PrezesZbysiu 0 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Witam, mam problem z dźwiękiem w komputerze, otóż od jakiegoś czasu (ok dwóch tygodni) w komputerze zamiast dźwięków słychać ciągły nie przerwany szum. Robiłem wiele rzeczy typu: - Przeinstalowałem sterowniki, z internetu jak i również z płyty dołączonej do komputera - Wyłączałem wszystkie programy w msconfig - Szukałem problemu w panelu sterowania i wiele wiele wiele innych, obszukałem już wszystkie inne fora i obejrzałem przynajmniej z 20 filmików na youtube i w żadnym nikt nie zdołał mi pomóc, mam nadzieję że znajdzie się dobra dusza która w końcu mnie z tego wyratuje Moja karta dźwiękowa (w menedżerze urządeń): Realtek High Definition Audio Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 (edytowane) Jaki system i czy są wszystkie aktualizacje....To jest karta zintegrowana z płytą główną , podaj jaka to płyta . Jeśli masz punkty przywracania systemu , to wgraj taki przed wystąpieniem tego problemu. Post z drugiego tematu(duplikatu): Jeśli masz punkty przywracanie systemu , to przywróć z orientacyjną datą przed wystąpieniem problemu . Jakieś głośniki masz , skąd ma być ten dźwięk ? Sprawdź w menadżerze urządzeń czy nie ma tam gdzieś żółtych wykrzykników . Jaki masz system i czy są wszystkie aktualizacje ? //Wento Edytowane 28 Lutego 2019 przez Wento Dodano post z drugiego tematu(duplikatu). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Windows 8.1, tak mam wszystkie aktualizacje, jeśli o płyte jest to Gigabyte H81M-S1 Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Jestem dobra duszą, więc pomogę. Ściągnij jakąś wersję live linuxa, nagraj na pendrive lub płytę i odpal. W ten sposób stwierdzisz czy to problem sprzętowy czy programowy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Mógłbyś objaśnić mi o co dokładnie chodzi w tym programie? nie rozumiem jego działania Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Nagrywasz na płytę/pendrive, bootujesz z danego nośnika. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 (edytowane) Zaglądnij do menadżera urządzeń i obejrzyj dokładnie , czy nie ma gdzieś żółtych wykrzykników . W podglądzie zdarzeń zobacz czy są jakieś błędy krytyczne , powtarzające się. Edytowane 24 Lutego 2019 przez jarrino 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 24 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2019 Szum jest słyszalny zarówno na głośnikach i słuchawkach i bez względu czy na portach tylnego i przedniego panelu? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 (edytowane) Jest tu jakiś jeden, Kontroler magistrali zarządzania systemem, czy to może o to chodzić? jeśli chodzi o szum to jest słyszalny bez względu gdzie i co podłącze Tutaj link do ss: https://imgur.com/a/Ie22fLj A jeśli o podgląd wydarzeń chodzi, jest tu sporo błędów, zobacz sobie: https://imgur.com/a/GXrZYvD Edytowane 26 Lutego 2019 przez PrezesZbysiu Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Do instalacji:http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_intel_me_8series.exe http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_chipset_intel_8series.exe 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Do instalacji: http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_intel_me_8series.exe http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_chipset_intel_8series.exe instaluje W tym co mniej zajmuje wyskakuje komunikat "Kopiowanie plików nie powiodło się" Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 (edytowane) Jaka masz revizję płyty? Musisz zobaczyć na laminacie. Edit. U mnie normalnie się rozpakowuje. Edytowane 26 Lutego 2019 przez wodego 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Co do błędu Service Control Manager to kliknij go dwukrotnie będziesz miał dostęp do pełnego opisu błędu. "Kopiowanie plików nie powiodło się" Czy ten komunikat dostajesz w trakcie instalacji czy przy rozpakowaniu archiwum? Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 (edytowane) Błąd ten wyskakuje po rozpakowaniu plików i jak wyskakuje drugie okienko instalacyjne i jak tylko zacznę instalacje, co do revizji płyty, mógłbyś trochę bardziej po ludzku xD nie orientuję się aż tak A i po uruchomieniu ponownie komputera już nie mam tych błędów i chciałbym jeszcze dodać co do tego szumu że jak zwiększam i zmniejszam głośność to szum jakby tak się natęża, w sensie reaguje na to jak zmieniam głośność Edytowane 27 Lutego 2019 przez PrezesZbysiu Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Pierwsze co musisz zainstalować sterownik chipsetu bo od niego zależny jest układ Audio. Wejdź we właściwości sterownika urządzenia z ostrzeżeniem i sprawdź jaki jest kod błędu działania urządzenia. Rewizja płyty nie ma tu znaczenia bo dla wszystkich rewizji jest ten sam sterownik chipsetu Spróbuj jeszcze instalacji ręcznej tzn. po wyodrębnieniu plików z archiwum masz folder INFUpdate, a w nim plik instalatora sterownika. Utwórz obok instalatora nowy folder i za pomocą Win RAR lub 7z rozpakuj ten plik exe wskazując nowo utworzony folder. Po wypakowaniu będziesz miał w nim dwa foldery istotne dla instalacji sterownika, a mianowicie folder All i WIN 7. Uruchom menedżera urządzeń dwu klik na urządzenie z wykrzyknikiem po otwarciu okna właściwości klikasz zakładkę sterownik i tu na aplet Aktualizuj sterownik. z kolei w tym oknie wybierasz opcję Przeglądaj mój komputer i w dalszym okienku klik na Przeglądaj i tu kierujesz się do folderu do którego wypakowałeś plik exe i wskazujesz na folder All i zatwierdzasz wybór. Jeżeli z chipsetem jst wszystko w porządku system powinien zainstalować sterownik. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1371 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Rewizję masz w lewym górnym rogu (tu REV:2.0). Niby instalator powinien rozpoznać rewizję, ale przy wyborze sterowników jest opcja wyboru rewizji. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 (edytowane) Zrobiłem jak mowiłeś i urządzenie z wykrzyknikiem zniknęło ale szum jak był tak i jest, a moja reviza to REV:2.1 Edytowane 28 Lutego 2019 przez PrezesZbysiu Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Uruchom narzędzie do naprawy plików systemu https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system Jak wykonasz czynności jak na stronie wejdź w Menedżer Urządzeń i odinstaluj sterownik karty Realtek z zaznaczeniem opcji Usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia. Możesz też użyć DriveSweeper w trybie awaryjnym wybierając wszystko co jest związane z Realtek. Uruchom PC ponownie i przejdź do Aktualizacji systemu i kliknij Sprawdź teraz. Jeżeli Windows Update nie wyszuka oprogramowania dla Realteka to wtedy instaluj oprogramowanie ze strony Gigabyte. Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 28 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 To było w narzędziu do naprawy plików: https://imgur.com/a/g0Jet3B a po usunięciu sterownika i oczyszczeniu DriveSweeperem nic się nie zmieniło I zainstalowaniu po tym sterowników oczywiście Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Na stronie Microsoftu wybrałeś pozycję Windows 8.1 lub 8? tam masz podane jak uruchomić narzędzie DISM.exe. Sfc znalazł uszkodzone pliki ale nie może ich naprawić w trybie Offline. Masz wykonać w wierszu poleceń cytuję: Wpisz następujące polecenie i naciśnij klawisz ENTER: Wykonanie operacji polecenia może potrwać kilka minut. DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth Cytuj Link to post Share on other sites
StaingBat4 5 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Spróbuj resetu bios. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Spróbuj uruchomić Linuxa przez LiveCD zobacz czy coś się odzywa 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 1 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 (edytowane) No okej zrobiłem to z tym DISM'em, nic się nie zmieniło poza tym że szum teraz reaguje nawet na to jak ruszam myszką. Jak zresetować tego biosa? limera1n, wytłumaczysz mi dokładniej jak to zrobić? Edytowane 1 Marca 2019 przez PrezesZbysiu Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 1 Marca 2019 Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 (edytowane) Wchodzisz w bios i przy wychodzeniu klikasz ustawienia "default" czyli domyślne...Pytałem czy masz punkty przywracania systemu ? Nie odpowiedziałeś . Edytowane 1 Marca 2019 przez jarrino 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PrezesZbysiu 0 Napisano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2019 Nie wiem nawet co to jest więc zakładam że nie mam Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.