Skocz do zawartości

[MULTI] The Elder Scrolls - seria


Recommended Posts

Gość darkatraz

Ja tam nie wiem. Wiem tylko, ze mam problem z poprowadzeniem rozmowy w kierunku malzenstwa. Misje od niej i innych towarzyszy zrobilem. Nawet wilkolakiem jestem i lipa. Nawet z husarem z Bialej Grani nie mam takiej mozliwosci. Chociaz, ze jestem Tanem w tej prowincji.

Link to post
Share on other sites

Często naciskasz F9? :D Gram wojakiem, mam do wykonania zadanie z Gwiazdą Azury. Ktoś ma jakiś sposób na zabicie maga w Gwieździe? Robi ze mnie miazgę, zanim do niego dobiegnę.

Ja się do niego trochę przy teleportowałem krzykiem trąba powietrzna i go dziabałem mieczem, jak mi połowe życia ubił to je szybko zregenerowałem i dobiłem, później uważaj na pozostałych npctów, możesz z nimi nie walczyć za jakieś 10 s wyjdziesz z wnętrza. Później ta kapłanka może się do ciebie dołączyć, ma powera razem w mniej niż minute smoka ubiliśmy.

 

Moja postać: http://img40.imageshack.us/img40/5400/screenshot3ig.png

Link to post
Share on other sites

Na tego maga dobry byłby okrzyk spowolnienia czasu, ale akurat na wojaku tego nie mam. :/

 

Ja się nie przyłączę do cesarskich, tylko do Gromowładnych.

1. cesarscy chcieli nam obciąć głowę

2. wpuszczają jakichś tholmorczyków do skyrim i pozwalają im się panoszyć

3. zakaz wiary w Talosa.

 

Rozgniotę robactwo. :P

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

W związku z licznymi prośbami podaję sposób na odwamipirzenie.

Potrzebne będzie zaklęcie pułapka duszy, można je kupić np od maga w zamku Smocza Przystań. Jak to mamy to zasuwamy do miasta na południowym zachodzie - Falkret. Tam w oberży zapytać się trzeba barmana o plotki. Powie, że jest gość w mieście Morthal, który zgłębia wiedzę o wampirach. Zasuwamy do typa i da nam klejnot, który trzeba napełnić duszą. Najprościej udać się gdzieś, gdzie kręcą się bandziory. Rzucamy zaklęcie pułapka duszy i zabijamy bandziora. Wracamy z klejnotem do typa i powie że trzeba o świcie się udać na miejsce niedaleko tego miasta, gdzie odprawi rytuał. Robimy tak i po sprawie.

Link to post
Share on other sites

mam prosbe potrzebuje fajny cfg tuningujacy grafike kompletnie ekstremalnie ultra odinstalowalem skyrim i teraz mam wszystko na ,,defalut,, czyli paskudna konsolowa pikseloze na ekranie

 

pamietam jakis czas temu odwiedzilem jakas stronke na,ktorej generowala ,,skirimi prefs,, zmienialem na niej jedynie opcje ,,sxtream ultra itd,,i po wcisnieciu enter mialem juz gotowy cfg

Edytowane przez maniuox
Link to post
Share on other sites

Ogólnie bonusy się sumują. Ja np zakląłem sobie rękawice, buty i pierścień tym samym zaklęciem - premia do obrażeń od broni dwuręcznej i łączny bonusik to już ponad 50%.

 

Mnie nurtuje inna kwestia. Rozwijam umiejętność ciężki pancerz, który dodaje premie, gdy nosimy pełny zestaw ciężkich zbroi, krasnoludzkie, orkowe itd... ale nie ma tam wymienionej smoczej zbroi. Wiem, że jest ona najlepszą ze wszystkich, ale jeśli nie dostanę bonusa to wypadnie gorzej od deadrycznej a może nawet i ebonowej.

 

Dalej nie mogę kupować wyposażenia do posiadłości w Wichrowym Tronie.

 

Czy Krzyki można rozwijać poprzez trenowanie odpowiednich umiejętności magicznych? Zwiększą się np obrażenia?

Link to post
Share on other sites

Chyba nie. Krzyki mają po trzy stopnie, ale musisz je odkryć. Chyba tylko krzyk Brzuchomówcy od razu dostajesz z odblokowanymi trzema stopniami.

 

Ogólnie coś ciężko się gra wojakiem. Magowie robią mi z d... jesień średniowiecza. Krasnoludzki centurion - to samo.

 

Z tarczy rezygnuję na rzecz dwóch broni. I tak blokowanie bez punktów w tarczy guzik dawało, a tak przynajmniej mocniej biję.

Edytowane przez Saiya-jin
Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Ja tam na poczatku poszedlem w wojako-lucznika. Jednak z racji zle dobranych atrybutow i rasy zaczalem gre od nowa. Wiec zegnaj Readgarze, a witaj Nordzie. Co proponujecie? Wojowniko (bronie jednoreczne, ciezki pancerz, kowalstwo)-maga (zniszczenie, leczenie, plus cos jeszcze) + domieszka lucznika.

Link to post
Share on other sites

na maga-wojownika polecam następujący zestaw skilli: broń ręczna, destrukcja, alteracja, przywołania, plus dodatki wedle życzenia (kowalstwo, zaklinanie), biegasz w szatach i lekkiej zbroi, bez łuku, bez skradania się (szkoda punktów), zaczynasz od przywołań i nawalasz magią ile się da po czym to, co zostanie dobijasz mieczem/toporem, generalnie potrzebna jest duża mobilność, stąd brak opancerzenia

 

edit: chyba, że wolisz wersję na czołg wówczas maksujesz ciężki pancerz, kowalstwo i zaklinanie, żeby mieć możliwie najbardziej odporny zestaw, wrogów razisz destrukcją na dystans, a jak już się zbliżysz to kończysz wręcz

Edytowane przez drachenfeles
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem bez sensu. Albo mag, albo wojak, ale w sumie to jest w tej grze fajne, że każdy ma wybór.

 

Gram czystym wojem i czystym magiem. Bez tarczy gra się sporo lepiej (na dwa miecze). Zagram sobie kiedyś jeszcze złodziejem-zabójcą.

 

Na wojaku mam broń jednoręczną, łucznictwo, kowalstwo, ciężki pancerz.

Na magu magię zniszczenia, przywoływania.

Edytowane przez Saiya-jin
Link to post
Share on other sites

2w1 to też urok tej gry, a skrytobójcę polecam - mój ulubiony typ postaci, czysty skill bez żadnej magii, jest tylko czasami problem przy bossfightach, ale tylko przez pewien czas na średnich poziomach

 

co do dwóch broni to jest to najbardziej ofensywna wersja woja, do pary z lekkim pancerzem (mobilność) sprawdza się wyśmienicie, mam takiego orka na 25 poziomie, po odpaleniu szału wychodzi z niego istny black whirlwind - kto grał w JE wie o czym mówię, tylko w pewnym momencie trzeba wszystko postawić na staminę, bo tchu brakuje przy dłuższych walkach, a bez niej nie ma już takiego overkilla

Link to post
Share on other sites

Jeśli wojak to broń dwuręczna, kowalstwo, ciężki pancerz. W minimalnym stopniu łuk, ewentualnie zaklinanie.

 

Ja już urosłem w siłę, a jeszcze mi się tak przeciwnicy nie wyskalowali. Trafiłem na paru magów z któymi były jazdy, ale to pomocne jest zamrożenie z krzyku, by podbiec do typa, albo huraga... by podbiec do typa :) Mamut pada na trzy duże hity, Olbrzym tak samo. Walczyłem też z tym całym centurionem - musiałem się miksturką podleczyć, ale wielkim wyzwaniem nie był. Chyb największa jazda była z "radą Potomy". Ale też się udało. Kupiłem te chate za 25 koła, plus 11 na urządzenie. Ale wczytałem zapis sprzed zakupu - zabrakło mi w niej pokoju gościnnego :) Szkoda, że nie ma do kupienia żadnej posiadłości po za miastem - jakiś folwark czy coś. Najbardziej zależy mi na własnej kuźni :) Mogli by wystawić jeden z fortów na sprzedaż, i więcej opcji związanych z inwestycjami - tak trochę jak w AC2:Brotherhood.

 

Obecnie ja jak i Lydia mamy pełne sety krasnoludzkie, już "bez skazy". Ale chyba bardziej przydała by się jakaś kapłaka, która by mnie leczyła, bo Lydia jakaś mega kosą nie jest. Niedługo chyba przesiadka na wyposażenie ebonowe, chociaż jeśli okaże się, że nie bede mógł ulepszać tych rzeczy tak wysoko jak krasnoludzkich to nie będzie miało sensu. Po za tym te krasnoludzkie zbroje są ogromne, szeroke i właściwie to moja postać sama wygląda jak centurion :) Stwierdziłem, że jak będzie mi się nudziło to z moich 50-ciu tysięcy Septimów ułożę sobie kopiec, niczym "smocze skarby" z Gothic 2. Podejrzewam że jak tak sobie wyrzucę złoto to pojawi się jedna moneta z dopiskiem xxxsztuk, więc bede musiał pojedyńczo, a to sporo klikania.

 

Teraz nowość - zabiłem smoka, którego nie wchłonąłem. Co więcej, był to smok w miejscu, w którym już raz smoka zabiłem, skrzynie ze skarbem opróżniłem, a tu był i nowy smok i nowy skarb.

Link to post
Share on other sites

Jeśli wojak to broń dwuręczna, kowalstwo, ciężki pancerz. W minimalnym stopniu łuk, ewentualnie zaklinanie. Ja już urosłem w siłę, a jeszcze mi się tak przeciwnicy nie wyskalowali. Trafiłem na paru magów z któymi były jazdy, ale to pomocne jest zamrożenie z krzyku, by podbiec do typa, albo huraga... by podbiec do typa :) Mamut pada na trzy duże hity, Olbrzym tak samo. Walczyłem też z tym całym centurionem - musiałem się miksturką podleczyć, ale wielkim wyzwaniem nie był. Chyb największa jazda była z "radą Potomy". Ale też się udało. Kupiłem te chate za 25 koła, plus 11 na urządzenie. Ale wczytałem zapis sprzed zakupu - zabrakło mi w niej pokoju gościnnego :) Szkoda, że nie ma do kupienia żadnej posiadłości po za miastem - jakiś folwark czy coś. Najbardziej zależy mi na własnej kuźni :) Mogli by wystawić jeden z fortów na sprzedaż, i więcej opcji związanych z inwestycjami - tak trochę jak w AC2:Brotherhood. Obecnie ja jak i Lydia mamy pełne sety krasnoludzkie, już "bez skazy". Ale chyba bardziej przydała by się jakaś kapłaka, która by mnie leczyła, bo Lydia jakaś mega kosą nie jest. Niedługo chyba przesiadka na wyposażenie ebonowe, chociaż jeśli okaże się, że nie bede mógł ulepszać tych rzeczy tak wysoko jak krasnoludzkich to nie będzie miało sensu. Po za tym te krasnoludzkie zbroje są ogromne, szeroke i właściwie to moja postać sama wygląda jak centurion :) Stwierdziłem, że jak będzie mi się nudziło to z moich 50-ciu tysięcy Septimów ułożę sobie kopiec, niczym "smocze skarby" z Gothic 2. Podejrzewam że jak tak sobie wyrzucę złoto to pojawi się jedna moneta z dopiskiem xxxsztuk, więc bede musiał pojedyńczo, a to sporo klikania. Teraz nowość - zabiłem smoka, którego nie wchłonąłem. Co więcej, był to smok w miejscu, w którym już raz smoka zabiłem, skrzynie ze skarbem opróżniłem, a tu był i nowy smok i nowy skarb.

Też tak miałem z tym smokiem.

 

Gdzie można znaleźć piec do przetopienia rudy w sztabki?

Link to post
Share on other sites

Chłopaki pomóżcie! Mam problem, w sumie na samym początku gry z pierścieniami, na których są ważka (?), sowa i niedźwiedź. Po ułożeniu w odpowiedniej kolejności (której właśnie nie mogę odgadnąć :x ) i użyciu (chyba) złotego szpona jako klucza powinno otworzyć się przejście. Zadanie to znajduje się w Czarnygłazie. Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję! :)

Link to post
Share on other sites

Problem drzwi obrotowych z łapą z pazurami jako klucze jest łatwy do rozwiązania. Odpowiedź znajdziesz zawsze na kluczu, obejrzyj dokładnie łapkę i przyjrzyj się figurom. Ja nie wiedząc o tym zastosowałem metodę kombinacji i dopiero ostatnia kombinacja była prawidłowa, zrzędzenie losu >.< . Przy następnych wrotach zacząłem od obejrzenia łapy.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...