Skocz do zawartości

Xbox one naprawa pada list do Xbox "Drogi Xbox"


Recommended Posts

Jak na ten moment to Ty wprowadzasz zamieszanie -zglaszam i wysylam sprzet gwarancyjny od dawna i to co tu piszesz nie jest zgodne z prawda co nawet potwierdzili ludzie z xbox polska (wkleilem Rozmowe) a jak na razie to ty tu mieszasz strasznie. Ludzie z tego forum tez nie raz wysylali i nikt za nic nie placil.

Mam Ci wyslac protokoly i listy poserwisowe od microsoftu?

Microsoft nawet swojego czasu (jeszcze za x360) nie kazal odsylac uszkodzonych tylko po zgloszeniu wysylali nowe lecz ludzie zaczynali to nadużywać

Nigdy w ramach gwarancji nie placi sie za wysylke !

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Gościu pisze wykrzyknik w każdym zdaniu, nawet po kilka, jakby darł mordę. Dajecie mu jakieś rady, a ten dalej drze mordę. Jaki ma sens ta dyskusja i do czego zmierza to ja tego nie "rozumie"... Chłopie, masz paragon idź do sklepu MM jak Ci już ktoś radził i oddaj to w cholerę. Po co te spusty i wykrzykniki.

 

 

Odoslané z pomocou Tapatalku

 

Edytowane przez B00mer
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Gościu pisze wykrzyknik w każdym zdaniu, nawet po kilka, jakby darł mordę. Dajecie mu jakieś rady, a ten dalej drze mordę. Jaki ma sens ta dyskusja i do czego zmierza to ja tego nie "rozumie"... Chłopie, masz paragon idź do sklepu MM jak Ci już ktoś radził i oddaj to w cholerę. Po co te spusty i wykrzykniki. Odoslané z pomocou Tapatalku

Mordę to ty masz zmień język.

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Bez nerwow

Dzwonilem przed chwila do supportu

I o dziwo uslyszalem to samo i wprowadzili to od niedawana (na kontrolery i inne podzespoly oprocz kinecta)

Kinect i konsole ida door to door (wczesniej pisalem ze kinect wysylalem jakies 2-3 tygodnie temu i szlo normalnie)

Pada slalem gdzie w marcu a w lutym szla pamietam konsola(zobacze w firmie na protokole dokladnie kiedy szedl padl na serwis)

Jest to ogolnie jakas porazka co wprowadzili

Idz lepiej z paragonem do MM i zglos to u nich z tytulu iezgodnosci towaru z umowa a ja pogrzebie jutro glebiej (zadzwonie do przedstawiciela na sklepy na dolnym slasku)

 

Musze tu w tym momencie spuścić glowe i zwrocic honor bo cos pozmieniali

 

Dziwna sprawa tymbardziej ze nie jest to zgodne z polskim prawem konsumenckim

Koles sie dziwnie na infolini z tego tłumaczył ze to zmienil odgornie microsoft itp itd - dziwnie to brzmialo

I o dziwo teraz kontrolery rok a konsole 2 lata - cos namieszali

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No jednak wkońcu ktoś zadzwonił , masakra tu chodz o fakt ze gwarancja nie istnieje na kontroler i nie jest możliwa do zrealizowania bo koszty wysyłki przewyższają samego pada!Do tego narzucają kuriera gdzie presyłka waha się od 397-400.95 gr za przesyłke w jedną strone a płacimy w obie!

 

Wolę już kupić PS4 ktore ma serwis we Francji door to door na wszystko.


Wogóle na infolinie wygląda tak jakby rozmowa szła z szablonu i nie można zadawać pytań. Zaraz może będe miał oficjalne stanowisko w tej sprawie.

 

Przynajmniej support mi tak obiecał.


Oddając pada z tytulu renkojmi zmuszają mnie abym oddał całą konsolę.

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites

Bo widzisz, gwarancja jest dawana przez producenta. I on, jako gwarant stawia warunki. I u każdego producenta mogą być inne.

Druga możliwość, to rękojmia (przez sklep) i tu jest jasność, bo zasady narzuca ustawa i są dla wszystkich takie same.

Mnie jeszcze jedno zastanawia, skoro konsola kupiona była kiedy obowiązywały inne warunki, to gwarancja winna być realizowana zgodnie z nimi. Dość to dziwne.

Link to post
Share on other sites

No dobrze, ale powtórzę moje pytanie z początku tematu: Czego od nas, forumowiczów oczekujesz?

Czego ?obiektywnej oceny oraz aby Xbox zmieniło politykę wobec użytkowników.

Chciałem też poinformować innych że polityka MC zmieniła się na anty społeczną.

Edytowane przez ratmed0000
Link to post
Share on other sites
Chciałem też poinformować innych że polityka MC zmieniła się na anty społeczną.

ja chyba podejrzewam (moje domysły bo nic innego sensownego co by to mogło usprawiedliwić) o co chodzi z tymi padami

zauważ, że na allegro jest masa tanich padów 

wiem co to są za pady i skąd pochodzą i jest tego po prostu masa sprowadzana do nas

bardzo łatwo było to przemianować na pada podlegającego gwarancji i myślę, że microsoft się tu jakoś zabezpieczył gdyż duża częśc co bardziej obrotnych mogła mieć po prostu tanio nowe pady po wymianie a transport kosztuje (chociaż też dziwne bo takie firmy mają inne umowy z przewoźnikami)

 

lub po prostu mają coś z umową z dostawcą 

 

nie potrafię znaleźć racjonalnego wytłumaczenia bo to trochę absurdalne podejście takiej wielkiej korporacji która i tak dostaje w tej generacji po tyłku od konkurencji

Link to post
Share on other sites

Ciężko się rozmawia z ludźmi, którzy piszą same "!", "rozumie" zamiast "rozumiem", "xbox" nazywają firmą zamiast "Microsoft", czy też nie potrafią załatwić gwarancji/rękojmi w sklepie. Mordy nie mam, stwierdzam fakty - !!! i pisane z CAPS LOCKIEM uważane jest za darcie mordy.

No nic, życzę sukcesów.

 

 

Odoslané z pomocou Tapatalku

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ciężko się rozmawia z ludźmi, którzy piszą same "!", "rozumie" zamiast "rozumiem", "xbox" nazywają firmą zamiast "Microsoft", czy też nie potrafią załatwić gwarancji/rękojmi w sklepie. Mordy nie mam, stwierdzam fakty - !!! i pisane z CAPS LOCKIEM uważane jest za darcie mordy. No nic, życzę sukcesów. Odoslané z pomocou Tapatalku

A ty co specjalistą reklamacji się urodziłeś? po co twoje uwagi skoro niczemu nie służą.Bedziesz ekscytować się tym jak i CZYM piszę?

Daj se na luz.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

UWAGA !!!


 


Z góry przepraszam za podniosły ton ale przypadkiem dzwoniłem do xbox :-> i dowiedziałem się że jednak konsumenci wysyłają za darmo produkty na gwarancji do serwisu??!


No to dlaczego konsultanci oraz kierownik serwisu kłamali ze wysyłka  do serwisu akcesoriów leży po stronie klienta???? Niestety dziś tego się nie dowiem ,ile ludzi tyle stanowisk i regulaminów . 


 


Znajdujecie tu logikę???


Link to post
Share on other sites

Kolego autorze. Ważne jak się pisze (pomijam zdarzające się każdemu literówki) ,ponieważ ma to dość duży wpływ na czytającego i jego nastawienie do piszącego. Tym bardziej,że po napisaniu ,zanim się wstawi można przecież przeczytać. Jak widzę tekst w stylu "kupił bym se laptoka ale nie wiem jakiego" to przechodzę dalej. To jest po prostu brak kultury i poszanowania dla czytających.Koniec.

Link to post
Share on other sites

Kolego autorze. Ważne jak się pisze (pomijam zdarzające się każdemu literówki) ,ponieważ ma to dość duży wpływ na czytającego i jego nastawienie do piszącego. Tym bardziej,że po napisaniu ,zanim się wstawi można przecież przeczytać. Jak widzę tekst w stylu "kupił bym se laptoka ale nie wiem jakiego" to przechodzę dalej. To jest po prostu brak kultury i poszanowania dla czytających.Koniec.

Hejt ważny jest hejt. Nudzisz się przed komputerem ? 

 

Spam // jg

Edytowane przez jacekgothic
Link to post
Share on other sites

"Co oznacza słowo hejt? To spolszczona wersja słowa hate, czyli nienawidzić. Hejtem określa się działanie w Internecie, które jest przejawem złości, agresji i nienawiści. To wszelkie formy uderzenia w kogoś, nie tylko słowem (chociaż głównie nim), ale i grafiką czy filmem." Jeśli uważasz,że w mojej wypowiedzi jest złość,agresja i nienawiść ,to już twoja sprawa. Starałem się dość kulturalnie, zwrócić uwagę na formę twojego tekstu (nie treść) a jak to przyjąłeś to twoja sprawa. A to czy ja się nudzę przed komputerem,to już moja sprawa...

Link to post
Share on other sites

A co wnosi do forum wypowiedz na temat wypowiedzi? czy to forum języka polskiego?tu nie prowadzimy dywagacji językowych i stylistycznych.

 

Więc pisanie postów na temat poprawności fleksyjnej zdania nie jest tematem działu dla mnie to jest spam.

 

Chcesz coś napisać napisz na temat działu ,a nie na mój temat.


Ciężko się rozmawia z ludźmi, którzy piszą same "!", "rozumie" zamiast "rozumiem", "xbox" nazywają firmą zamiast "Microsoft", czy też nie potrafią załatwić gwarancji/rękojmi w sklepie. Mordy nie mam, stwierdzam fakty - !!! i pisane z CAPS LOCKIEM uważane jest za darcie mordy. No nic, życzę sukcesów. Odoslané z pomocou Tapatalku

Załatwiłem lepiej niż myślisz,przepraszam ale mordy nie mam,  wiec zmień sam ton .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...