Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej hej
 

Budżet (>/</~ kwota): <= 800zł

Czego potrzebujesz? (słuchawki, głośniki, amplituner, toster z Wolfsonem): Głośniki 2.0

Przeznaczenie (gry, muzyka, filmy): Muzyka głównie rock, metal, więc raczej z fajnym basem/niskimi tonami 

Źródło (czyli do czego podepniemy dany sprzęt): Głośniki będą podpięte do laptopa asus rog g751jy 
Oczekiwania
(czego oczekujemy od urządzenia): Chciałbym, żeby fajnie grał rock i metal, bass pożądany bardzo 
Inne (wszelkiej maści pytania): Aktualnie używam Edifier R1280T i jestem średnio zadowolony z basu, który jest mizerny ;/

 
Jestem kompletnym laikiem 
Edytowane przez DragonDC
Link to post
Share on other sites

Z pewnością zawartość basu będzie sporo wyższa, jak i wyrównanie całego pasma akustycznego. Określony budżet raczej nie pozwala na coś znacznie lepszego. 

Zadbaj jednocześnie o odpowiednie ustawienie głośników co jest wielce istotne w odbiorze dźwięku. 8-)

Link to post
Share on other sites

Cyfrowe to połączenie optyczne, koaksjalne w przypadku tych głośników i dalej sygnał idzie do DAC-a wbudowanego w głośniki.

A połączenie analogowe, to połączenie już po przetworzeniu przez DAC. Czyli przykładowo masz zewnętrzny DAC i wchodzisz przez RCA w przypadku tych głośników prosto do wzmacniacz.

Jeśli Twój laptop posiada wyjście optyczne to świetnie, jeśli nie, to możliwe, żeby wykorzystać pełen potencjał głośników to będziesz musiał się zaopatrzyć w zewnętrzny DAC. 

Ale sprawdziłem Twój model laptopa i w specyfikacji ma "Wyjście słuchawkowe/ głośnikowe(S/PDIF) - 1szt." Więc wyjście Combo spotykane często w telewizorach.

Więc kupujesz kabel optyczny z dodatkową nasadką jack 3,5mm i po problemie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Decyzja w sprawie kabla należy do Ciebie.

Ja piszę co ja bym kupił. Oczywiście nie znaczy, że Ty też musisz lecieć po taki kabel.