mateusz1807 0 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 (edytowane) Witam Mam problem z jednym z komputerów. W czasie pracy komputer wywala bluescreeny Robiłem pełną diagnostykę della, nie wykryło żadnych błędów. Przez kila dni chodził na komputerze driver verifier, ale nie wiem jak z tego jakiś raport wciągnąć. W załącznikach raporty: hwinfo ze specyfikacją devmanager drivermanager oraz minidumpy https://1drv.ms/u/s!AvsPyeRGMdeytnxGKsT5BqkJxAd6 *jak tu dodać załączniki? Edytowane 18 Października 2018 przez mateusz1807 Cytuj Link to post Share on other sites
minas_trith 28 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 najpierw dokładnie sprawdź RAM !!! Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 Wyczyść porządnie rejestr... Cytuj Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 Błędy pojawiają się losowo czy podczas konkretnej czynności? Próbowałeś wyłączyć w BIOSie dźwiękową lub sieciową? Do komputera poprzez USB podłączone są jakieś inne urządzenia prócz myszy i klawiatury? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 Konkretnie problem jest ze sterownikiem FortiShield.sys. Uruchom "CHKDSK /f" jak również skan jakimś antywirusem. Możesz też zastosować tą operację https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz1807 0 Napisano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2018 (edytowane) Ram był sprawdzany, nie wykryto żadnych błędów. System był reinstalowany i jest to samo. Nie od razu. Jak ja testuję komputer u siebie to działa pod obciążeniem całą dobę i nie ma problemów. Oddaję go do właściciela - technika, który wykorzystuje komputer do programowania urządzeń EXTRON i zaczynają się błędy. Nie ma używanych innych urządzeń niż mysz i ewentualnie pendrive. Nie ja pracuję na tym komputerze na co dzień, więc ciężko mi powiedzieć kiedy występują błędy, z tego co wiem to losowo. Co do Fortishield, to też widziałem że się pojawia, usunąłem aplikację forticlient i zobaczę czy coś się zmieni. Kilka razy widziałem BS z forti przy wznawianiu pracy komputera z trybu uśpienia. Te wszystkie check diski i sfc to są g.. warte. Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się żeby rozwiązało to jakikolwiek problem. To jest pisane praktycznie wszędzie, pod każdym problemem. Tak samo jak restart komputera, z tym że restart faktycznie czasem pomaga. Edytowane 19 Października 2018 przez mateusz1807 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 Czy technik używa jakichś programów,których nie ma u ciebie po reinstalacji ? Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz1807 0 Napisano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2018 Czy technik używa jakichś programów,których nie ma u ciebie po reinstalacji ? Tak, soft od Extrona. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 (edytowane) Może on powoduje problemy ? System dokładnie zaktualizowany ? Sterowniki do płyty i bios (uefi) też ? Tutaj byłeś ? https://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsdt1/product-support/product/latitude-e7450-ultrabook/drivers Edytowane 19 Października 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz1807 0 Napisano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2018 Może on powoduje problemy ? System dokładnie zaktualizowany ? Sterowniki do płyty i bios (uefi) też ? Tutaj byłeś ? https://www.dell.com/support/home/pl/pl/plbsdt1/product-support/product/latitude-e7450-ultrabook/drivers Możliwe, ale ten komputer jest w 90% używany właśnie do tego. Wszystko aktualne, sterowniki które są na stronie della są starsze niż te zainstalowane. Z samych zrzutów pamięci nie da się już nic więcej ciekawego wyciągnąć? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 (edytowane) We wszystkich zrzutach masz taki wpis: Strona sterownika błędna poza przydziałem alokacjiPrzydzielono N bajtów pamięci i odwołuje się więcej niż N bajtów.Nie można tego zabezpieczyć przez try-except.Gdy jest to możliwe, drukowana jest nazwa winnego kierowcy (ciąg znaków Unicode)ekran błędu i zapisany w KiBugCheckDriver. Tu jest wskazanie na FortiShield.sys i jeszcze informacja: Nie można odczytać błędnej nazwy sterownika. Sprawdziłem w Windows 7 i 10 i we wskazanej lokalizacji (C:/windows/system32/drivers/FortiShield.sys) nie widnieje. Należy przypuszczać, że ten sterownik jest instalowany z jakimś oprogramowaniem klienta. W którymś zrzucie jest też informacja, że koliduje on ze sterownikiem Win32k.sys. Edytowane 19 Października 2018 przez lonialomax Cytuj Link to post Share on other sites
mateusz1807 0 Napisano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2018 Fortishield jest składnikiem aplikacji forticlient, czyli aplikacji vpn która jest używana u nas w firmie. Nie sprawia problemów na innych komputerach. Na razie ją odinstalowałem i będę sprawdzał. W między czasie zrobiłem kolejne, pełne skanowanie antywirusem - nic nie znaleziono. Pełny skan memtestem też nic nie znalazł Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.