Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

Mam problem z jednym z komputerów. W czasie pracy komputer wywala bluescreeny

 

Robiłem pełną diagnostykę della, nie wykryło żadnych błędów.

Przez kila dni chodził na komputerze driver verifier, ale nie wiem jak z tego jakiś raport wciągnąć.

 

W załącznikach raporty:

hwinfo ze specyfikacją

devmanager

drivermanager

oraz minidumpy

 

https://1drv.ms/u/s!AvsPyeRGMdeytnxGKsT5BqkJxAd6

 

*jak tu dodać załączniki?

Edytowane przez mateusz1807
Link to post
Share on other sites

Ram był sprawdzany, nie wykryto żadnych błędów. System był reinstalowany i jest to samo. Nie od razu. Jak ja testuję komputer u siebie to działa pod obciążeniem całą dobę i nie ma problemów. Oddaję go do właściciela - technika, który wykorzystuje komputer do programowania urządzeń EXTRON i zaczynają się błędy.

 

Nie ma używanych innych urządzeń niż mysz i ewentualnie pendrive. Nie ja pracuję na tym komputerze na co dzień, więc ciężko mi powiedzieć kiedy występują błędy, z tego co wiem to losowo.

 

Co do Fortishield, to też widziałem że się pojawia, usunąłem aplikację forticlient i zobaczę czy coś się zmieni. Kilka razy widziałem BS z forti przy wznawianiu pracy komputera z trybu uśpienia. 

 

Te wszystkie check diski i sfc to są g.. warte. Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się żeby rozwiązało to jakikolwiek problem. To jest pisane praktycznie wszędzie, pod każdym problemem. Tak samo jak restart komputera, z tym że restart faktycznie czasem pomaga.

Edytowane przez mateusz1807
Link to post
Share on other sites

Może on powoduje problemy ? System dokładnie zaktualizowany ? Sterowniki do płyty i bios (uefi) też ?

Tutaj byłeś ?  https://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsdt1/product-support/product/latitude-e7450-ultrabook/drivers

 

Możliwe, ale ten komputer jest w 90% używany właśnie do tego. Wszystko aktualne, sterowniki które są na stronie della są starsze niż te zainstalowane. 

Z samych zrzutów pamięci nie da się już nic więcej ciekawego wyciągnąć?

Link to post
Share on other sites

We wszystkich zrzutach masz taki wpis:

Strona sterownika błędna poza przydziałem alokacji
Przydzielono N bajtów pamięci i odwołuje się więcej niż N bajtów.
Nie można tego zabezpieczyć przez try-except.
Gdy jest to możliwe, drukowana jest nazwa winnego kierowcy (ciąg znaków Unicode)
ekran błędu i zapisany w KiBugCheckDriver.

Tu jest wskazanie na FortiShield.sys i  jeszcze informacja: Nie można odczytać błędnej nazwy sterownika. Sprawdziłem w Windows 7 i 10 i we wskazanej lokalizacji (C:/windows/system32/drivers/FortiShield.sys) nie widnieje. Należy przypuszczać, że ten sterownik  jest instalowany z jakimś oprogramowaniem klienta. W którymś zrzucie jest też informacja, że koliduje on ze sterownikiem Win32k.sys.

Edytowane przez lonialomax
Link to post
Share on other sites

Fortishield jest składnikiem aplikacji forticlient, czyli aplikacji vpn która jest używana u nas w firmie. Nie sprawia problemów na innych komputerach. Na razie ją odinstalowałem i będę sprawdzał. W między czasie zrobiłem kolejne, pełne skanowanie antywirusem - nic nie znaleziono. Pełny skan memtestem też nic nie znalazł

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...