Mulciaczeg 0 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Hej, właśnie staram się o zwrot kasy. Zakupiłem gtx 960 2gb ale chcę go wymienić na inną wersję i dopłacić. Napisałem im już zgłoszenie teraz i dostałem ten numer RMA. Mogę im już jutro wysłać tą paczkę z tą kartą graficzną czy muszę jednak czekać na ich odp w tej sprawie? Za 4 dni mija 14 dni od odbioru paczki więc czas mnie goni. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Zwrot i wymiana muszą być uzgodnione z konkretnym pracownikiem działu handlowego. Cytuj Link to post Share on other sites
Mulciaczeg 0 Napisano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) Zwrot i wymiana muszą być uzgodnione z konkretnym pracownikiem działu handlowego. Czyli, jak wypełniłem ten wniosek na ich stronie, muszę czekać na odpowiedź od jakiegoś pracownika? Czy sam muszę do jakiegoś napisać? Edytowane 31 Lipca 2016 przez Mulciaczeg Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Nie wiem jakie procedury ma morele ale musisz mieć potwierdzenie. Cytuj Link to post Share on other sites
Mulciaczeg 0 Napisano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) http://i.imgur.com/22V7xkj.png czyli to nie wystarcza i muszę czekać do jutra aż ktoś mi odpowie? (w najlepszym wypadku, bo na info o moim zamówieniu musiałem czekać do czasu aż mi automat wyśle, a support napisze 3h po nim) Jakby ktoś kto zwracał na Morele mógł się wypowiedzieć to by było spoko Edytowane 31 Lipca 2016 przez Mulciaczeg Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Masz tam w pewnym miejscu napisane : "data startu zgłoszenia". Zaglądaj tam i jak ruszy to wysyłaj. Radzę jednak dla pewności zadzwonić jutro... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 W tak zwanym zwrocie 14-dniowym, te 14 dni jest na zgłoszenie chęci zwrotu (odstąpienia od umowy). Samo odesłanie zwracanego towaru jest poza tymi 14 dniami. Autor zmieścił się ze zgłoszeniem w wymaganym terminie, więc teraz nie musi się spieszyć. Ale wiadomo, że im szybciej odeśle, tym szybciej otrzyma pieniądze z powrotem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mulciaczeg 0 Napisano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Masz tam w pewnym miejscu napisane : "data startu zgłoszenia". Zaglądaj tam i jak ruszy to wysyłaj. Radzę jednak dla pewności zadzwonić jutro... W tak zwanym zwrocie 14-dniowym, te 14 dni jest na zgłoszenie chęci zwrotu (odstąpienia od umowy). Samo odesłanie zwracanego towaru jest poza tymi 14 dniami. Autor zmieścił się ze zgłoszeniem w wymaganym terminie, więc teraz nie musi się spieszyć. Ale wiadomo, że im szybciej odeśle, tym szybciej otrzyma pieniądze z powrotem. Ohh no dobrze, dzięki Panowie Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Od momentu otrzymania towaru masz 14 dni, aby w razie czego zgłosić chęć odstąpienia od umowy, a następnie kolejne 14 dni (od momentu zgłoszenia) na wysyłkę. Tutaj nie musisz czekać na żadne potwierdzenie, zgodę czy cokolwiek ze strony sprzedawcy. Jeśli jednak chcesz uzgodnić coś ponad to, tj. aby przeksięgowano zwracaną kasę na poczet nowego zamówienia to warto czekać na kontakt z ich strony. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.