Skocz do zawartości

Seasonic a gwarancja


Recommended Posts

 

 

 

 

 

 

 

że dali ciała z listem od ograniczonego umysłowo prawnika? czy że sprzedawali Xiao z chińskiej dystrybucji? 

takim tropem to za chwile nigdzie nic nie kupisz bo właściwie każdy sklep ma coś za uszami. 

 

 

Owszem każdy ma,zgoda ale skoro sklep taki cyrk odstawia to w dobie wielu sklepów mam wybór i kupię gdzie indziej  bo w końcu to moje pieniądze czyż nie?

 

Link to post
Share on other sites

 

 

bo w końcu to moje pieniądze czyż nie?

no oczywiście, byle by nie wpaść z deszu pod rynnę;).

 

co do sedna tematu:

 

 

to w tej samym RMA Policy o którym wspomina autor w pierwszym poście jest również zapis.

 

"

Proof of Purchase

A valid Proof of Purchase (original purchase receipt or credit card statement) is required to invoke Seasonic's Warranty and it must detail the following information:

  • Date of purchase
  • Name of the authorized Seasonic distributor or reseller"

 

 

 

Czy Seasonic odmówi przyjęcia zasilacza na ewentualną gwarancję, jeśli nie został on zakupiony u ich autoryzowanego sprzedawcy?
 

 

Nie.

Link to post
Share on other sites

Byłem w podobnej sytuacji tylko że chodziło o Corsair ax 650 sklepowa gwara 2 lata,  firmy 5 i to samo, mogą wziąć i wysłać ale to potrwa lub samemu na własny koszt więc rma do Corsair w Holandii i po tygodniu nowa wersja w sygnaturce koszty kuriera poniosłem a odsyłają oni na swój koszt.

Edytowane przez Han44
Link to post
Share on other sites
  • 2 lata później...

Cześć,

 

piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych:
W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W
Zapłaciłem 289zł.

Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji."

Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł.
Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy.
 

Link to post
Share on other sites

Takie mamy prawo, to już jest gwarancja Seasonic, wg mnie jak oddadzą 290 zł to jest przynajmniej wartość rynkowa 4 letniego zasilacza. Dokładasz 100zł i masz nowy wart 390zł:).

Gorzej jakby się zepsuł 3080 kupiony za 3500zł, a teraz wart minimum 6000zł, ale na roczny towar jest jeszcze rękojmia

Warunki proline, nie wiem jak z warunkami sesonic:

 

W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady fizycznej (naprawy) towaru. W przypadku, gdy naprawa okaże się niemożliwa lub połączona z nadmiernymi trudnościami lub kosztami Gwarant może zaproponować:

  1. wymianę towaru na taki sam, a w przypadku gdy jest to niemożliwe na sprzęt o nie gorszych parametrach funkcjonalnych od produktu podlegającemu wymianie lub
  2. zwrot zapłaconej ceny.
Edytowane przez wrobel_krk
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Pastew napisał:

Cześć,

 

piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych:
W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W
Zapłaciłem 289zł.

Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji."

Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł.
Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy.
 

 

Miałem podobny PSU (tylko że w wersji Platinum, a nie Gold) i kilka miesięcy temu przestał trzymać napięcie na linii 12V. W moim przypadku również reklamację uwzględnili, lecz z tą różnicą, że dostałem nowego PX-550, czyli następcę Focusa Plus.

 

 

Dziwne, że w sumie w niedużym odstępie czasu tak zmieniło się ich podejście co do reklamacji.

 

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Pastew napisał:

Cześć,

 

piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych:
W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W
Zapłaciłem 289zł.

Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji."

Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł.
Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy.
 

Ciesz się że masz zwrot i nie robią ci problemów.

 

-a w plecy jesteś stówkę za używanie zasilacza przez okres 3 lat i jeszcze narzekasz?

 

Wracając do GW zasilaczy polecam od EVGA/BQ i problemu nie będzie.

Edytowane przez Tiamina
Link to post
Share on other sites
W dniu 10.01.2022 o 13:21, Pastew napisał:

...

Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji."
...

Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Arryyyy napisał:

robiłem to bezpośrednio u producenta

 

mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np.

  • gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję?
  • gdzie trzeba zasilacz wysłać?
  • czy trzeba dowód zakupu pokazać?
  • jaki miałeś czas realizacji wymiany?
  • czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie?
Edytowane przez mutissj
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2022 o 12:55, Arryyyy napisał:

Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650

 

Proline nie istnieje?

Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2022 o 14:47, mutissj napisał:

 

mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np.

  • gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję?
  • gdzie trzeba zasilacz wysłać?
  • czy trzeba dowód zakupu pokazać?
  • jaki miałeś czas realizacji wymiany?
  • czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie?

 

Tutaj zaczynasz RMA

 

https://seasonic.com/online-rma/

 

a tu dokładny opis

 

https://seasonic.com/support

 

:)

  • Dzięki 2
Link to post
Share on other sites

Miło, jako chyba niezliczni honorują gwarancję nie tylko dla pierwszego właściciela, ale na kolejnych również. Dobrze wiedzieć bo mam ich zasilacz z drugiej ręki, ale jak do tej pory żadnych problemów nie było.

Seasonic offers transferable warranty for new purchases made on or after September 1, 2012 as long as the product is in its original factory condition and retains all the original factory labels and stickers. If you purchased your power supply prior to this date, and you are not the original owner of the unit, please contact our customer services.

The transfer of warranty will not alter the original length of warranty available for the product in its geographic region. The new owner will be requested to present the initial (original) purchase receipt to apply for Seasonic’s RMA services.

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 17.01.2022 o 12:55, Arryyyy napisał:

Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650

Ja to załatwiałem przez Proline. Musiałem też wysłać im okablowanie i dowód zakupu.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.01.2022 o 11:58, Sentymentalny napisał:

 

Proline nie istnieje?

Sorki niejasno się wyraziłem, chodziło mi o to że sklep w którym ja kupiłem swój zasilacz już nie istnieje.

 

W dniu 17.01.2022 o 14:47, mutissj napisał:

 

mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np.

  • gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję?
  • gdzie trzeba zasilacz wysłać?
  • czy trzeba dowód zakupu pokazać?
  • jaki miałeś czas realizacji wymiany?
  • czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie?

1. Tak jak wyżej https://seasonic.com/online-rma/

2. Nie pamiętam dokładnie ale gdzieś do Niemiec

3. W formularzu zgłoszenia jest jako wymagany i ja wgrałem skan, nie wiem co gdy tego nie masz.

4. Od wysłania ode mnie do przyjścia paczki z wymienionym zasilaczem ok. 1.5 tygodnia

5. Zapakowałem wszystkie które miałem ale chyba brakowało jakiegoś kabla od molexa, nie było z tym problemu.

Edytowane przez Arryyyy
  • Dzięki 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...