Skocz do zawartości

wygięte piny a gwarancja


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez jankes87,

Recommended Posts

Witam,

Oddałem do serwisu morele.net płytę główną MSI, ale przy wyciąganiu procesora wygięły mi się trzy piny i zostało to zanotowane przez serwisanta w uwagach, mimo wygięcia gdy sprawdziłem ponownie procesor to działało. Moje pytanie jest takie, czy jeśli zgłoszenie nie dotyczyło procesora ani gniazda tylko wyłamanych zatrzasków RAM, problemów z LAN i wykrywaniem dysków, to mogą odrzucić gwarancję ze względu na uszkodzone piny?

Link to post
Share on other sites

MSI B85 G43 Gaming- po złożeniu i pierwszej instalacji wszystko było ok, ale po jakichś dwóch miesiącach zaczęło przerywać połączenie z internetem-mam na kablu, pomagał jedynie kilkakrotny restart, wgrałem najnowsze stery ze strony producenta i zaktualizowałem Bios ale to nic nie zmieniło, postanowiłem wgrać od nowa system bo nie miałem jeszcze wiele rzeczy powgrywanych, ale gdy chciałem wybrać dyski do instalacji to wyskakiwał błąd- nie pamiętam już jakiej treści a czasem wogóle nie widziało dysków, zmieniałem ustawienia Biosu i nic, dyski to SSD i Sata, sprawdziłem na płycie Gigabyte brata i wszystko śmigało.

 

Poza tym zatrzasków wyrwało się 6 czyli wszystkie które trzymały kości-według mnie to nie była moja wina a wada fabryczna...

Edytowane przez jankes87
Link to post
Share on other sites

No tak Gaming i Killer to wiele tłumaczy ;) szkoda tylko, że są uszkodzenia mechaniczne bo to może być podstawą odrzucenia gw. niemniej jak przyjęli to nie pozostaje nic innego jak czekać. Tylko uzbrój się w cierpliwość w lipcu też oddałem na gw. moją Z87I Gaming AC (tylko, że nic nie było połamane ;)) i czekałem przeszło dwa m-c aż w końcu dogadałem się z Morelami o zwrot pieniędzy (nie wiem co stało się z płytą ale gdzieś utknęła w serwisie MSI i nikt nie wiedział gdzie jest). 

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

towar został odrzucony ze względu na uszkodzenie mechaniczne. zadzwonię jeszcze do rzecznika praw konsumenta i może się czegoś dowiem więcej-nie odpuszczę tak łatwo, zapłaciłem prawie 400 zł a jakość wykonania płyty była po prostu śmieszna, nie jest to chyba urządzenie jednorazowego użytku..

A czemu nie mogę teraz złożyć pisma o niezgodności?

Link to post
Share on other sites

o jakość wykonania, elementy płyty nie powinny się odłamywać lub wyginać przy normalnym użytkowaniu-według powyższego rozumowania jeśli już raz włożę procesor i pamięć to nie powinienem go już wyciągać bo nastąpią uszkodzenia mechaniczne-a to chyba tak nie powinno działać. I proszę mi nie zarzucać ze robiłem to nieumiejętnie bo nie bede sie tłumaczył ile razy wymieniałem już procesor na innych platformach.


kolego... jakby Ci to napisac... JUZ PO PTOKACH. serwis ma odnotowane uszkodzenia, wylamania, ugryzienia itp. szkoda Twojego czasu. juz nic nie zdzialasz

jeśli nic nie zdziałam to trudno, ale będe próbował bo nie widzę w tym mojej winy-poza tym mam zastępczą płytę więc mogę zaczekac.

Link to post
Share on other sites

ale sam napisales, ze wylamales piny... nie watpie w Twoje zdolnosci manualne, no ale pogiecie pinow.... no coz, bywa. kazdemu moglo sie trafic. tak czy siak juz to jest podstawa do nieuznania reklamacji. dodatkowo morele nie sa sklepem slynacym z bezinteresownej pomocy klienowi. uzyja pinow przeciwko Tobie heh, dodaj wylamane zeczepy ramu i dooooopa blada. swoja droga te zaczepy mnie ciekawia...

 

Edytowane przez bialyboski
Link to post
Share on other sites

wszystkie zatrzaski ramu i wygiely sie 3 piny


a swoją drogą trochę mnie dziwi że wszyscy tak jednomyślnie odradzają mi dalsze starania o uznanie moich roszczeń..

 

W każdym razie dzięki za zainteresowanie i porady-dalej obstawiam przy swoim i bede się odwoływał, gdy dostanę ostateczną odpowiedz to dam znać.

Edytowane przez jankes87
Link to post
Share on other sites

czekam już około miesiąca i nic...

Spróbuj jeszcze powołać się na ustawę o szczególnej ochronie sprzedaży konsumenckiej. Tam jest zapis, który mówi, że sprzedawca ma obowiązek poinformować o decyzji dot. reklamacji, baz względu czy uznanej, czy odrzuconej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Jeśli sprzedawca nie zastosuje się do tego terminu, to przyjmuje się, że reklamacja została uznana.

Link to post
Share on other sites

Widać że nie masz doświadczenia w kupowaniu.

Wszelkie takie uszkodzenia są uznawane za mechaniczne i to kupujący jest odpowiedzialny za to.

Ty dostajesz towar poszczególne elementy , ty je montujesz, na własną odpowiedzialność.

Ale bij się może coś wygrasz, - nawet jak przegrasz będziesz wiedzieć na przyszłość.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...