Skocz do zawartości

Komputerek do tańca i różańca ;) do 3500


Recommended Posts

Witam!

 

Zastosowanie PC: muzyka, internety, dokumenty, filmy i od czasu do czasu gry głównie fpsy. Chyba, że tak mi się spodoba granie na kompie to głównie pod fpsy - narazie tę funkcje pełni PS4.

 

Części które potrzebuje: dosłownie WSZYSTKO.

 

Zdecydowałem się na zakup:

i5-4690K + SilentiumPC Fortis 2 XE1226 CPU Cooler

SilentiumPC Gladius X60 Pure Black

Dalej nie wiem co kupić ;) jestem zielony jak trawa na wiosne. Dysku hdd nie potrzebuje - według mnie przeżytek. Technologia dyskow ssd jest na wystarczającym pozomie technologicznym jak dla mnie - więc prędzej zmienie ssdka na inny zanim mi się popsuje ;)

Będzie miło, gdy na płycie nie zabraknie portu/slotu SSD PCIe.

Zatem brakuje mi dobrych kości, zasilacza, płyty głównej, klawiatury(tutaj postawię na produkt logitecha), napędu optycznego, karty dźwiękowej i karty graficznej oraz najważniejszego elementu - monitora.

Na monitor jest przeznaczony osobny budżet do 1500zł (będzie podłączony PC i PS4 -27cali)

Link to post
Share on other sites

Ciężko za 3,5 tysiąca będzie złożyć wydajny zestaw licząc tylko SSD, który no jak bez HDD to minimum 256GB powinien mieć i jeszcze chłodzenie, procesor i płyta do OC. Proponuję:

 

-Rezygnujesz z SSD, składasz zestaw do OC, ale ze średnią GPU.

-Rezygnujesz z SSD, zestaw bez OC, wydajna grafika.

-Dokładasz trochę z puli monitora na rzecz tego OC i SSD.

Link to post
Share on other sites

dzięki panowie za szybką odpowiedź ;)

@graabi, myślę, że gladius jest tutaj lepszym rozwiązaniem - bardziej przemyślanym. 2xusb 2.0 i 2x 3.0 z przodu i zatoka na dysk oraz czytnik kart :) - no i wygląd bardziej do mnie przemawia. Gelida Darkforce - troszke słabiej, ale wygląd bardziej tępy. Może masz racje, lepej wybrać twoją propozycje, bo na żywo ten gladius może wyglądać jak tanie pudło z rynku. Nie mam gdzie obejrzeć i porównać jednej i drugiej obudowy. Ale dzięki za dobrą "alternatywe"