Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam , mam problem gdyż nie znam się totalnie na sprawach internetu ( jaki wybrać ) więc zwracam się z zapytaniem Jaki wybrać internet na wsi . Mój obecny radiowy internet jest mega niestabilny chociaż od dostawcy dzieli mnie około 3 km ... Tak więc postanowiłem poprosić rodziców o zmianę internetu . Zgodzili się i nawet powiedzieli , że to dobry pomysł gdyż oni także go używają i narzekają . Myślałem nad światłowodem ale nie wiem jak to działa :D Wiem jedno " Podobno jest bardzo dobry " . Chodzi mi o internet spełniający takie cechy jak :

STAŁY, NISKI PING W przypadku strzelanek (np. Battlefield), jest to bardzo ważny czynnik.

STABILNOŚĆ ŁĄCZA Nic nam po niskim pingu, jeśli łącze będzie gubić transmitowane pakiety, a co naj-gorsze, tracić co chwilę połączenie z siecią Internet.

PRZEPUSTOWOŚĆ Wysoka przepustowość pozwoli cieszyć się grami wraz z komunikacją VoIP.

BRAK LIMITÓW PRZESYŁANYCH DANYCH Jeśli gramy sporo, ponad 5 godz. dziennie, to w ciągu miesiąca może okazać się, że na samo granie zużyliśmy nawet 5GB danych!

Źródło " https://wdsl.pl/100,content,jaki_internet_do_gier_.html "

Jeżeli podane przez was łącza internetowe zrealizowałyby powyższe cechy byłbym dozgodnie wdzięczny :D Myślałem nad internetem od multimedii ponieważ jest oddalona ode mnie o około 3 km ( podobnie jak mój obecny dostawca ) ale chodzi mi tutaj o internet światłowodowy . Cena do 65 zł . Nazwa mojej wsi to Jasień woj. małopolskie . Internet biorę z Brzeska ( ok, 3 km ) .

Liczę na szybkie odpowiedzi , POZDRAWIAM !

Link to post
Share on other sites

Najpierw dowiedz się kto może ci dostarczyć stałe łącze do twojej miejscowości.Pewnie trzeba trochę podzwonić do dostawców (np.Orange) i dowiedzieć się.W przeciwnym wypadku radzę skontaktować się z wróżbitą Maciejem....:)

Link to post
Share on other sites

 

 

Nazwa mojej wsi to Jasień woj. małopolskie