Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. 

Nie znam się za bardzo na węzach do LC obecnie mam w swoim układzie ten: http://angela.pl/p7585,waz-z-pvc-ultra-flexi-10-16-przezroczysty.html

 

Po 2-3 miesiącach pojawia się w nim zielonkawo-żółty osad i waż żółknie co w połączeniu z białym pastelem wygląda bardzo źle.

 

Mam pytanie do Was czy droższe węże (jak tak to jakie) są pod tym względem lepsze? Znaczy nie żółkną po kilku miesiącach?

 

Czy może lepiej kupić wąż biały zamiast przeźroczystego? (miał może ktoś z Was taki?)

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Czyli polecacie dopłacić do czegoś droższego to w takim razie tak zrobię, ale 35zł za 1m węża to wcale mało nie jest :)

 

Mój pastel stracił trochę koloru i nie jest już niestety jak mleko. Czy dobrym wyjściem będzie kupić np Primochill primoflex adv lrt  w kolorze białym??


Czy to prawda że primoflex advanced lrt jest mniejszy niż 10mm i bardzo ciężko się go zakłada na złączki?
Link to post
Share on other sites

Jest mniejszy o 0,5mm i zależnie kto ile ma siły, ale zaleca się włożyć do szklanki z ciepła wodą
Ja mam po 33 zł metr :P

Tam już nie masz pastela tylko mieszankę nie wiadomo czego co się wydzieliło z tego węża płyn niestety ale do do toalety się nadaje. W żadnym wypadku nie zalewaj nowego okładu tym co zlejesz. Wyczyść wszystko dokładnie i zalej świeżym płynem. 

Edytowane przez tomasz1987
Link to post
Share on other sites

Póki co jestem na kolorystyce biało czarnej z delikatnymi wstawkami czerwonego. Koloru nie będe zmieniał pewnie przez najbliższy rok, więc planuje zakup białych weży ( według mnie wyglądają lepiej niż przeźroczyste i biały pastel ) dlatego też potrzebuje jakiś tani dobry przeźroczysty płyn.

Link to post
Share on other sites

posiadam tę kombinacje i w połączeniu ze środkami antykorozyjnymi dedykowanymi do lc, wychodzi piękny ciemnoniebieski kolor wiec radzę ostrożnie mówić w takich przypadkach o przezroczystości