Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Jak by turbina się wysypała to zostawiał byś za sobą zasłonę dymną. W tej chwili mam podobną sytuacje w sprinterze, raz na jakiś czas coś się blokuje i nie ma mocy oraz blokuje się i nie wkręca powyżej jakieś liczby obrotów. Wyłączenie i zapalenie na nowo silnika pomaga albo ostro skręcenie w lewo. Obstawiamy filtr paliwa zasyfiony albo syf w baku, ale na razie nie ma za bardzo czasu się tym zająć

Link to post
Share on other sites

Jaki komputer pokładowy? Nie mam nic takiego chyba

Możliwe że to wina tego że lubię jeździć na rezerwie do 60km potem dopiero tankuje (podobno deasel ma zapas na 100km)

Pewnie tym skąpstwem zasyfiłem filtr a może i pompę coś tam przytyka.

Było mało paliwa i łykło cały ten syf ze spodu zbiornika...

Co zrobić? da się jakoś wyczyścić zbiornik?

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites

Tak 130 koni , jak sprawdzić kod silnika? Z tego co wiem to pompowtryskiwacze :)

Chyba ten model tylko 5 drzwiowy i nie wieśniacka czerń tylko piękne srebro :)

http://alegratka.pl/ogloszenie/audi-a3-ambition-1-9tdi-130km-6biegow-23334574.html

 

No to kupuje ten zestaw w przyszłym tygodniu podepnę laptopa zobaczymy co wskaże.

Niestety nie mam ani zaufanego mechanika co zrobi co trzeba  a nie każe połowe auta wymieniać...

Byłem u dwóch partaczy i mam dość, jeden kiedyś tak mi zrobił renówke że jeździła gorzej niż przed oddaniem a drugi tak mi zrobił rozrząd że padły awaryjne, spryskiwacze, migacz i pogrzewanie lusterek :P Sam naprawiłem awaryjne i migacz a spryskiwacze i lusterka czekają na lepsze czasy :)

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites

 

 

wlaczyl sie tryb kamuflazu

 

heh, miałem tak, jak wracałem po wymianie turbosprężarki, ciągnęła się za mną biała chmura z przepalanego oleju, który dostał się do przewodów

jeszcze sprawy warsztatowe się przeciągnęły drobne dwa tygodnie i skończyły się badania techniczne, a tu kopci tak, że nic nie widać, tarcze pordzewiały i jeszcze w międzyczasie pękł przewód powietrza i dźwięki silnika bardziej przypominały umierającego bawoła pomieszanego z marcującym kotem, masakra, jakby mnie pały zdybały to by za cholerę nie uwierzyli, że to sprawne auto i wystarczy, że trochę pochodzi, pohamuje, przewód się zmieni to odżyje

Link to post
Share on other sites

Do LukYeti:

Nie jestem pewien, ale to może być wina wentyla AGR/EGR.

To samo stało się w Volvo V40 1.9 102PS mojego ojca, nagle stracił moc i toczył się po drodze i utrzymywał 2500/3000 obrotów oraz zaczął kopcić jak parowóz.

 

Tak jak najwyżej napisałem nie jestem pewien, ale to może być ten wentyl.

Link to post
Share on other sites

 

 

Panowie co sądzicie o kupnie tego zestawu http://allegro.pl/in...4551651452.html

Taki kabelek to strata kasy, robi tylko silnik i nie pokaze nawet wszystkich bledow. Nie da sie za 26zl diagnozowac samochodu. Mam gdzies mojego ELM-a , teraz mam takie cos:

http://allegro.pl/diagnoskop-launch-x431-diagun-od-dealera-f-vat-i4519007804.html

I tez nie wszystko da sie zrobic. 

Najczestszym problemem w TDI-kach jest przeplywomierz, odepnij z niego wtyczke i pojezdzij tak troche . Jak moc po takim zabiegu wroci to masz rozwiazanie. Jesli nie to pojedz do jakiegos zdolnego mechanika bo na tym forum nikt ci nie pomoze. To ze zczytasz kody bledow to moze nic nie dac, na tym sie trzeba znac, 50/50 pokazywany kod bledu prowadzi cie do faktycznej usterk, czasem to cos posrednio polaczonego. 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

No tak myślałem że kabel to tylko łącznik a najważniejszy jest program:P

Jak ściągnę coś co ma dużo opcji to przecież chyba mi ten kabel styknie?

To tylko tak dla mnie i dla teścia żeby mieć ręke na pulsie

Mechanik w październiku i tak mnie nie minie.

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites
Dlaczego się nie da?Instalujesz Vag-a i po temacie,wydawanie cztery i pół koła to jest dopiero strata kasy dla ,zwykłego' użytkownika.Normalne jest że samym kabelkiem to nic nie zrobisz.

Pojecia nie masz o czym piszesz, taki ELM plus VAG moze ci nie wyswietlic polowy zalogowanych kodow usterek. Ja mu nie kaze wydawac 4.5tys. ,tylko oszczedzic kase na to co chcial kupic.

Jesli sie komus wydaje ze zakup takiego "urzadzenia" za 26zl zalatwi problem to spoko.

Poczekam az sie sytuacja rozwinie , na razie nie bede komentowal , zobaczymy jak kolega "chudy" rozwiaze problem majac zczytane bledy z tego urzadzenia skoro to takie proste.

Ja dalej radze jedz do kogos co ma pozadny sprzet I wie co z ta informacja zrobic , zaoszczedzisz sobie pieniedzy I czasu.

Mialem okazje porownywac takie urzadzenie w akcju, zdziwil bys sie ile kodow usterek nie wyswietlilo.  Pozdr.

Edytowane przez keczu
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...