Skocz do zawartości

DragonDC

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O DragonDC

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Fajnie jeśli dadzą ten kabel optyczny. Jak nie będzie pasował do lapka to wtedy przejściówkę dokupię, pewnie wyjdzie taniej niż cały kabel
  2. W opisie znalazłem, że w zestawie jest jedynie Profesjonalny kabel łączący głośniki studyjne 5pin XLR, więc będzie trzeba jednak coś dokupić To na dniach zamówię i dam Wam znać jeśli będę miał jeszcze jakieś problemy Dzięki wszystkim za pomoc
  3. No dobra, czyli podsumowując, jeśli kabel nie jest fizycznie uszkodzony to nawet tanie gówienko będzie śmigać jak drogi kabel. No to pozostaje jedynie znaleźć pewną tanią markę
  4. Nie doszukałem się nigdzie informacji o aptx w tych głośnikach, więc pewnie nie mają.
  5. No racja Ogarnę bez kabla najpierw po BT. Zainstalowałem na ubuntu jakieś kodeki, więc w teorii nie powinno psuć jakości
  6. Trochę poczytałem o tym aptx. Czyli to jest jakiś kodek, który muszę po prostu zainstalować u siebie na lapku i powinno być git? I już nie powinno być problemu z utratą jakości?
  7. To ja może wtedy sprawdzę najpierw jak zadziała z bluetooth, bo może kabel wgl nie będzie potrzebny w takiej sytuacji
  8. W jaki sposób można to sprawdzić? To wtedy jaki kabel proponujesz? I czy dużo traci się na jakości jak przez bluetooth połączymy się z głośnikami?
  9. Okej dzięki za pomoc to się jeszcze dopytam w xkomie jak to wygląda i będę pewnie zamawiał w połowie stycznia wszystko
  10. No fakt, można zwrócić a jeśli zamówię z odbiorem osobistym w xkom to też ta zasada działa?
  11. Moje stare 20 letnie samsungi mają lepszy basik od R1280T, co prawda to był zestaw 2+1, ale stare xd szkoda tylko że się posypały, dlatego kupiłem te edifiery 1280, ale to nie było to Teraz z nowymi edifierami może będzie lepiej a przynajmniej mam taką nadzieję
  12. No bo ja to taki trochę cebulak chytrusek, który lubi na wszystkim oszczędzać, ale skoro może być lipa z takim tanim kablem to już wolę dopłacić do czegoś lepszego i mieć spokój bo zależy mi na dobrym dźwięku Ale myślę, że z takim połączeniem to będzie niebo a ziemia w porównaniu do aktualnych edifierów
  13. Uuu widzę, że kilka razy więcej kosztują kabelki tej firmy To postaram się zaopatrzyć w taki kabelek i te edifiery. Dzięki za odpowiedzi, myślę, że można zamknąć temat
  14. Czyli wystarczy, że kupię coś takiego? https://allegro.pl/oferta/kabel-optyczny-t-j-toslink-jack-cx-htj100-1-m-9476572056?fromVariant=5237541177
  15. Hmm nie do końca czuję, czym się różni połączenie cyfrowe od analogowego. Do lapka chyba tylko mogę analogowo się podłączyć? W takim razie jeszcze muszę inwestować w tego DACa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...