Skocz do zawartości

Słuchawki do grania/rozmowy/nagrywania w trakcie gry ~ 1000zł


Recommended Posts

Siberia V2 przejadły mi się już spory czas temu i myślałem nad ich wymianą, 2 dni temu los spowodował iż wylało się na nie Piwo :> Więc chcąc nie chcąc w końcu trzeba kupić nowe i porządne.

Poczytałem troche tematów tutaj, proponowane też, poszperałem po internetach, sporo recenzji brytyjskich graczy i yt'berów na YouTube pooglądałem iiii  zostałem z listą.. długą listą :(
Ograniczyłem ją z 30 pozycji do 11.

Nie znam się na tym kompletnie.
Gram głównie w FPS'y dlatego ważne jest dla mnie hmm "zjawisko" sarround/5.1/7.1 zwał jak zwał :/
Dotychczas nie było problemu bo korzystałem z Onkyo HT S5600 w ustawieniu 7.1 (dorwałem używane w stanach za nieduże PLN'y :) )
Kroki przeciwników, ruchy, przeładowanie, czołganie, szuranie wszystko dało się wyłapać "jak na tacy",

ale z małym dzieckiem na pokładzie już nie ma jak łupać w domu na 40% regulatora po nocach :( , tylko za dnia można a i też nie za głośno bo się zaraz budzi.

Eh odszedłem od tematu, lecimy tak:
 

Chcę słyszeć dokładnie kroki/strzały/szmery itp innych ludzi.
Co najważniejsze -  słyszalny, wyraźny kierunek z którego dochodzą!
Grałem ze 2 godziny w BF4 i Arma 3 na Astro A50 (ponoć gorsze od A40) - za drogie oraz na Razer Tiamat 7.1 (ponoć wielkie problemy z mikrofonem i szumi) i byłem pod wielkim wrażeniem że słuchawki mogą być tak dokładne jak np. mój system nagłośnienia.

Teraz odnośnie wyboru "fizycznego" a czasu:

Nie mam możliwośći przsłuchać, przymierzyć itp (tych słuchawek)
Chciałbym z tego powodu zasięgnąć opini, porad, wiedzy od Was, którzy mieli z nimi doczynienia,
lub wiedzą " z czym się to je"  tzn, znają się na sprzęcie, na jego właściwościach i jakości na rynku i nie potrzebują koniecznie mieć ich "na uszach" by móc się wypowiedzieć.

Moje finalne zestawienie "headset'ów" z których chciałbym wybrać te finalne:

Astro A40

http://i.imgur.com/Q6W0eo6.jpg