kubbak 10135 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 A ropa nie zalana jaką trefna? Może łapie lewe powietrze, może pompa, może turbina... Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie co sądzicie o kupnie tego zestawu http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-kkl-vag-vw-audi-skoda-cd-i4551651452.html Ropa cały czas ta sama z shella Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
patrycjusz89 0 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Chodzilo mi o komputer pokladowy ☺ ale w tym silniku lubia turbiny brudzic lopatki zapiekac lub moze trz3ba ja dac do generacji Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Jak by turbina się wysypała to zostawiał byś za sobą zasłonę dymną. W tej chwili mam podobną sytuacje w sprinterze, raz na jakiś czas coś się blokuje i nie ma mocy oraz blokuje się i nie wkręca powyżej jakieś liczby obrotów. Wyłączenie i zapalenie na nowo silnika pomaga albo ostro skręcenie w lewo. Obstawiamy filtr paliwa zasyfiony albo syf w baku, ale na razie nie ma za bardzo czasu się tym zająć Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Jaki komputer pokładowy? Nie mam nic takiego chyba Możliwe że to wina tego że lubię jeździć na rezerwie do 60km potem dopiero tankuje (podobno deasel ma zapas na 100km) Pewnie tym skąpstwem zasyfiłem filtr a może i pompę coś tam przytyka. Było mało paliwa i łykło cały ten syf ze spodu zbiornika... Co zrobić? da się jakoś wyczyścić zbiornik? Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
patrycjusz89 0 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Pomiedzy zegarami prostakatny wyswietlacz? Taki mialem w touranie jak dobrze pamietam i nie wiem czy juz kupie disla Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 A to piszę zawsze OK hehe na desce świecą mi te czujniki trakcji i abs ale to pierdoła... Cytuj Link to post Share on other sites
Arlekin 262 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 możesz mieć uwalone: wtryskiwacze, katalizator, turbo, i coś jeszcze jak sobię przypomnę to napiszę:-) Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Ten motor ma 130 koni?On jest na pompo wtryskiwaczach?Jaki kod silnika?Ten interfejs co podałeś będzie OK,kup zainstaluj vag-a,posprawdzaj.Bo tak to wróżenie z fusów. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak 130 koni , jak sprawdzić kod silnika? Z tego co wiem to pompowtryskiwacze Chyba ten model tylko 5 drzwiowy i nie wieśniacka czerń tylko piękne srebro http://alegratka.pl/ogloszenie/audi-a3-ambition-1-9tdi-130km-6biegow-23334574.html No to kupuje ten zestaw w przyszłym tygodniu podepnę laptopa zobaczymy co wskaże. Niestety nie mam ani zaufanego mechanika co zrobi co trzeba a nie każe połowe auta wymieniać... Byłem u dwóch partaczy i mam dość, jeden kiedyś tak mi zrobił renówke że jeździła gorzej niż przed oddaniem a drugi tak mi zrobił rozrząd że padły awaryjne, spryskiwacze, migacz i pogrzewanie lusterek Sam naprawiłem awaryjne i migacz a spryskiwacze i lusterka czekają na lepsze czasy Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 lukyeti, mozliwe ze swiece/kable/pompa i chodzi na 3 gary czasem.. Ten sam problem przerabialismy z bracmi w Xantii ostatnio. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Jak kupiłem to chodziła jak burza Problem się pogłębia odkąd ten matoł wymienił mi rozrząd... Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Kod silnika sprawdzisz w książce serwisowej,we wlepie z wyposażeniem lub na osłonie rozrządu.Ale jak ma sześć biegów to będzie AVF. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Może rozrząd przeskoczył/źle ustawiony? Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 No właśnie to też może być , po wypłacie coś muszę zadziałać. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Jak matoł robił to może przestawił pompę wtryskową ? Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2014 Bodajze w Mondeo przeskoczyl rozrzad, wlaczyl sie tryb kamuflazu (zaslona dymna; kopcil niesamowicie), brak mocy i nierówna praca motoru. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 Widzę że rozruszałem gościowi sprzedaż tego kabla hehe Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 1 Września 2014 Udostępnij Napisano 1 Września 2014 wlaczyl sie tryb kamuflazu heh, miałem tak, jak wracałem po wymianie turbosprężarki, ciągnęła się za mną biała chmura z przepalanego oleju, który dostał się do przewodów jeszcze sprawy warsztatowe się przeciągnęły drobne dwa tygodnie i skończyły się badania techniczne, a tu kopci tak, że nic nie widać, tarcze pordzewiały i jeszcze w międzyczasie pękł przewód powietrza i dźwięki silnika bardziej przypominały umierającego bawoła pomieszanego z marcującym kotem, masakra, jakby mnie pały zdybały to by za cholerę nie uwierzyli, że to sprawne auto i wystarczy, że trochę pochodzi, pohamuje, przewód się zmieni to odżyje Cytuj Link to post Share on other sites
Mr.Pro 1 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Do LukYeti: Nie jestem pewien, ale to może być wina wentyla AGR/EGR. To samo stało się w Volvo V40 1.9 102PS mojego ojca, nagle stracił moc i toczył się po drodze i utrzymywał 2500/3000 obrotów oraz zaczął kopcić jak parowóz. Tak jak najwyżej napisałem nie jestem pewien, ale to może być ten wentyl. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Wrzesień muszę objechać potem już mam ustawionego dobrego mechanika bo z kumplem z bloku się zgadałem (on też ma audice) i ma gościa który deasle ma opanowane i mało bierze. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Panowie co sądzicie o kupnie tego zestawu http://allegro.pl/in...4551651452.html Taki kabelek to strata kasy, robi tylko silnik i nie pokaze nawet wszystkich bledow. Nie da sie za 26zl diagnozowac samochodu. Mam gdzies mojego ELM-a , teraz mam takie cos: http://allegro.pl/diagnoskop-launch-x431-diagun-od-dealera-f-vat-i4519007804.html I tez nie wszystko da sie zrobic. Najczestszym problemem w TDI-kach jest przeplywomierz, odepnij z niego wtyczke i pojezdzij tak troche . Jak moc po takim zabiegu wroci to masz rozwiazanie. Jesli nie to pojedz do jakiegos zdolnego mechanika bo na tym forum nikt ci nie pomoze. To ze zczytasz kody bledow to moze nic nie dac, na tym sie trzeba znac, 50/50 pokazywany kod bledu prowadzi cie do faktycznej usterk, czasem to cos posrednio polaczonego. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Dlaczego się nie da?Instalujesz Vag-a i po temacie,wydawanie cztery i pół koła to jest dopiero strata kasy dla ,zwykłego' użytkownika.Normalne jest że samym kabelkiem to nic nie zrobisz. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 (edytowane) No tak myślałem że kabel to tylko łącznik a najważniejszy jest program:P Jak ściągnę coś co ma dużo opcji to przecież chyba mi ten kabel styknie? To tylko tak dla mnie i dla teścia żeby mieć ręke na pulsie Mechanik w październiku i tak mnie nie minie. Edytowane 4 Września 2014 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 (edytowane) Dlaczego się nie da?Instalujesz Vag-a i po temacie,wydawanie cztery i pół koła to jest dopiero strata kasy dla ,zwykłego' użytkownika.Normalne jest że samym kabelkiem to nic nie zrobisz. Pojecia nie masz o czym piszesz, taki ELM plus VAG moze ci nie wyswietlic polowy zalogowanych kodow usterek. Ja mu nie kaze wydawac 4.5tys. ,tylko oszczedzic kase na to co chcial kupic. Jesli sie komus wydaje ze zakup takiego "urzadzenia" za 26zl zalatwi problem to spoko. Poczekam az sie sytuacja rozwinie , na razie nie bede komentowal , zobaczymy jak kolega "chudy" rozwiaze problem majac zczytane bledy z tego urzadzenia skoro to takie proste. Ja dalej radze jedz do kogos co ma pozadny sprzet I wie co z ta informacja zrobic , zaoszczedzisz sobie pieniedzy I czasu. Mialem okazje porownywac takie urzadzenie w akcju, zdziwil bys sie ile kodow usterek nie wyswietlilo. Pozdr. Edytowane 4 Września 2014 przez keczu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.