Skocz do zawartości

Tania drukarka


Recommended Posts

Witam-potrzebuję tanią drukarkę do użytku domowego.Cel-wydruki czarno białe A4 -sam tekst(niedużo-max 100 stron w miesiącu).Ma być jak najtańsza(jeśli chodzi o cenę zakupu ale i eksploatację) ale oczywiście jeśli różnica między modelami będzie np 20 czy 30 zł a korzyści z dołożenia tej sumy wysokie to oczywiście na taką podwyżkę pełna zgoda.Idealnie jakby ta drukarka zawierała w sobie kopiarkę/ksero-coś w tym stylu.Nie znam się na tym kompletnie-nigdy nie maiłem drukarki-mam nadzieję że coś doradzicie-dzięki!

Link to post
Share on other sites

Ja używam już drugi rok Ricoh Sp112 i świetnie się sprawdza do wydruku czarno białego

http://www.ceneo.pl/37899783#tab=click

Jak priorytetem ma być ekonomiczny wydruk tekstu przy przerobie 100 stron na miesiąc to przy atramentówce zbankrutujesz. 

Czemu mam zbankrutować skoro mało drukuję?Chyba że tusze szybko wysychają...a w tej laserówce jak wygląda sprawa"elementu drukującego"? Jest tani do nabycia?Na ile starczy? 

Link to post
Share on other sites

Dlatego że jak piszesz masz zamiar drukować 100 stron miesięcznie a w pierwszej z brzegu drukarce atramentowej canona za podobne pieniądze mały tusz starcza na 180 stron a wersja XL kosztująca 1/3 ceny drukarki na 400 stron. W analogicznym modelu HP tusz starcza na 200 stron. Takie są realia. Innymi słowy na atrament rocznie wydasz tyle co na najtańszą atramentową drukarkę. Albo i więcej. A że po jakimś czasie tusz zacznie wysychać to jest inna sprawa. Takich problemów nie ma z drukarkami laserowymi.

Link to post
Share on other sites