Skocz do zawartości

Telefon z kraju UE, ale nie polski.


Recommended Posts

Witam mam okazję kupić telefon Galaxy s22 ultra w Holandi, ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z gwarancją w Polsce? czy również stosują tam coś takiego jak blokady operatora? czy taki sprzęt z innego kraju w Polsce będzie funkcjonował całkowicie w porządku ? czy istnieją jakieś różnice ?

Edytowane przez liptongreen
Link to post
Share on other sites

Co się dzieje na tym forum... zostali sami sfrustrowani użytkownicy? Jak już go poprawiłeś, to może wnieś coś do dyskusji. Chyba, że tylko o poprawienie chodziło, to dziękuję za Twój nieoceniony wkład i życzę powodzenia w innych wątkach.

Co do pytania, to jakiś czas temu ktoś z mojej rodziny miał Samsunga z Niemiec. Coś się zadziało i udali się do serwisu w Polsce. Powiedziano im, że powinni wybrać się z tym do kraju w którym kupili, ale jeden raz grzecznościowo im to zrobią. Na szczęście drugi raz się nic nie zadziało, ale mogliby odmówić pomocy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, blaven napisał:

Jak już go poprawiłeś, to może wnieś coś do dyskusji

Nie, nie wniosę, bo mi się nie chce. Jak ktoś olewa użytkowników forum pisząc byle jak, olewając zasady pisowni czyli ma gdzieś czytających, to ja jako czytający mam go gdzieś.

 

- Kcem uzyskać porade, wienc podajem jak najmniej danych, bo mi siem nie kce.

 

Tak się składa, że znam odpowiedź (bliska Twojej ale bardziej szczegółowa), ale zostałem zniechęcony do jej udzielenia.

  • Że co, proszę? 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 14.02.2023 o 18:08, liptongreen napisał:

Witam mam okazję kupić telefon Galaxy s22 ultra w Holandi, ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z gwarancją w Polsce? czy również stosują tam coś takiego jak blokady operatora? czy taki sprzęt z innego kraju w Polsce będzie funkcjonował całkowicie w porządku ? czy istnieją jakieś różnice ?

Holandia jest w UE więc teoretycznie powinni naprawić. Najlepiej wyślij SN do supportu Samsunga i dowiedz się czy telefon jest na gwarancji.

12 godzin temu, blaven napisał:

Co się dzieje na tym forum... zostali sami sfrustrowani użytkownicy? Jak już go poprawiłeś, to może wnieś coś do dyskusji. Chyba, że tylko o poprawienie chodziło, to dziękuję za Twój nieoceniony wkład i życzę powodzenia w innych wątkach.

Co do pytania, to jakiś czas temu ktoś z mojej rodziny miał Samsunga z Niemiec. Coś się zadziało i udali się do serwisu w Polsce. Powiedziano im, że powinni wybrać się z tym do kraju w którym kupili, ale jeden raz grzecznościowo im to zrobią. Na szczęście drugi raz się nic nie zadziało, ale mogliby odmówić pomocy.

Mam Asusa z Niemiec i serwis w Polsce bez problemu go przyjął.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...