samemu to się już nie chce umyć auta? Ta przyjemność kosztowała 45 zł i mam wrażenie, że to bardzo dobra cena. Nie wiem jaki rozmiar kółek ale to bardzo dobra cena. Zależy jak się dba Tak jest ze wszystkim. Jak ktoś dba tak ma. Wiadomo, że kupując auto używane nie zawsze wiemy co się z nim działo, ale wystarczy poświęcić trochę czasu i zabezpieczyć we własnym zakresie takie auto i będziemy mieli spokój. Sam mam Mazdę 626 GD(1991rok) i doskonale zdaję sobie sprawę, że te auta mają problemy z korozją(właściwie to mam okazję oglądać to na własne oczy). Stopniowo jednak można się jej pozbyć i oczywiście zabezpieczyć żeby ruda w przyszłości się nie pojawiła. Jak ktoś kupuje auto i tylko nim jeździ nic nie robiąc to nie dziw, że rdzewieje. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Ta przyjemność kosztowała 45 zł i mam wrażenie, że to bardzo dobra cena. ~połowę tego, co normalnie wołają Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 45zł - z felgami czy przekładka? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Dzis ukonczylem kurs pierwszego stopnia SJS, polecam mocno! 5 Cytuj Link to post Share on other sites
Outlaw666 588 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Dzis ukonczylem kurs pierwszego stopnia SJS, polecam mocno! Zawsze chciałem coś takiego zrobić. Czego ciekawego Cię tam nauczyli? Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2015 W zasadzie na pierwszym stopniu to sa podstawy, glownie kontrola nad autem Bylo tez kilka rundek po torze, ale niestety jak wlaczylem kamerke to nie zdalem sobie sprawy, ze jest w trybie zdjec a nie filmu, i mam dwa zdjecia zamiast filmow Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Takie kursy powinny być z miejsca wbite w końcowy etap nauki jazdy. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Trzeba mieć prawo jazdy żeby zapisać się na kurs? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.