Killer1985 10 Napisano 1 Października 2019 Udostępnij Napisano 1 Października 2019 że dali ciała z listem od ograniczonego umysłowo prawnika? czy że sprzedawali Xiao z chińskiej dystrybucji? takim tropem to za chwile nigdzie nic nie kupisz bo właściwie każdy sklep ma coś za uszami. Owszem każdy ma,zgoda ale skoro sklep taki cyrk odstawia to w dobie wielu sklepów mam wybór i kupię gdzie indziej bo w końcu to moje pieniądze czyż nie? Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4598 Napisano 1 Października 2019 Udostępnij Napisano 1 Października 2019 bo w końcu to moje pieniądze czyż nie? no oczywiście, byle by nie wpaść z deszu pod rynnę. co do sedna tematu: to w tej samym RMA Policy o którym wspomina autor w pierwszym poście jest również zapis. " Proof of PurchaseA valid Proof of Purchase (original purchase receipt or credit card statement) is required to invoke Seasonic's Warranty and it must detail the following information: Date of purchase Name of the authorized Seasonic distributor or reseller" Czy Seasonic odmówi przyjęcia zasilacza na ewentualną gwarancję, jeśli nie został on zakupiony u ich autoryzowanego sprzedawcy? Nie. Cytuj Link to post Share on other sites
Han44 659 Napisano 2 Października 2019 Udostępnij Napisano 2 Października 2019 (edytowane) Byłem w podobnej sytuacji tylko że chodziło o Corsair ax 650 sklepowa gwara 2 lata, firmy 5 i to samo, mogą wziąć i wysłać ale to potrwa lub samemu na własny koszt więc rma do Corsair w Holandii i po tygodniu nowa wersja w sygnaturce koszty kuriera poniosłem a odsyłają oni na swój koszt. Edytowane 2 Października 2019 przez Han44 Cytuj Link to post Share on other sites
Pastew 0 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 Cześć, piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych: W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W Zapłaciłem 289zł. Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji." Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł. Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy. Cytuj Link to post Share on other sites
wrobel_krk 2185 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Takie mamy prawo, to już jest gwarancja Seasonic, wg mnie jak oddadzą 290 zł to jest przynajmniej wartość rynkowa 4 letniego zasilacza. Dokładasz 100zł i masz nowy wart 390zł:). Gorzej jakby się zepsuł 3080 kupiony za 3500zł, a teraz wart minimum 6000zł, ale na roczny towar jest jeszcze rękojmia Warunki proline, nie wiem jak z warunkami sesonic: W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady fizycznej (naprawy) towaru. W przypadku, gdy naprawa okaże się niemożliwa lub połączona z nadmiernymi trudnościami lub kosztami Gwarant może zaproponować: wymianę towaru na taki sam, a w przypadku gdy jest to niemożliwe na sprzęt o nie gorszych parametrach funkcjonalnych od produktu podlegającemu wymianie lub zwrot zapłaconej ceny. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez wrobel_krk 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pastew 0 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 Po to kupowałem zasilacz z 10-letnią gwarancją żeby mieć święty spokój przez 10 lat, a nie dokładać 100zł i kupować następny. A za ten zasilacz używany trzeba zapłacić powyżej 300zł, więc 290 to nie jest wartość ponad rynkowa. Cytuj Link to post Share on other sites
wrobel_krk 2185 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 Mogliby się lepiej zachować i wymianę zaproponować, ale wg prawa są ok Cytuj Link to post Share on other sites
Sentymentalny 78 Napisano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 4 godziny temu, Pastew napisał: Cześć, piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych: W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W Zapłaciłem 289zł. Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji." Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł. Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy. Miałem podobny PSU (tylko że w wersji Platinum, a nie Gold) i kilka miesięcy temu przestał trzymać napięcie na linii 12V. W moim przypadku również reklamację uwzględnili, lecz z tą różnicą, że dostałem nowego PX-550, czyli następcę Focusa Plus. Dziwne, że w sumie w niedużym odstępie czasu tak zmieniło się ich podejście co do reklamacji. Cytuj Link to post Share on other sites
Tiamina 781 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Pastew napisał: Cześć, piszę informacyjnie/ku przestrodze dla potomnych: W 2018 roku w ProLine kupiłem Zasilacz Seasonic FOCUS Plus Gold 550 (SSR-550FX) 80Plus Gold 550W Zapłaciłem 289zł. Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji." Obecnie za 289zł nie kupię zasilacza podobnej klasy. Przykładowo Focus GX-550 w ProLine kosztuje 388zł. Więc zostaję bez zasilacza i stówkę w plecy. Ciesz się że masz zwrot i nie robią ci problemów. -a w plecy jesteś stówkę za używanie zasilacza przez okres 3 lat i jeszcze narzekasz? Wracając do GW zasilaczy polecam od EVGA/BQ i problemu nie będzie. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez Tiamina Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2022 22 godziny temu, Pastew napisał: Cześć wysłałem Ci wiadomość na privie Cytuj Link to post Share on other sites
Arryyyy 3 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 W dniu 10.01.2022 o 13:21, Pastew napisał: ... Teraz się zepsuł, wysłałem na gwarancję, proponują mi zwrot gotówki i informację: "Niestety nie ma możliwości wymiany tego zasilacza, bo już jest nieprodukowany a producent za wszystkie reklamowane zasilacze zwraca pieniądze co też niniejszym czynimy. Nie ma innej możliwości rozliczenia tej reklamacji." ... Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2199 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Arryyyy napisał: robiłem to bezpośrednio u producenta mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np. gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję? gdzie trzeba zasilacz wysłać? czy trzeba dowód zakupu pokazać? jaki miałeś czas realizacji wymiany? czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie? Edytowane 17 Stycznia 2022 przez mutissj 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sentymentalny 78 Napisano 20 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2022 W dniu 17.01.2022 o 12:55, Arryyyy napisał: Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650 Proline nie istnieje? Cytuj Link to post Share on other sites
TitoBandito01 263 Napisano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2022 W dniu 17.01.2022 o 14:47, mutissj napisał: mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np. gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję? gdzie trzeba zasilacz wysłać? czy trzeba dowód zakupu pokazać? jaki miałeś czas realizacji wymiany? czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie? Tutaj zaczynasz RMA : https://seasonic.com/online-rma/ a tu dokładny opis : https://seasonic.com/support 2 Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3659 Napisano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2022 Miło, jako chyba niezliczni honorują gwarancję nie tylko dla pierwszego właściciela, ale na kolejnych również. Dobrze wiedzieć bo mam ich zasilacz z drugiej ręki, ale jak do tej pory żadnych problemów nie było. Seasonic offers transferable warranty for new purchases made on or after September 1, 2012 as long as the product is in its original factory condition and retains all the original factory labels and stickers. If you purchased your power supply prior to this date, and you are not the original owner of the unit, please contact our customer services. The transfer of warranty will not alter the original length of warranty available for the product in its geographic region. The new owner will be requested to present the initial (original) purchase receipt to apply for Seasonic’s RMA services. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Pastew 0 Napisano 14 Marca 2022 Udostępnij Napisano 14 Marca 2022 W dniu 17.01.2022 o 12:55, Arryyyy napisał: Załatwiałeś to przez Proline czy bezpośrednio z Seasoniciem? Jakieś 2 miesiące temu ogarniałem zwrot już kilkuletniego focus plus 650 platinum, robiłem to bezpośrednio u producenta bo sklep już jakiś czas nie istnieje. Bez problemu dostałem w zamian, bez żadnej dopłaty, focus px-650 Ja to załatwiałem przez Proline. Musiałem też wysłać im okablowanie i dowód zakupu. Cytuj Link to post Share on other sites
Arryyyy 3 Napisano 17 Marca 2022 Udostępnij Napisano 17 Marca 2022 (edytowane) W dniu 20.01.2022 o 11:58, Sentymentalny napisał: Proline nie istnieje? Sorki niejasno się wyraziłem, chodziło mi o to że sklep w którym ja kupiłem swój zasilacz już nie istnieje. W dniu 17.01.2022 o 14:47, mutissj napisał: mógłbyś podać więcej informacji na ten temat? np. gdzie dokładnie na stronie się z nimi kontaktuję? gdzie trzeba zasilacz wysłać? czy trzeba dowód zakupu pokazać? jaki miałeś czas realizacji wymiany? czy trzeba mieć wszystkie okablowanie w zestawie? 1. Tak jak wyżej https://seasonic.com/online-rma/ 2. Nie pamiętam dokładnie ale gdzieś do Niemiec 3. W formularzu zgłoszenia jest jako wymagany i ja wgrałem skan, nie wiem co gdy tego nie masz. 4. Od wysłania ode mnie do przyjścia paczki z wymienionym zasilaczem ok. 1.5 tygodnia 5. Zapakowałem wszystkie które miałem ale chyba brakowało jakiegoś kabla od molexa, nie było z tym problemu. Edytowane 17 Marca 2022 przez Arryyyy 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.