Wirox 2 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 (edytowane) Kilka tygodni temu zamówiłem zestaw komputerowy polecony przez jednego z użytkowników Benchmarku (http://forum.benchmark.pl/topic/243496-kompletny-zestaw-pc-do-3500z%C5%82/) w sklepie esc.pl, czego niestety żałuję. Od samego początku były jakieś problemy. Najpierw, po złożeniu zamówienia, sklep poinformował mnie o tym, że bardzo nieszczęśliwie się stało i dosłownie kilka minut wcześniej skończyły się dwa zamówione przeze mnie komponenty. Pracownik zaproponował oczywiście droższe zamienniki. Nie było mi to na rękę, ale nie chciałem dalej zwlekać z zakupem, więc z braku alternatyw na obecną chwilę zgodziłem się. Jak się potem okazało, jeden z zamienników - głośniki Creative A120 - były nie tylko droższe, ale także wyposażone w niezwykle irytujący "feature", mianowicie samoczynnie wyłączają się kiedy dźwięki nie są wystarczająco głośne. Czyżby ktoś starał się pozbyć zalegającego produktu? Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki. Przesyłka jednak nie miała na sobie żadnych znaków wskazujących na obrażenia doznane w trakcie transportu, zatem albo wysłano do mnie wadliwy produkt, albo sklep nie zadbał o to, aby dostatecznie zabezpieczyć paczkę. Przy próbie włączenia komputera monitor nie wyświetlał obrazu, w związku z czym został odesłany do serwisu. Po powrocie obudowa była w kilku miejscach poklejona i zabrudzona. Zdecydowanie odradzam zamawiania czegokolwiek w sklepie esc.pl. Edit: Ach, i bym zapomniał. Minął tydzień, zanim sklep w ogóle wysłał zamówienie (musiałem się upomnieć mailowo). Podobnie było ze zleceniem serwisowym. Komputer został do nich doręczony w czwartek rano i dopiero w poniedziałek, kiedy napisałem im maila, zmienili status zlecenia. Edytowane 21 Lipca 2017 przez Wirox Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Przy próbie włączenia komputera monitor nie wyświetlał obrazu, w związku z czym został odesłany do serwisu Czyli nic nowego, dalej sprzedają Kaby Lake z mobo bez aktualizacji BIOS, miałem to samo (mimo zapewnień, że jest zaktualizownay) - na szczęście pomógł lokalny serwis. Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki. Przesyłka jednak nie miała na sobie żadnych znaków wskazujących na obrażenia doznanie w trakcie transportu Podobny problem, ale w innym sklepie. Wystarczyło ściągnięcie kuriera by sporządził protokół szkody i po 48h miałem nową obudowę w domu Lepiej dopłacić parę złotych, niż użerać się z ESC.pl Cytuj Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Czyli nic nowego, dalej sprzedają Kaby Lake z mobo bez aktualizacji BIOS, miałem to samo (mimo zapewnień, że jest zaktualizownay) - na szczęście pomógł lokalny serwis. W tym przypadku problem był inny. Połączenie niedziałającego kabla z wysuniętą ze slotu kartą graficzną, więc akurat to nie była wina esc.pl. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Dlaczego nie rozpakowałeś komputera przy kurierze ? Po prostu byś nie przyjął i problem ma sprzedawca. Ja czasem (nie zawsze),sprawdzam przy kurierze. Jak on mi mówi,że nie ma czasu (piszę o sprawdzaniu optycznym,ogólnym),to ja mu mówię,że nie mam pieniędzy,na uszkodzone rzeczy. Ponieważ zawsze robię to z uśmiechem,jakoś do tej pory żaden "nie stawiał oporu"... Cytuj Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 21 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Dlaczego nie rozpakowałeś komputera przy kurierze ? Po prostu byś nie przyjął i problem ma sprzedawca. Ja czasem (nie zawsze),sprawdzam przy kurierze. Jak on mi mówi,że nie ma czasu (piszę o sprawdzaniu optycznym,ogólnym),to ja mu mówię,że nie mam pieniędzy,na uszkodzone rzeczy. Ponieważ zawsze robię to z uśmiechem,jakoś do tej pory żaden "nie stawiał oporu"... Być może powinienem był tak zrobić, jednak nie widząc obrażeń na paczkach stwierdziłem, że nie jest to konieczne. Zresztą odpakowanie tego wszystkiego chwilę by zajęło. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Wiem,rozumiem i sam tak czasem robię,ale to powinno być dla nas nauczką.... Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 (edytowane) Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki Co to ma być?? Dla tego omijam takie sklepy. Ja już od dawna mówię - nie doradzać ten sklep w zestawach. Potem ludzie się męczą. Też nigdy nie zamawiam gotowców,ale to dotyczy każdego sklepu. Edytowane 21 Lipca 2017 przez droid 2 Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 311 Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Ja swój komputer sprawdzałem przy kurierze na szczęście było ok, złożenie PC też elegancko, zamawiałem w styczniu 2016 r, ja tam złego słowa nie mogę powiedzieć, może po prostu pech, chyba, że się coś zmieniło. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 22 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2017 (edytowane) Też, kiedyś kupowałem gdzie najtaniej, nic dobrego z tego nie wyszło. Oszczędzisz może 20 zł a kłopotów cała masa. Problemy ze zwrotem, uszkodzone części itp. krzaki. Dlatego zamawiam w sklepie internetowym x-kom i odbieram sprzęt w salonie. Od razy sprawdzam towar, jak coś nie tak, to nie mam problemów nie płacę i tyle. Sklep musi się martwić co dalej. Opóźnione zamówienie nie problem, proszę o rabat. To sklep musi się starać o moje pieniądze a nie Ja mam tracić czas, bo ktoś czegoś nie dopilnował. Gdyby mi odesłali poklejoną obudowę zażądałbym zwrotu kasy a jak sklep stawiałby by opór to od razu do rzecznika albo lepiej pozew z dowolnej kancelarii prawnej. Zwykle to działa. Sklepy boją się rozpraw sądowych bo zwykle nie mają racji w sporach z klientami gdy towar dotarł nie sprawny lub uszkodzony mechanicznie. To na sprzedawcy ciąży obowiązek zabezpieczenia towaru. Jeśli kartony nie były zniszone jak twierdzisz to sklep wypchnął obudowę by się jej pozbyć. Raz im taki numer przeszedł to próbują znowu to popularna praktyka w śród naciągaczy. Robią tak sprzedawcy z allegro i mało uczciwe sklepy. Edytowane 22 Lipca 2017 przez gepardmak 2 Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 22 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2017 (edytowane) Omijam taki sklep. Polecam 10-30 zł dopłacić w x-kom lub morele. Ostateczność komputronik/karen lu. emag.pl Edytowane 22 Lipca 2017 przez droid Cytuj Link to post Share on other sites
telstorm 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Dziwna sprawa od kilku dni nie działa esc.pl. To sklep w którym często robię zakupy. Niby mają remanent, ale co to ma wspólnego z zamknięciem sklepu online ? Ktoś coś wie o co chodzi ? Rok temu robiłem u nich zamówienie 1 stycznia i sklep działał ! Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Trwa inwentaryzacja od 31.12 do 4.01, więc sklep nieczynny. Edytowane 2 Stycznia 2019 przez droid Cytuj Link to post Share on other sites
telstorm 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 rozumiem że sklep stacjonarny, ale nie sklep internetowy masakra ... dziwna polityka firmy Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12582 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 A uważasz, że sklep internetowy skąd towar wysyła, jak nie ze stacjonarnego magazynu? Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11369 Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 No z internetu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 Ale tego stacjonarnego Internetu ,a nie sklepu stacjonowanego ? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Już po sprawie. ESC.PL zakończył działalność. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.