Wirox 2 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Cześć, właśnie zakupiłem nowy zestaw komputerowy, niestety nie obyło się bez problemów. Po podłączeniu monitora (Samsung S24F350FHUX (PLS, 4ms, HDMI)) do komputera (karta graficzna: http://www.esc.pl/pr...oducts_id=73248) poprzez kabel HDMI najpierw wyświetlał się brak sygnału, a potem (po włożeniu płyty od Samsunga, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie), monitor zaczął łapać sygnał (ale wyświetlał jedynie "HDMI") i po chwili się wygaszał. Resetowanie komputera/monitora, odłączanie i podłączanie kabli i inne typowe rozwiązania nie pomogły, ew. czasem wracało do "Check Signal Cable". Znalazłem coś takiego https://www.youtube.com/watch?v=E9LoiDOTMOE niestety na stronie Samsunga nie znalazłem nic pod mój model monitora. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Wirox Link to post Share on other sites
worm 17575 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Jaki to zestaw? Może podłącz pod integrę (jeśli jest) monitor. Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Jaki to zestaw? Może podłącz pod integrę (jeśli jest) monitor. 1x Zalman ZM-K300M Gaming 1x Natec Genesis G77 Gaming 1x Creative Inspire A120 5W (2.1) 1x Asus DRW-24F1MT SATA (black) 1x Crucial 8GB (2x4GB) 2400MHz CL16 Ballistix Sport LT SILVER 1x Palit GeForce GTX1060 JetStream 6GB DDR5 192bit (1708/8000) 1x MSI B150M Night Elf /B150, DDR4, LGA1151/ 1x Samsung S24F350FHUX (PLS, 4ms, HDMI) 1x Intel Core i5-7400 /3.0GHz, 6MB, BOX, LGA1151/ 1x XFX Core TS 550W 120mm Bronze 1x SilentiumPC Regnum RG2 (Pure Black) 1x Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Niestety, o ile się nie mylę, ta płyta główna nie jest wyposażona w zintegrowaną kartę graficzną. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Wirox Link to post Share on other sites
worm 17575 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Ma wyjście m.in. HDMI, więc możesz spróbować. Wyłącz, podłącz i uruchom. Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Ma wyjście m.in. HDMI, więc możesz spróbować. Wyłącz, podłącz i uruchom. Źle przekopiowałem dane (była zmiana po złożeniu zamówienia), właściwa płyta główna to MSI B150M Night Elf /B150, DDR4, LGA1151/. Niestety nie widzę tu wejścia HDMI, jest tylko DVI. Bump. Update: podłączyłem do innego komputera przez VGA (nie było tam wejścia HDMI niestety) i monitor działał normalnie, więc to raczej kabel/karta graficzna. Update 2: przy użyciu innego, na 100% działającego kabla HDMI monitor nadal nie działa poprawnie. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez Wirox Link to post Share on other sites
wsde 36 Napisano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Złóż reklamację karty graficznej w sklepie. Opisz im problem. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez wsde Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Złóż reklamację karty graficznej w sklepie. Opisz im problem. Tak też wczoraj zrobiłem i wygląda na to, że komputer będzie musiał zostać odesłany do serwisu. Mam nadzieję, że chociaż nie będzie problemów z gwarancją, bo słyszałem o przypadkach, kiedy esc.pl próbował wmówić klientowi dokonanie uszkodzeń mechanicznych... Jakieś rady, jak się przed tym zabezpieczyć? Link to post Share on other sites
wsde 36 Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Poczytaj opinie o esc.pl, mają nieprzychylne opinie odnośnie spraw z kartami graficznymi. Po prostu nie daj sobie nic wmówić przez nich, jakby coś świrowali z reklamacją. Jeśli będzie wymiana karty to im zaznacz jasno prośbę o włożenie nowej karty graficznej z pudełka, nie używanej. Chcesz nowy produkt i tego żądaj. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez wsde Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Wirox 2 Napisano 6 Lipca 2017 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 W końcu udało się uzyskać obraz i co się okazało: Karta graficzna najwyraźniej została wysunięta ze slotu w trakcie pierwszej podróży. Jednak sam ręcznie wyjmowałem i wsadzałem kartę, więc wcześniej nic nie wskazywało na to, że w tym właśnie tkwił problem. Ostatecznie okazało się, że nie działa mój kabel. A dlaczego nie działało również na pożyczonym kablu? Ano dlatego, że pożyczony kabel sprawdzałem jeszcze przed ręcznym montowaniem karty. Link to post Share on other sites
Recommended Posts