jankes87 6 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 (edytowane) ale wydaje mi się że powinno istnieć coś takiego jak odpowiedzialność producenta za jakość wykonania towaru. Według tego rozumowania jeśli wypadłoby mi całe gniazdo procesora to też moja wina, bo jest to usterka mechaniczna-a przecież nie ja odpowiadam za jego mocowanie. wiem że takie przepisy mają producenci ale wydaje mi się to trochę głupie... w każdym razie nie zamierzam tak łatwo odpuścić. Edytowane 28 Października 2014 przez jankes87 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 ale wydaje mi się że powinno istnieć coś takiego jak odpowiedzialność producenta za jakość wykonania towaru. I istnieje. Tak samo jak odpowiedzialność użytkownika za to co robi ze sprzętem. Jeśli wyginasz piny w sockecie to sam ponosisz za to odpowiedzialność i żaden producent nie weźmie tego na siebie bo niby z jakiej racji. Z tego powodu twoje roszczenia są bezpodstawne i powinny zostać odrzucone. Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 (edytowane) a że zatrzaski od ramu potrafiły się wszystkie wyłamać to też moja wina-mimo iż w innych płytach można ich używać bez problemu i do woli? może wadliwa karta siecowa jest też moją winą? nie szukałem tutaj kogoś kto będzie bronił producenta i ciągle udowadniał moją winę tylko porady. poza tym skąd mogę wiedzieć czy piny też nie miały jakiejś wady skoro przy pierwszym wyciągnięciu procesora potrafiły się wygiąć- a wyciągałem już kilka procesorów i nie miałem z tym dotąd problemu. chcę po prostu udowodnić że płyta miała wady fabryczne. Edytowane 28 Października 2014 przez jankes87 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 chcę po prostu udowodnić że płyta miała wady fabryczne. Nawet jeśli takowe wady były (choć sam złożyłem już wiele komputerów na różnych płytach MSI i nigdy nic się samo nie wyłamywało) to i tak fakt wygięcia pinów przekreśla wszystkie inne wady i takie roszczenie i tak zostanie odrzucone. Gdyby płyta miała nienaruszony socket to mógłbyś (i nawet powinien) walczyć a tak to z góry przegrana sprawa. I to właśnie usiłuję ci wytłumaczyć, powinieneś się z tym pogodzić i dać już spokój. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 (edytowane) a ja staram sie wytłumaczyć że w całkowicie sprawnej płycie częsci same się nie psują i wyłamują, wiem że MSI ma dobre produkty ale to nie oznacza że nie może trafić się wadliwa sztuka. i dziękuję za radę ale będę walczył o swoje, a jeśli to komuś nie odpowiada to już nie moja sprawa. nie założyłem tematu po to aby się wykłócać, tylko aby dojść do jakiegoś rozwiązania. jeśli przegram sprawę to przynajmniej nie będe miał żalu że nie zrobiłem co mogłem Edytowane 28 Października 2014 przez jankes87 Cytuj Link to post Share on other sites
PaxiFixi 4 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Bardzo dobrze że się tak starasz , bo jest jakaś szansa że się uda . Nic już na tym prócz czasu nie stracisz . Jestem bardzo ciekawy jaką odpowiedź otrzymasz . Cytuj Link to post Share on other sites
A.K Killer ModS 5929 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Bez urazy ale jest lepszy niz nasz @ksiel (@Prophet41) obecnie wadliwa karte sieciowa i to ze masz problem z wykryciem dysku moze by uznali gwarancje ale wylamane zapinki ramu czy powyginane piny w 'sockecie' to twoja wina i nikt tobie nie uzna gwarancji tyle w tym temacie oczywiscie zycze powodzenia moze sie jakos tobie uda wywalczyc nowa plyte (ale czarno to widze) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Chyba ktos tu zbyt dosłownie wziął sobie do serca powiedzienie "bez młota to nie robota". Jak jeszcze jestem w stanie zrozumieć piny w sokecie cpu, tak za nic nie jestem w stanie sobie wyobrazić co trzeba zrobic by wylamac zapinki od ramu 2 Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 za nic nie jestem w stanie sobie wyobrazić co trzeba zrobic by wylamac zapinki od ramu kolejny mądry doradca... jak sam napisałeś ciężko o wyłamanie zatrzasków, dlatego to że urwały mi się wszystkie przy zapinaniu kości chyba świadczy o jakiejś wadzie?....a z całą pewnością nie robiłem tego na siłę. Cytuj Link to post Share on other sites
lukaszk99 2 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Tak i dziwę się, że w ogóle płytę przyjęli. BTW. zatrzaski ramu też same się "wyłamały"? Mi ostatnio też przyjęli uszkodzenie piny gniazda CPU, ale napisali że przyjmują warunkowo(Z97-P), wysłali do serwisu zewnętrznego i Asus naprawił Inna sprawa, że ja tych pionów nie pogiąłem bo nawet procka nie montowałem. Kupiłem płytę i po 8 dniach procesor. Jak już miałem procka to zdjąłem osłonę gniazda i od razu wygięte piny rzuciły mi się w oczy(koło 10 w tym 8 w grupie), więc procka nie montowałem bo nie ryzykowałem jego uszkodzenia. Na drugi dzień zadzwoniłem do serwisu Asusa i facet poinformował mnie, że wszystkie uszkodzenia mechaniczne są odrzucane, a za kasę nienaprawianą bo to skomplikowane i nieopłacalne, ale jak widać naprawili. Edytowane 28 Października 2014 przez lukaszk99 Cytuj Link to post Share on other sites
martinoxxl 239 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Elementy płyt głównych są produkowane w dziesiątkach tysięcy sztuk (np. zapinki ram), Może zdarzyć się jakiś wadliwy, ale 6 w jednej płycie ??? Wybacz ale niewiarygodne. Czym procesor wyciągałeś z socketu?? dłutem czy śrubokrętem? Nie zachwalaj swoich zdolności manualnych i ile to kompów złożyłeś, bo nikt Ci w to nie uwierzy. Nasuwa się jedna myśl, niezły rzeźnik z Ciebie. Pewnie nie spodoba Ci się moja wypowiedź, ale ja zawsze jestem szczery. Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Elementy płyt głównych są produkowane w dziesiątkach tysięcy sztuk (np. zapinki ram), Może zdarzyć się jakiś wadliwy, ale 6 w jednej płycie ??? Wybacz ale niewiarygodne. Czym procesor wyciągałeś z socketu?? dłutem czy śrubokrętem? Nie zachwalaj swoich zdolności manualnych i ile to kompów złożyłeś, bo nikt Ci w to nie uwierzy. Nasuwa się jedna myśl, niezły rzeźnik z Ciebie. Pewnie nie spodoba Ci się moja wypowiedź, ale ja zawsze jestem szczery. masz rację, wziąłem kombinerki i powyrywałem zatrzaski ram bo wpadłem na świetny pomysł, że jeśli to zgłoszę to wymienią mi płytę na nową, po co się ograniczać do jednego skoro mogę wyrwać wszystkie, później pomyślałem że to może być mało i wziąłem widelec i poprawiłem po sockecie, żeby mieć pewność że nie odrzucą gwarancji.... Możesz być szczery ale nie uprawnia Cię to do pisania głupot i krytykowania innych oskarżając ich o kombinowanie i kłamstwo. Proszę Moderatora o zamknięcie tematu bo zamiast porad pojawia się coraz więcej domowych geniuszy i hejterów. Dziękuje wszystkim pomocnym za porady. Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 Po dość długiej korespondencji z firmą Morele otrzymałem dziś odpowiedź: "Witam, Uprzejmie informuję, że reklamowany towar zostanie dzisiaj odesłany.Nr listu przewozowego: xxxxxxxxxxx (przewoźnik Siódemka)Przesyłka pojawi się w systemie monitoringu przesyłek, w godzinach wieczornych, bądź jutro rano.Forma realizacji:wymiana" Jeśli dobrze rozumiem towar zostanie wymieniony na nowy? Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 zapytaj ich, ale watpie Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 w biurze obsługi klienta powiedzieli mi że towar najprawdopodobniej został wymieniony na nowy.. co mnie trochę dziwi bo byli strasznie na nie. w ostatnim mailu poinformowałem ich że zamierzam wysłać pismo o niezgodności towaru z umową i powołałem się na jakieś ustawy i kontakt z MSI. Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 w morele slowo "najprawdopodobniej", jeszcze z ich BOK'u, to slowo klucz. niemniej jednak, zycze Ci powodzenia Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 pozostało mi jedynie czekać, może jutro odbiorę paczkę to dam znać co przysłali. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12531 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Forma realizacji:wymiana" Jeśli dobrze rozumiem towar zostanie wymieniony na nowy? Czy na nowy, to nie jestem pewien, ale na pewno dostaniesz inną płytę. Też miałem problem z płytą Gigabyte kupioną w morele, w ogóle nie wstawała, a przy wyjmowaniu procka pogiąłem piny. Złożyłem reklamację, oczywiście opisali, że piny pogięte. I też nie wiedziałem co z tego będzie (morele też długo zwlekało z odpowiedzią), ale w końcu dostałem inną płytę (nr seryjny inny, ale nie wyglądała na całkiem nową - możliwe, że była testowana przed wysyłką). Także nie jest prawdą, że jak piny pogięte to na pewno odrzucą reklamację. Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 ale juz wyrwane zapinki ramu mogą być podstawą do jej odrzucenia Cytuj Link to post Share on other sites
manfi 8 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 @jankes87 Skoro napisali, że wymiana to dostaniesz jakąś inną płytę, ale nie koniecznie taka samą. Cytuj Link to post Share on other sites
jankes87 6 Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 jednak warto było czekać i męczyć ich. Dostałem nową płytę w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi akcesoriami i zaślepkami, więc myślę że nowa. Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 gratuluję!!! Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie jankes87 6 Napisano 6 Listopada 2014 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 dzięki, straciłem trochę czasu ale było warto. dzięki za rady Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.