Wirox
Użytkownik-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2 NeutralnyO Wirox
-
Tytuł
Nowicjusz
Informacje
-
Płeć:
Nie podaję
-
"Burczenie" subwoofera Creative A120
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Głośniki, słuchawki i urządzenia audio
Zgadzam się - dlatego myślę, że nie powinieneś dalej udzielać się w tym temacie; lepiej zostawić to komuś, kto w przeciwieństwie do ciebie ma w zamiarze pomóc przy rozwiązywaniu problemu. A fragment o gniazdku, to nie wiem z której z moich wiadomości wytrzasnąłeś. Update: Chyba znalazłem winowajcę. Najwyraźniej router, który był umieszczony blisko subwoofera zakłócał sygnał i tym samym powodował niechciane odgłosy, więc wystarczyło go przenieść nieco dalej. -
"Burczenie" subwoofera Creative A120
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Głośniki, słuchawki i urządzenia audio
Przed chwilą napisałeś, że to subwoofer jest zepsuty, więc robienie tego byłoby tylko stratą czasu, czyż nie? (pomijając już fakt, że nie mam do dyspozycji innego kabla czy przedłużacza) -
"Burczenie" subwoofera Creative A120
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Głośniki, słuchawki i urządzenia audio
Nie wiem, przeglądałem różne tematy, gdzie w podobnych przypadkach winą obarczano kabel, przedłużacz, czy gniazdko, dlatego zdecydowałem się spytać. -
"Burczenie" subwoofera Creative A120
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Głośniki, słuchawki i urządzenia audio
Na przykład takiej, bo nie znam się na elektronice i nie jest dla mnie oczywistym, że winą jest uszkodzenie w subwooferze, szczególnie, że zestaw jest nowy. Czyli po prostu bez zastanowienia odsyłać zestaw na gwarancję? -
Tak jak w temacie: w losowych momentach subwoofer z zestawu Creative A120 zaczyna "burczeć", niezależnie od tego, czy jest podłączony do komputera, czy nie. Jakieś pomysły, z czego może to wynikać?
-
Szybkość reakcji matrycy a cienie przy scrollowaniu
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Monitory i projektory
Z pożyczeniem monitora może być trochę problem, kabel przetestuję jutro. Update: Nad górnym slotem w obudowie (w którym umieszczona jest karta graficzna) jest wystający kawałek metalu. Stwierdziłem, że może on przeszkadzać we wciśnięciu kabla do końca, więc przyciąłem nieco kabel (w znaczeniu gumową osłonę), aby wyeliminować ten problem (przekładanie karty graficznej byłoby o wiele bardziej kłopotliwe ze względu na ułożenie kabli wewnątrz obudowy). Zarówno na moim przyciętym oraz pożyczonym kablu problem z cieniami nadal występuje. Wykrycie drugiego problemu - migotania - jest nieco tru -
Szybkość reakcji matrycy a cienie przy scrollowaniu
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Monitory i projektory
A co mogłoby potencjalnie zakłócać sygnał? Jedyne rzeczy, które przychodzą mi na myśl to subwoofer z głośników i router. A kable... No, jako, że mam ich dość sporo, to miejscami przeplatają się ze sobą, ale nie nazwałbym ich "poplątanymi". Odłączyłem wszystko, zostawiając tylko monitor oraz myszkę i problem nadal występował. -
Szybkość reakcji matrycy a cienie przy scrollowaniu
Wirox odpowiedział Wirox → na temat → Monitory i projektory
Żadnych przelotek, a połączenie to HDMI. -
Cześć, od jakiegoś czasu borykałem się z problemem migotania ekranu, który pojawiał się dość często w jednej grze (lub przy oglądaniu z niej filmików) albo sporadycznie w innych grach. Pomogła zmiana response time w monitorze z Fast na Fastest. Niestety teraz przy płynnym scrollowaniu widocznie są cienie, co najlepiej widać na różnego rodzaju grafikach. Wie ktoś jak temu zaradzić, jednocześnie nie wracając do problemu z migotaniem? Monitor: Samsung S24F350 Karta graficzna: Palit Geforce GTX 1060 Edit: Okazuje się, że zwiększenie szybkości reakcji matrycy i tak nie wyeliminowało do ko
-
Być może powinienem był tak zrobić, jednak nie widząc obrażeń na paczkach stwierdziłem, że nie jest to konieczne. Zresztą odpakowanie tego wszystkiego chwilę by zajęło.
-
W tym przypadku problem był inny. Połączenie niedziałającego kabla z wysuniętą ze slotu kartą graficzną, więc akurat to nie była wina esc.pl.
-
Kilka tygodni temu zamówiłem zestaw komputerowy polecony przez jednego z użytkowników Benchmarku (http://forum.benchmark.pl/topic/243496-kompletny-zestaw-pc-do-3500z%C5%82/) w sklepie esc.pl, czego niestety żałuję. Od samego początku były jakieś problemy. Najpierw, po złożeniu zamówienia, sklep poinformował mnie o tym, że bardzo nieszczęśliwie się stało i dosłownie kilka minut wcześniej skończyły się dwa zamówione przeze mnie komponenty. Pracownik zaproponował oczywiście droższe zamienniki. Nie było mi to na rękę, ale nie chciałem dalej zwlekać z zakupem, więc z braku alternatyw na obecną
-
W końcu udało się uzyskać obraz i co się okazało: Karta graficzna najwyraźniej została wysunięta ze slotu w trakcie pierwszej podróży. Jednak sam ręcznie wyjmowałem i wsadzałem kartę, więc wcześniej nic nie wskazywało na to, że w tym właśnie tkwił problem. Ostatecznie okazało się, że nie działa mój kabel. A dlaczego nie działało również na pożyczonym kablu? Ano dlatego, że pożyczony kabel sprawdzałem jeszcze przed ręcznym montowaniem karty.
-
Tak też wczoraj zrobiłem i wygląda na to, że komputer będzie musiał zostać odesłany do serwisu. Mam nadzieję, że chociaż nie będzie problemów z gwarancją, bo słyszałem o przypadkach, kiedy esc.pl próbował wmówić klientowi dokonanie uszkodzeń mechanicznych... Jakieś rady, jak się przed tym zabezpieczyć?
-
Źle przekopiowałem dane (była zmiana po złożeniu zamówienia), właściwa płyta główna to MSI B150M Night Elf /B150, DDR4, LGA1151/. Niestety nie widzę tu wejścia HDMI, jest tylko DVI. Bump. Update: podłączyłem do innego komputera przez VGA (nie było tam wejścia HDMI niestety) i monitor działał normalnie, więc to raczej kabel/karta graficzna. Update 2: przy użyciu innego, na 100% działającego kabla HDMI monitor nadal nie działa poprawnie.