MiK 13213 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Do koparek nie potrzeba sli. Cytuj Link to post Share on other sites
Camaro86 1 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 A to jak oni daja kilka kart do koparki? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 (edytowane) Normalnie, platformy do kopania nie używają SLI/crossfire tylko równolegle wykorzystują podłączone karty do kopania. Nie są one podłączone wzajemnie żadnymi mostkami, tylko podłączone każda niezależnie do mobo. Przecież w koparce możesz mieć nawet równocześnie karty AMD i Nvidia. Edytowane 21 Sierpnia 2018 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
janko1 166 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Byłoby dziwne gdyby NVIDIA dając nowy ficzer w postaci RTX równocześnie dała też znacznie zwiększoną wydajność kart, przecież marketingowo to nielogiczne. RTX jest wystarczający żeby namówić klientów do kupna i jeszcze mocniej skopać AMD. Oby tylko nikt nie wymyślił algorytmu koparkowego opartego na wykorzystaniu RTX Było by dziwne jak by nie dała. Nikt tego nie będzie kupować jeśli cała nowość to te światełka. Owszem fajnie, że coś takiego jest ale mi to wygląda podobnie jak z hairworks'ami. Różnica zauważalna ale okupiona dużą mocą gpu. Cytuj Link to post Share on other sites
Sir R 296 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Gdzieś czytałem, że rtx2080ti nie zapewnia stałych 60fps w nowym TR w FHD z rtx on. Cytuj Link to post Share on other sites
xbk123 818 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Gdzieś czytałem, że rtx2080ti nie zapewnia stałych 60fps w nowym TR w FHD z rtx on. Byłaby to kompromitacja. Cytuj Link to post Share on other sites
Camaro86 1 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 https://planetagracza.pl/shadow-of-the-tomb-raider-geforce-rtx-2080ti/ Cytuj Link to post Share on other sites
Anonim20 28 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 30-70 fps na karcie za 1200$, na karcie stworzonej by dominować włączonym RT. Kolejny fail NV. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Ja w ogóle nie wiem po co oni wprowadzają to całe rtx skoro nie ma sprzętu który by to należycie obsłużył. Przecież ta technologia dopiero raczkuje. Jaki tu jest sens wydawać 6k na gpu które ma z tym problemy. A praktycznie cały wczorajszy pokaz miał na celu promowanie technologii rtx.... Cytuj Link to post Share on other sites
Fanbooj 1667 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Ray tracing będzie memem nowej generacji tak samo jak DX12 obecnej. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13213 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 A tak ogólnie to jakaś gra wykorzystuje w naprawdę dobrym stopniu DX12? Coś jak Vulkan w DOOM'ie. Ile to już od premiery tego api minęło, 4-5 lat? Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 21 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 po co oni wprowadzają to całe rtx skoro nie ma sprzętu który by to należycie obsłużył RTX ma do 10Mln R/s to jest mało gdy chce się poddać temu procesowi całą scenę, dlatego stosuje się różne zabiegi celem ograniczenia do RT tylko tego, co najbardziej bije widza po oczach. Zapewne i tu zrobią pacza, ograniczą ilość R/s i gra zyska +30fps pozostając praktycznie nie do odróżnienia. Piszę mało, bo do renderingu tą metodą już dawno temu (oczywiście nie w czasie rzeczywistym) na scenie używało się kilka razy więcej promieni na ramkę ta technologia dopiero raczkuje Ta technologia ma już kilkadziesiąt lat, nowością jest to, że można dziś oglądać ja w czasie rzeczywistym 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 A tak ogólnie to jakaś gra wykorzystuje w naprawdę dobrym stopniu DX12? Działa w grze rise of the tomb raider, przy wykorzystaniu procesora 2-rdzeniowego, odciążenie jest widoczne jak i zysk fps również, w przypadku użycia procesorów z większą ilością rdzeni, nic praktycznie to nie daje. Coś jak Vulkan w DOOM'ie. Ile to już od premiery tego api minęło, 4-5 lat? no coś koło tego (4-5 lat), ja uważam że największy zysk z DX12 ma microsoft, jest na kim testować Cytuj Link to post Share on other sites
Pan Kierownik 7 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 Ja w ogóle nie wiem po co oni wprowadzają to całe rtx skoro nie ma sprzętu który by to należycie obsłużył. Przecież ta technologia dopiero raczkuje. Jaki tu jest sens wydawać 6k na gpu które ma z tym problemy. A praktycznie cały wczorajszy pokaz miał na celu promowanie technologii rtx.... Dlatego że to świetny ficzer, który ludzie i tak łykną a już następna albo następna po następnej generacja RTX będzie na tyle szybka że pograsz sobie w FHD 60fps i do tego czasu ludzie będą wymieniać karty. To także niezły pomysł NVIDII na to jak sprzedać mocniejsze karty w sytuacji gdy gry i tak pisane są pod słabsze konsole. Producenci gier będą pisać je tak żeby na konsoli była tak samo szczegółowa grafika jak na PC ale na tym drugim włączysz sobie RTX i masz coś extra. Cytuj Link to post Share on other sites
RadekeF 0 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Kiedy można się spodziewać pierwszych testów w grach? To kwestia tygodnia, dwóch czy dłużej? Jak wyglądało to w poprzednich generacjach? Pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez RadekeF Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Testów można się spodziewać jak zostaną wykonane i upublicznione. Co to za pytanie... Cytuj Link to post Share on other sites
RadekeF 0 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Tyle wiem bez Twojej wypowiedzi. Ale dziękuję bardzo za odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Od czasów HD6870 zmieniałem GPU co generację, Pascal'a mam obecnie drugiego, ale tym razem raczej jednak sobie odpuszczę... ...chyba, że nowe Metro nie będzie dawało rady na 1080Ti w 4K powyżej medium, co nie jest takie znowu nieprawdopodobne Cytuj Link to post Share on other sites
xbk123 818 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Czuję, że z RTX ON to sobie pogramy przy kolejnej generacji dopiero, albo jeszcze następnej. Tymczasem używany 1080ti jedzie do mnie. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Piszecie, piszecie, a i tak za kilka tygodni / miesięcy w co drugim pececie wśród czytaczy tego tematu będzie Turing (mniejszy lub większy) 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3716 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Zdziwiłbyś się ile ludzi ma monitory z FreeSync... Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13213 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 to już do odbić na kałuży trzeba mieć Pay Tracing? Cytuj Link to post Share on other sites
MaCiuŚ 202 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Ze slupkow Nvidii mozna wywnioskowac, ze rtx 2080 jest o okolo 35-45% wydajniejszy od 1080 z wylaczonym ray tracingiem a w grach z obsluga DSLL prawie 2 razy wydajniejszy. Z kolei TechRadar testuje wersje Ti i napisal ze jest piekielnie wydajna i w 4k duzo gier dobija do 100fps na maksymalnych ustawieniach. Oczywiscie poczekamy na testy zobaczymy Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez MaCiuŚ Cytuj Link to post Share on other sites
ESKA 352 Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Te ceny są tragiczne, szczególnie za 2080Ti xD Za tyle to się kilka lat temu składało całego peceta z topowym cpu i gpu na pokładzie a teraz wołają tyle za samą kartę graficzną. Jak tak dalej pójdzie to niedługo żeby złożyć PC na topowych podzespołach trzeba będzie wydać 20 tysięcy ... Tymczasem używany 1080ti jedzie do mnie. Co dorwałeś ciekawego ? ...chyba, że nowe Metro nie będzie dawało rady na 1080Ti w 4K powyżej medium, co nie jest takie znowu nieprawdopodobne Wszystko zależy od tego jak podejdą do sprawy optymalizacji , jak oleją to może być ciężko ... Ogólnie jestem ciekawy jak te wszystkie nowinki typu RTX wpłyną na płynność w grach , o ile w singlu jest to średnio bądz mało istotne o tyle w multi odgrywa to kluczową rolę ... Ja w ogóle nie wiem po co oni wprowadzają to całe rtx skoro nie ma sprzętu który by to należycie obsłużył. Przecież ta technologia dopiero raczkuje. Jaki tu jest sens wydawać 6k na gpu które ma z tym problemy. A praktycznie cały wczorajszy pokaz miał na celu promowanie technologii rtx.... Są ludzie którzy grają w 30 klatkach i są szczę szczęśliwi , znam takich którzy mają 25 klatek w grach i twierdzą że jest ok.I tacy ludzie taką kartę kupią ...Gdybym miał wydać 5/6 tysi na kartę , włączyć wszystkie te smaczki które oferują i podziwiać grę w 30/40 klatkach to dał bym dziecku do kopania dołków w piaskownicy zamiast łopatki ... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.