maczo1337 0 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Witam. Mam zamiar kupic taki oto zestaw komputerowy w morele.net: https://www.morele.net/inventory/info/jVX3i/ Czytalem bardzo zle opinie o tym sklepie tutaj na forum jak i na innych stronach z opiniami. Miedzy innymi, ze sprzet jest czasami uzywany. Ten komputer jak mi zloza to bedzie zaplombowany, wiec odbierajac go osobiscie w sklepie nie bede mogl sprawdzic co jest w srodku. Naprawde mam dylemat czy kupic u nich czy na esc.pl gdize jest drozej. Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Brak SSD, grafika, która obecnie nie ma sensu. Zastanów się nad tym zestawem, bo ten jest krótko mówiąc nieopłacalny. Cytuj Link to post Share on other sites
maczo1337 0 Napisano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Prosze opinie na temat sklepu i wasze doswiadczenia, a nie opinie na temat mojego zestawu PS: SSD dokupie miesiac pozniej Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Miesiąc później może być problem ponieważ jak bierzesz usługi typu złożenie komputera zostaje on plombowany z tego co słyszałem od innych forumowiczów. Nie masz nikogo kto złoży kompa i zainstaluje Ci system? Nobla nie trzeba mieć do tego tylko jakieś tam pojęcie o kompach. I kasa będzie zaoszczędzona. Na miejscu go nie sprawdzisz ale w domu pod Cpu-z lub Aida64 już tak. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez kamil_18_19 Cytuj Link to post Share on other sites
40rozbojnik 648 Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Plombowany? Co za brednie? To nie jest gotowy zestaw tylko usługa złożenia. Brałem 4 kompy z kodem i złożeniem za złotówkę (do biura) w morelach - w żadnym nie było żadnych plomb. Edit. Kajam się i zwracam honor. Widzę, że teraz mają taką procedurę. Wysłane z mojego UMI ZERO Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez 40rozbojnik Cytuj Link to post Share on other sites
Introverder 8 Napisano 17 Maja 2016 Udostępnij Napisano 17 Maja 2016 (edytowane) Moja opinia jest taka, że jesteś kolejnym, który chce się dać nabić w butelkę, a opinię o firmie mam skrajnie negatywną. Z takim podejściem do klienta jakie mają sądzę, że na powierzchni trzyma ich głównie to, że ludzie w Polsce jeszcze lubią się nabijać w butelkę i stąd taki sklep jak Morele tak dobrze prosperuje. W przypadku jakichś problemów zapomnij w ogóle o czymś takim jak dobra wola ze strony sklepu i wtedy szybciej wyjdzie Ci sprzedać coś felernego niż użerać się z ich BOK i podejściem do klienta, który NIC dla nich nie znaczy. A jak kupisz coś omylnie, to nie myśl, że sklep umożliwi wymianę na tożsamy nawet produkt, nawet jeśli nie wyjmowałeś go z opakowania. Mi robili problem o rzecz kupioną 5 minut wcześniej, bo odkrylem ukrytą wadę produktu, także powodzenia!.. Przezornie wziąłem na osobę fizyczną i teraz czekam, aż mi łaskawia zwrócą kasę. Mało tego pracownik mi to przyznał, ale stwierdził, że właściwie problemu nie ma, bo produkt jako taki działa , a on że nie może cofnąć mi wystawionego 5 minut temu paragonu . Oczywiście zero propozycji, że wymienią listwę na w pełni sprawną, więc skorzystałem z opcji zwrotu 14-dniowego. Raczej zniechęcanie i stosunek taki, że kupiłeś, to radź sobie z tym klopsem sam. Bo mogłem dać na 3-dniowy zwrot i wymianę, ale wiedząc jak podchodzą do sprawy wolałem skorzystać ze swojego prawa do zwrotu, a potem sam nie wiem czy będę chciał z tym sklepem znowu to samo przechodzić. Dosłownie nie wiem, może trzeba ich tam nabić, żeby ułatwili Ci coś w tym zakresie i wejść jak Michael Douglas do McDonald'sa w filmie "Upadek" . Kupiłem tam tylko dlatego, że nigdzie indziej nie było takiej listwy, ale teraz to myślę sobie, że może lepiej było kupić gdzie indziej nawet gorszą, za to bez poczucia, że daję coś tym krwiopijcom i naciągaczom. Jak mi nie zwrócą kasy, to wprost nazwę ich złodziejami. P.S. Jeśli masz szansę dostać te rzeczy gdzie indziej, to bym się chyba nawet nie zastanawiał gdzie kupić. Dodatkowo nie miałem jeszcze problemów, ale z tego co zauważyłem rzeczy przesyłane w sklepie są wysyłane "samopas" bez żadnej dodatkowej ochrony, no chyba że za ochronę ma robić karteczka z numerem zamówienia . Pierwsze wrażenie może być pozytywne - przejrzysta ładnie opisana strona internetowa, niezłe ceny, spory asortyment. Dodatkowo podobno różne inne numery z produktami odstawiają, o czym można poczytać w innych wątkach. I w ogóle dziwię się, że ten sklep jest tak popularny, pewnie z braku innych z równie szerokim asortymentem, co mam nadzieję się zmieni, a firmy takie jak Morele.net będą potem wskazywane jako niechlubny przykład tego co było i że teraz jest już lepiej, coś jak TP S.A. Aż jestem ciekaw co mi napiszą w związku z odesłaniem listwy na serwis, bo mają taką procedurę żę listwa w ramach zwrotu 14-dniowego idzie na serwis i że czas zwrotu pieniędzy to do 2 tygodni podobno, choć ile to będzie to się okaże.. Nie zostawię na pewno cicho jeśli mi nie zwrócą pieniędzy za nie w pełni sprawną listwę. Edytowane 17 Maja 2016 przez Introverder Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.