Skocz do zawartości

Temat o kartach graficznych AMD Navi


Recommended Posts

Wydaje mi się, że właśnie tobie się nudzi. Nie podoba się to wypad i nie rób spamu.

Zglaszam do moderacji ten spam z twoim udziałem.

 

A jeżeli jesteś na tyle ograniczony że nie rozumiesz o co mi chodzi lub uważasz że bronię innym z tego tematu bo masz inne zdanie niż oni... To idź się lecz.

Świadectwo ograniczenia umysłowego już dałeś,jak to mówią gdzie rozum się kończy tam krzyk sie zaczyna,więc jak nie potrafisz rozmawiać a ubliżać to sam zrób wypad.Najwyraźniej cię zabolało moje zdanie użytkowniku AMD.

Mam takie samo prawo tu się wyrazić bo miałem trzy karty 5700XT które poszły do zwrotu i jak to nazwać,zbiegiem okoliczności. :rotfl:

Boli gdy napiszę że karty graficzne od AMD to dziadostwo.

Edytowane przez Marekpe
Link to post
Share on other sites

karty graficzne od AMD to dziadostwo.

Od strony sprzętowej nie ale od strony software czyli driverów biorąc pod uwagę ilość błędów jakie posiadają użytkownicy można to tak nazwać. 

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Odnośnie sterów, to mogę zameldować, że te z posta #1509 już dobę testuję - jak na razie jest bardzo dobrze.

 

Zarówno w grach, programach dtp / edycja map bitowych (bo z tym pracuję ostatnio dużo), przeglądarkach web, a na edycji video (z gpu acceleration) skończywszy nie ma żadnych problemów. Przynajmniej nie odnotowałem.

 

Dla co niektórych może być kłopotem, że nie ma w nich wielu składników, jak ccc (czy jak to się teraz nazywa), sterownika audio. Ale to nie problem zawsze można te składniki albo pominąć, albo doinstalować z innej wersji (np 20.4.2) - ja nie instalowałem żadnego dodatkowego softu.

 

Jak coś wywali - dam znać.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

U mnie winną wyrzucania gier i resetów nie były sterowniki. Przypadkiem w biosie za bardzo podniosłem taktowanie na pamięciach i nie wyrabiała czasami :D Po ustawieniu jak należy najnowsze sterowniki 20.4.2 działają perfekcyjnie :D Czasami zdarzy się że profil w amd się nie wczyta, ale to nie jest problem .(może to wina jak ktoś pisał fast boota win 10? ) 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Posiadam Sapphire Pulse RX5700 i powiem szczerze że ja aż takich problemów jak Wy z kartami Navi nie miałem, przeszedłem na tej karcie kilka gier min. AC Origins, Call of Duty WWII, GTA 5, Battlefield 1, Battlefield Hardline, Wasteland Directors Cut + zacząłem kilka innych i zero zwiech bluscreenów niczego takiego do czasu zainstalowania nowszej wersji Windowsa 10 1903, po tej aktualizacji w ciągu jednego dnia komp dwa razy wywalił mi bluscreena w Mass Effect Andromeda, zaczął się też wieszać w Call of Duty WWII, wróciłem więc do starszej wersji Windows 1709 i problemy od razu zniknęły, żeby nie było na 1709 też miałem drobne problemy związane głównie z monitoringiem temperatur karty przy monitorze 75Hz, HW Info w ogóle nie pokazywał temp jak i żaden program do monitorowania, kto jest w  temacie wie o czym piszę, błąd ten został poprawiony od wersji sterowników 19.10.1, miałem też problemy z wydajnością w BF1 i DX12 po przejściu na DX 11 wszystko było w porządku i to w zasadzie tyle z problemów, jedynie na początku po zainstalowaniu karty gry mi przycinały, pomogła instalacja najnowszych sterowników chipsetu płyty głównej i bardzo ważne zmiana planu zasilania z zrównoważonego na wysoka wydajność. Obecnie siedzę na starszym sterowniku 19.11.1 na którym wszystko jest ok.
Nie wiem czy to przypadek ze zwiechami na nowszej kompilacji Windows ale jak ktoś ma duże problemy ze swoją kartą może warto spróbować zainstalować starszą wersję systemu.

ps. nie polecam używać MSI Afterburner przy RX5700


 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mam prośbę do ludzi z problemami, czy macie ustawione profile energetyczne w win 10 na wysoka wydajność ? Miałem problemy do momentu jak nie zauważyłem (zgłębiając czemu w cs mam mniej fps niż zwykle) że mam profil energetyczny w Windows10 oszczędny. Ponieważ mam ryzena, wybrałem profil dedykowany dla Ryzena i po problemach. Skąd się ustawił profil oszczędny ? Podejrzewam że po jakiejś aktualizacji w Windows10. Bo ja tego nie zrobiłem. Więc sprawdźcie to.

Link to post
Share on other sites

Gigabyte nie umieszcza plomb gwarancyjnych, więc jak zdejmiesz tego krakena to możesz słać na serwis. 

Po pierwsze, bzdura.

GIGABYTE-GeForce-RTX-2070-SUPER-Gaming-O

GIGABYTE-GeForce-RTX-2080-AORUS-XTREME-8

Po drugie, w treści nie ma nic o gwarancji a więc raczej karta jej i tak nie posiada.

Edytowane przez Mst74
Link to post
Share on other sites

Po pierwsze, bzdura.

 

Również mogę Ci dać zdjęcie mojej karty, na niej żadnych nalepek poza numerem seryjnym nie ma. Tak samo jak na dwóch poprzednich kartach Gigabyte, które miałem w swoich rękach
Link to post
Share on other sites

Nadal nie ma to znaczenia skoro karta JEST BEZ GWARANCJI, i o tym od początku pisałem, a wy się czepiliście durnych naklejek.

Poza tym Gigabyte plombuje karty tyle że nie na każdy rynek, wystarczy poczytać w internecie bo jest masa tematów.

Plomby mają również referenty AMD bo te mają plomby właśnie od AMD, a Gigabyte zmienia tylko tą na wiatraczku.

Link to post
Share on other sites

Gigabyte nie ma żadnych plomb( mam 2 aktualnie 570 i 5700xt i obie kupowałem nowe sam osobiście w sklepie)(rtx2060 też nie miała plomb).

Z tego co wiem gigabyte daje 3 lata gwarancji na podstawie numerów seryjnych i nie musisz mieć żadnych paragonów itp.

Model 5700xt ma niespełna rok także karta jest na gwarancji.

Napisz do supportu Gigabyte i zobaczymy.(oczywiśćie jak napiszesz że ma zmienione chłodzenie to CI odpiszą, że nie ma gwarancji, ale jak nie będą wiedzieli to jak CI to udowodnią?)

https://www.gigabyte.com/us/Support/Warranty

Link to post
Share on other sites

Nie, nie ma gwarancji po numerach, a serwis nie rozmawia z osobami prywatnymi.

Tak więc nie piszcie bajek skoro nie macie pojęcia, kupować należy tylko karty z pisemną gwarancją z dużego sklepu bo tylko to gwarantuje (w pewnym stopniu) ciągłość gwarancji.

 

 

Marek Miaso GBT PL marek.miaso@gigabyte.pl

domnie(więcej)
Witam
 
Gwarancja jest realizowana przez sklep. Serwis Gigabyte obsługuje gwarancyjnie tylko dystrybutorów.
 
Marek Miąso
Kierownik Serwisu
tel. 71 352 41 46
 
www.gigabyte.pl
Edytowane przez Mst74
Link to post
Share on other sites

Co jest niedorzeczne z punktu widzenia logistycznego. Mieszkam ~50km od Warszawy i najpierw płyta główna pojechała do sklepu do Łodzi, z Łodzi do serwisu w stolicy, z serwisu z powrotem do Łodzi i wtedy dopiero do mnie. Tydzień czasu czekania więcej przez same przesyłki.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...