Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Fajnie będzie wyglądał na tych kołach. Bardziej agresywnie, zdecydowanie mniej kobieco, odpowiednio do serducha pod machą i dźwięku ;) acz żadnej gleby nie będę już modził. Zrobiłem raz w kebabie i po roku miałem dosyć. To ciągłe odśnieżanie ulic z różnego syfu, klepanie progami, belką pod silnikiem i podłogą o różne rzeczy, dosyć. Seria styknie a co do opon to chciałem wsadzić 50 ale ostatecznie się wycofałem bo wpadły mi w przyjemnej dla portfela kwocie właśnie te 45, trochę ryzykownie acz seryjnie montowane są właśnie 195/45 i 50. Trzeba będzie bardziej niż zwykle uważać na dziurska heh.

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie największym trucicielem jestem tutaj ja. Nawet katalizatora nie posiadam. 

Hahaha nagram start z launch control moją Fake S4 (290 KM na ropie troche zadymia), to może przejmę zaszczytne miejsce największego truciciela;)

 

 

http://www58.zippyshare.com/i/AkAJ6INu/1211501/20151024_144907.jpg

Link to post
Share on other sites

Hehe, no teraz fajnie kopci. Szczególnie na wolnych jak kółka puszcza :D Ale wydaje mi się, że zdrowy i dobrze ustawiony silnik nie powinien takich kółeczek puszczać. 8-)

 

Miałem w miniaturkach na końcu tego filmiku

fajny sleeper :D

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

No ja na luzie nie zrobię przegazówki do odcięcia bo limiter ustawiony na 2600 (launch cotrol), ale myślę że Cie okopcę ;). HF100 leją w uj paliwa, najlepiej to widać pow. 3800 obr/min gdzie brakuje tlenu, mimo tego że, jest pompowane 2,7 bara.

 

MasterBarti, wszystko zależy od softu i setupu w aucie. Jak miałem jeszcze wszystko w serii to zero dymku, a teraz jak ktoś mi siedzi na "du**e" to go dystansuje robiąc przegazówe;)

Edytowane przez kawon
Link to post
Share on other sites

kawon, ja coś tam wiem na ten temat, bo mniej więcej w takim kierunku się kształciłem a teraz pracuję ;) Może nie powinienem pisać wydaje mi się, aczkolwiek nie mam zbyt dużego rozeznania w takich starych silnikach a wiadomo, że czasem teoria od praktyki się różni.

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

Ale kształciłeś sie jako tuner czy mechanik? Sam jestem po samochodówce i tyle o ile modyfikacje mechaniczne to dla mnie nie problem, to już strojnie i tzw. chiptuning to za cholery nie ogarniam, jeszcze...

 

Stary diesel rożni się tym od nowego że nie ma żadnych EGRów DPFów, katalizatorów i np. jak to jest w tych nowszych VW blumotion dodatku mocznika(AdBlue). Dlatego te nowe diesle "nie" kopcą... Pousuwaj te wszystkie bajery i nowy diesel będzie puszczał bąki.

Link to post
Share on other sites

Nie tyle mechanik, co inż z mechaniki i budowy maszyn o specjalności samochody i silniki, a aktualnie zajmuję się elektromechaniką samochodową i różne cuda już widziałem ;). Mój stary klekot, 80ka b4 1.9TDI (bez egr'a) ma tylko katalizator i na wolnych oraz przy lekkim obciążeniu, ogólnie dopóki mu ostro nie depnę to nie kopci, a i tak pewnie mógłby mniej kopcić, jeśli bym mu zregenerował wtryski bo póki co jeszcze tylko tego nie zrobiłem a reszta jest miód malina jeśli chodzi o stan mechaniczny i elektryczny silnika.

 

Wracając jeszcze do chiptuningu, mam już wszystko co mi potrzebne do zczytania i zmodyfikowania mapy w moim klekocie, ale kiedy się zacznę w to bawić i jakie rezultaty uzyskam to nie wiem. Teraz robi się zimno i już mi się nie chce za bardzo, bo nie mam garażu. Jeszcze chcę wcześniej te wtryski zrobić, tyle, że już na końcówkach z większymi otworkami (216).

W każdym razie od czegoś trzeba zacząć, mam nadzieję, że korby nie wyskoczą bokiem, a jeśli już, to części do tego zgrzyta nie są jakoś wybitnie drogie ;)

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

Z dostepnoscia raczej ciezko, gdzies tam pewnie da sie zalatwic, ale koszta zabojcze.. nie kupujesz vaderow?

Kupilem juz, ale jeszcze nie wlozylismy ich.

Pytam, bo tutaj base'y nawet z elektrycznymi fotelami byly :D

 

Edit: Jakby ten filmik wyslany wczesniej nie wystarczyl, to jeszcze na fejsie na cos takiego sie nadzialem... Teraz sie boje do auta wsiadac  :wariat:

http://i.imgur.com/7hOrDBs.png

Edytowane przez B o r o
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No więc alufelgi:

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7d6f60bd2430.jpg

 

obecnie 235/45/17, mam pytanie bo ja się w tym nie orientuje, da radę założyć na taką alufelgę na której siedzą obecne opony troche szersze, powiedzmy 245/45/17 albo lepiej 255? Czy już mnie szerokość alusa nie puści?

 

Na zimę już nowe kapory na drugim, mniejszym komplecie alusów czekają :D Trafiłem na chojnego Szweda :D

Bieżnikowane opony, 205/45/15, jeżdzi ktoś na bieżnikowanych? Nie powiem bo cena atrakcyjna, 135 zł za sztukę to wziałem odrazu cztery, ciekawe jak się to sprawdzi :D bieżnik porządny :D

Edytowane przez mr.Mad
Link to post
Share on other sites

Wystarczy obejrzeć filmik, który wrzuciłem... Jedziesz sobie drogą jednojezdniową z jednym pasem ruchu w każdym kierunku, bez pobocza, ograniczoną barierkami, na wprost Ciebie w poślizg wpada TIR i zaczyna lecieć bokiem - co robisz?

Przejeżdżasz pod naczepą, jak w filmach. :->

Link to post
Share on other sites

Ogólnie to jest tak, jak mówi GreQonE, ale trzeba potrafić rozróżnić tych lepszych i tych gorszych producentów. Akurat wujaszek prowadzi zakład wulkanizacyjny i handluje oponami. Z tego, co z nim gadałem to obecnie trzeba potrafić wyłapać te dobre opony, bo jest masa szmelcu, który kupują Ci mniej zorientowani. Tak samo jest z oponami nowymi dla przykładu Micheliny z Rosji mają słabą kontrolę jakości i często opony biły.

 

Wiadomo, że jak chce się zaoszczędzić to szuka się tańszych zamienników, tylko kupić dobrze i tanio jest bardzo trudno.

Edytowane przez FeX
Link to post
Share on other sites

Zobaczymy, akurat ten zakład i te opony chwalą ludzie bo nie pojechałem tam w ciemno napalony na okazje, naprostszy sposób to będzie przekonać się na własnej skórze co są warte ;) Uwagę mi tylko zwrócił sprzedawca bym najpierw pojeżdził na tej oponie z 300 - 400 kilometrów a nie założył na świeżo napadany śnieg bo w takim stanie zostaję jeszcze "coś tam" na oponach po wulkanizacji i należy to zedrzeć na asfalcie a najlepszą metodą jest po prostu jazda. Więc za niedługo trzeba będzie je założyć :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...