Skocz do zawartości

Xbox one naprawa pada list do Xbox "Drogi Xbox"


Recommended Posts

Pomijając wszystkie uwagi,trzeba podziękować autorowi za dość ważną dla innych informację. Dla mnie to jest totalne dziadostwo ze strony producenta,po prostu brak szacunku dla klienta. Życzę autorze powodzenia w walce i daj znać co z tego wyszło...

Link to post
Share on other sites

UWAGA !!!

 

Z góry przepraszam za podniosły ton ale przypadkiem dzwoniłem do xbox

:-> i dowiedziałem się że jednak konsumenci wysyłają za darmo produkty na gwarancji do serwisu??!

No to dlaczego konsultanci oraz kierownik serwisu kłamali ze wysyłka do serwisu akcesoriów leży po stronie klienta???? Niestety dziś tego się nie dowiem ,ile ludzi tyle stanowisk i regulaminów .

 

Znajdujecie tu logikę???

Ja nie rozumię tu logiki

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

23.08.2016

 

Dzwoniłem jeszcze raz na infolinię xbox powołując się na pismo w którym kierownik jasno poinformował iż akcesoria na gwarancji wysyła się na koszt użytkownika.Dany kierownik nie chciał ze mną rozmawiać. Konsultantka twierdzi iż  wysyłka padów aktualnie jest za darmo i wytyczne się zmieniły.

Konsultantka zasłaniała się zmianą wytycznych które są tajne!

 

Konsultantka nie chciała ujawnić kiedy  wytyczne i regulamin się zmienił twierdząc iż jest to tajemnicą.
Konsultantka odsyłała mnie do regulaminu który jest wszystko zapisane co do nowych zmian.
Skoro wszystko to jest tajne to czemu jest w regulaminie?

 

Nie wiem czy ta kobieta wie ale regulamin nie zmienił się od czerwca 2015 roku

 

https://www.microsoft.com/pl-pl/servicesagreement/


Sytuacja wygląda dziwnie udało mi się dodzwonić do Microsoft Polska gdzie od pracownika który zajmuje się xbox dowiedziałem się iż wysyłka była i jest darmowa. Takie same jest stanowisko fb Xbox Polska gdzie  miałem informacje iż wysyłka padów była i jest darmowa. Pracownik Microsoft miał wyjaśnić całą sytuację i dwa odmienne stanowiska.

 

Dziś 25.08 miałem kontakt od kierownika wsparcia tech xbox gidzie nadal twierdził iż wytyczne się zmieniły i wysyłka padów jest za darmo.

 

Nie chciał podać kiedy regulamin się zmienił,choć regulamin się nie zmienił od 2015 roku.

Nie skomentował swojego pisma gdzie twierdził iż wysyłka padów jest płatna.

 

Nie wiem co na to Microsoft ale ta osoba niszczy pozytywny wizerunek firmy nadal trzymając się kłamstw .Brak mi słów ,brak wyjaśnień i przeprosin od Xbox Polska.

 

Ale wiecie co to wszystko motywuje mnie do tego by to wyjaśnić :)


Czy są osoby które wsparcie xbox wprowadzało w błąd iż wysyłka jest płatna? 


31.08.2016 News info"Blokada"

 

Oczywiście miałem dostać oficjalną odpowiedź ze strony Microsoft Polska do zeszłego piątku 26.08 ...mamy środę 31.08 .Osoba reprezentująca Microsoft obiecała iż zajmie się sprawą gdyż stwierdziła iż nie może być różnych stanowisk,oraz iż jednak widzi nieprawidłowości ale jednak okłamała mnie jak ma to zwyczaj robić firma Microsoft . Zadawałem zbyt wiele niewygodnych pytań dla firmy dlatego;

 

Recepcja Microsoft nie odbiera mich telefonów.

Facebook Polska zablokował mnie.

Wsparcie serwisowe Xbox miało przedstawić dziś mi oficjalne stanowisko ,okłamano mnie kolejny raz oficjalnego stanowiska dla tej sprawy nie ma!

Zaś konsultanci na infolinii serwisu nadal kłamią mówią iż raz regulamin się zmienił ,zaś inni iż wysyłka zawsze była za darmo!

 

Ogólnie regulamin jest tajny takie wytyczne firmy.Na pytanie dlaczego po 4 miesiącach chcą naprawić mi pada nie chcą odpowiedzieć,czemu 4 miesiące temu nie przysługiwała mi darmowa wysyłka też nie chcą odpowiedzieć. 

Taka z nich tajemnicza firma.

 

Po co kłamać iż ktokolwiek zajmuje się moją sprawą ,a później nie odbierać telefonów i blokować rozmowy! Osoby niesłowne prowadzą politykę firmy oparte na kłamstwach. 


Ogólnie może i walka teraz o nic ale chce pokazać jak działa firma .Przychody korporacji Microsoft za okres od 1 stycznia 2015 do 31 marca 2015 przekroczyły 21,72 mld dolarów

 

 

hm...

 

​A mi nie chcieli wymienić części za 12 zł ?!?!? Obciążając mnie kosztami za 800 zł samej wysyłki.Oczywiście naprawa gratis tylko te koszty przesłania lekko za wysokie.....


Jeszcze nie dawno tłumaczili się zmiana wytycznych i regulaminu a teraz zwalają na błąd systemu :


Szanowny Panie,

Po uważnym rozpatrzeniu szczegółów Pana zgłoszenia zauważyliśmy, że podczas Pana pierwszego kontaktu ze wsparciem Xbox, miała miejsce awaria naszych narzędzi służących do sprzedaży. Doszło do błędnego wyświetlenia kosztu naprawy. Otrzymał Pan wówczas tę omyłkową informację, ale jednocześnie rozpoczęto wewnętrzną analizę w tej sprawie, ponieważ zgodnie z naszymi procedurami, naprawa w tym przypadku powinna być bezpłatna.

Sprawa ta została zidentyfikowana tylko dzięki Pańskiej cennej reakcji.

W dalszej komunikacji ze wsparciem technicznym Xbox, kiedy sprawa została rozwiązana, otrzymał Pan informację, że Pańskie zamówienie będzie zakończone bez ponoszenia kosztów, zgodnie z procedurą przysługującą klientowi, którego produkt obejmuje gwarancja.

Z poważaniem,

Pomoc techniczna konsoli Xbox

Po co te kolejne kłamstwa ??? Edytowane przez ratmed0000
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...