Skocz do zawartości

GRAABI

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6798
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7278 Doskonały

O GRAABI

  • Tytuł
    Maniak

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  1. GRAABI

    Siłownia!

    Przy jakim wzroście? Mi przez wakację waga skoczyła w górę,obecnie utrzymuje ją na poziomie ~86kg (bf ~ 15%) Ogólnie celem było utrzymanie jej poniżej 85kg,ale siła poszła na tyle w górę (szczególnie w zarzutach i siadach) ,że nie chcę tego teraz tracić
  2. GRAABI

    Siłownia!

    Zgadzam się co do niedużej roli bicepsa,ale z brzuchem to poleciałeś. Silne mięśnie brzucha (szczególnie warstwa głęboka) to ochrona przed kontuzjami i siła całego ciała. Co do Kołeckiego,to właśnie podał się do dymisji.
  3. GRAABI

    Siłownia!

    Nie chodzi mi o wygląd,próbuje Ci tylko powiedzieć,że samymi ćwiczeniami wielostawowymi w jego przypadku ćwiczeniami olimpijskimi nie zbudujesz silnych i dużych bicepsów
  4. GRAABI

    Siłownia!

    Ok inaczej,bicepsa możesz też zbudować ćwicząc samym gryfem,wystarczy ekstremalnie wydłużyć fazę ekscentryczną,tylko co z tego jak jego potencjał siłowy będzie bardzo mały. Podciągając się na drążku będziesz robił to samo,chyba że zacznieć doczepiać sobie obciążenie. Jesteś w stanie zagwarantować,że ich nie robił? Tutaj masz lepsze zdjęcie i prawdę mówiąc nie wiem gdzie widzisz ogromne bicepsy. Mogę Ci wkleić jeszcze dziesiątki zdjęć ciężarowców,którzy mimo dźwigania ogromnych ciężarów nie będą mieli rozbudowanych bicepsów np. Xiaojun
  5. GRAABI

    Siłownia!

    Sam nie lubie izolacji,ale samym podciąganiem bicepsów nie zbudujesz. Poczytaj: http://potreningu.pl/articles/1545/przysiady-dla-gornej-czesci-ciala--czyli-podciaganie-na-drazku
  6. GRAABI

    Siłownia!

    Właśnie tu jest problem,bo kontuzja pleców chilowo mi na to nie pozwala. Kuleje praca rąk,za mocno sobie nimi pomagam Po paru seriach bardziej czuje przedramiona niż plecy
  7. GRAABI

    Siłownia!

    Jutro nie będę miał czasu,więc łap dzisiaj. Technika kuleje,ale póki nie wylecze pleców lepiej nie będzie. https://www.youtube.com/watch?v=AX4HP_Zgjv4&feature=youtu.be
  8. GRAABI

    Siłownia!

    Jak dobrze pójdzie to jutro będzie filmik
  9. GRAABI

    Siłownia!

    Aktualnie przy wadze ~85 kg około 10 pełnych powtórzeń średnim nachwytem. Swego czasu przy doczepionych 15 kg udało się 2,5 podciągnięcia.
  10. GRAABI

    Siłownia!

    Od siebie mogę polecić: Trening A: (PONIEDZIAŁEK) Przysiad ze sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie x 15 powtórzeń Podciąganie na drążku podchwytem 3 serie x 15 powtórzeń BARKI - 2 serie wg uznania (np. wyciskanie stojąc) BICEPS - 2 serie wg uznania (np. uginanie stojąc ze sztangą łamaną) TRICEPS - 2 serie wg uznania (np. wąskie pompki na poręczach) Trening B: (ŚRODA) Martwy ciąg ze sztangą 4 serie x 10 powt. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4 serie x 10 powt. Wyciskanie na barki, siedząc, do czoła 4 serie x 10 powt.
  11. GRAABI

    Siłownia!

    Ciężki trening siłowy to nie gra w kosza,zobacz sobie jak wpływa on na wyrzut hormonu wzrostu. http://potreningu.pl/articles/968/co-sie-dzieje-z-hormonami-po-treningu Idąc tym tokiem myślenia można dojść do stwierdzenia,że mistrzowie MC są mistrzami bo są wysocy.
  12. GRAABI

    Siłownia!

    Bardzo głupie podejście,pewnie dlatego nie rośniesz. Cieżkie ćwiczenia typu MC czy przysiad dają największe bodźce dla organizmu. Zerknij sobie na wzrost zawodników i ich wynik w MC. źródło bodyfactory Z resztą tu masz cały artykuł,zerknij na mit 1. http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 Robiąc normalny trening siłowy z dodatkiem aerobów (np. w postaci biegania ) i interwałów (bieganie,kompleksy sztangowe,crossfit) też zbije wagę i poprawi kondycję a na dodatek znacznie poprawi wyniki siłowe oraz wygląd (więcej mięśni).
  13. GRAABI

    Siłownia!

    Bzdura,tylko narażamy się w ten sposób na kontuzje.
  14. GRAABI

    Siłownia!

    Odwrotne proporcje to najlepsza droga do popsucia treningu interwałowego. W bieganiu najlepiej sprawdzają się krótkie i ostre serie np. 15s/30s (sprint/trucht) x10-20. Jeśli ktoś jest po dobrym treningu siłowym to raczej nie będzie miał energii,żeby dobrze zrobić interwały. Bieżnia nie ma zbytniego przełożenia na interwały biegowe w terenie,gwarantuje,że tymi drugimi zajedziesz się znacznie wcześniej.
  15. http://p.alejka.pl/i2/p_new/47/60/zabijalem_aby_zyc_0_b.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...