Rakoth 5 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Była mowa o tym przed premierą i o ile tego nie zmienili to można zawierać małżeństwa homoseksualne. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Ja tam nie wiem. Wiem tylko, ze mam problem z poprowadzeniem rozmowy w kierunku malzenstwa. Misje od niej i innych towarzyszy zrobilem. Nawet wilkolakiem jestem i lipa. Nawet z husarem z Bialej Grani nie mam takiej mozliwosci. Chociaz, ze jestem Tanem w tej prowincji. Cytuj Link to post Share on other sites
Mate_ 27 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Często naciskasz F9? Gram wojakiem, mam do wykonania zadanie z Gwiazdą Azury. Ktoś ma jakiś sposób na zabicie maga w Gwieździe? Robi ze mnie miazgę, zanim do niego dobiegnę. Ja się do niego trochę przy teleportowałem krzykiem trąba powietrzna i go dziabałem mieczem, jak mi połowe życia ubił to je szybko zregenerowałem i dobiłem, później uważaj na pozostałych npctów, możesz z nimi nie walczyć za jakieś 10 s wyjdziesz z wnętrza. Później ta kapłanka może się do ciebie dołączyć, ma powera razem w mniej niż minute smoka ubiliśmy. Moja postać: http://img40.imageshack.us/img40/5400/screenshot3ig.png Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 19 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Zagrałem sobie od nowa magiem i jest o wiele łatwiej. Problemy praktycznie tylko w krasnoludzkich ruinach, ale niewielkie. Cytuj Link to post Share on other sites
SoundsGreat 1647 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Chacjenta w tym całym porcie-stolicy, gdzie cesarscy urzędowali kosztuje 25 kafli... Nie przesadzają? Mam dopiero 30 uzbierane.. więc prawie wszystko co mam, Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Na tego maga dobry byłby okrzyk spowolnienia czasu, ale akurat na wojaku tego nie mam. Ja się nie przyłączę do cesarskich, tylko do Gromowładnych. 1. cesarscy chcieli nam obciąć głowę 2. wpuszczają jakichś tholmorczyków do skyrim i pozwalają im się panoszyć 3. zakaz wiary w Talosa. Rozgniotę robactwo. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 W związku z licznymi prośbami podaję sposób na odwamipirzenie. Potrzebne będzie zaklęcie pułapka duszy, można je kupić np od maga w zamku Smocza Przystań. Jak to mamy to zasuwamy do miasta na południowym zachodzie - Falkret. Tam w oberży zapytać się trzeba barmana o plotki. Powie, że jest gość w mieście Morthal, który zgłębia wiedzę o wampirach. Zasuwamy do typa i da nam klejnot, który trzeba napełnić duszą. Najprościej udać się gdzieś, gdzie kręcą się bandziory. Rzucamy zaklęcie pułapka duszy i zabijamy bandziora. Wracamy z klejnotem do typa i powie że trzeba o świcie się udać na miejsce niedaleko tego miasta, gdzie odprawi rytuał. Robimy tak i po sprawie. Cytuj Link to post Share on other sites
maniuox 27 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) mam prosbe potrzebuje fajny cfg tuningujacy grafike kompletnie ekstremalnie ultra odinstalowalem skyrim i teraz mam wszystko na ,,defalut,, czyli paskudna konsolowa pikseloze na ekranie pamietam jakis czas temu odwiedzilem jakas stronke na,ktorej generowala ,,skirimi prefs,, zmienialem na niej jedynie opcje ,,sxtream ultra itd,,i po wcisnieciu enter mialem juz gotowy cfg Edytowane 20 Listopada 2011 przez maniuox Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Wie ktoś czy bonus z maski Morokeja sumuje się z bonusem z szaty arcymaga? Chodzi o bonus do regeneracji magii. Cytuj Link to post Share on other sites
SoundsGreat 1647 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Ogólnie bonusy się sumują. Ja np zakląłem sobie rękawice, buty i pierścień tym samym zaklęciem - premia do obrażeń od broni dwuręcznej i łączny bonusik to już ponad 50%. Mnie nurtuje inna kwestia. Rozwijam umiejętność ciężki pancerz, który dodaje premie, gdy nosimy pełny zestaw ciężkich zbroi, krasnoludzkie, orkowe itd... ale nie ma tam wymienionej smoczej zbroi. Wiem, że jest ona najlepszą ze wszystkich, ale jeśli nie dostanę bonusa to wypadnie gorzej od deadrycznej a może nawet i ebonowej. Dalej nie mogę kupować wyposażenia do posiadłości w Wichrowym Tronie. Czy Krzyki można rozwijać poprzez trenowanie odpowiednich umiejętności magicznych? Zwiększą się np obrażenia? Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) Chyba nie. Krzyki mają po trzy stopnie, ale musisz je odkryć. Chyba tylko krzyk Brzuchomówcy od razu dostajesz z odblokowanymi trzema stopniami. Ogólnie coś ciężko się gra wojakiem. Magowie robią mi z d... jesień średniowiecza. Krasnoludzki centurion - to samo. Z tarczy rezygnuję na rzecz dwóch broni. I tak blokowanie bez punktów w tarczy guzik dawało, a tak przynajmniej mocniej biję. Edytowane 20 Listopada 2011 przez Saiya-jin Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Ja tam na poczatku poszedlem w wojako-lucznika. Jednak z racji zle dobranych atrybutow i rasy zaczalem gre od nowa. Wiec zegnaj Readgarze, a witaj Nordzie. Co proponujecie? Wojowniko (bronie jednoreczne, ciezki pancerz, kowalstwo)-maga (zniszczenie, leczenie, plus cos jeszcze) + domieszka lucznika. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) na maga-wojownika polecam następujący zestaw skilli: broń ręczna, destrukcja, alteracja, przywołania, plus dodatki wedle życzenia (kowalstwo, zaklinanie), biegasz w szatach i lekkiej zbroi, bez łuku, bez skradania się (szkoda punktów), zaczynasz od przywołań i nawalasz magią ile się da po czym to, co zostanie dobijasz mieczem/toporem, generalnie potrzebna jest duża mobilność, stąd brak opancerzenia edit: chyba, że wolisz wersję na czołg wówczas maksujesz ciężki pancerz, kowalstwo i zaklinanie, żeby mieć możliwie najbardziej odporny zestaw, wrogów razisz destrukcją na dystans, a jak już się zbliżysz to kończysz wręcz Edytowane 20 Listopada 2011 przez drachenfeles Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 (edytowane) Moim zdaniem bez sensu. Albo mag, albo wojak, ale w sumie to jest w tej grze fajne, że każdy ma wybór. Gram czystym wojem i czystym magiem. Bez tarczy gra się sporo lepiej (na dwa miecze). Zagram sobie kiedyś jeszcze złodziejem-zabójcą. Na wojaku mam broń jednoręczną, łucznictwo, kowalstwo, ciężki pancerz. Na magu magię zniszczenia, przywoływania. Edytowane 20 Listopada 2011 przez Saiya-jin Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 2w1 to też urok tej gry, a skrytobójcę polecam - mój ulubiony typ postaci, czysty skill bez żadnej magii, jest tylko czasami problem przy bossfightach, ale tylko przez pewien czas na średnich poziomach co do dwóch broni to jest to najbardziej ofensywna wersja woja, do pary z lekkim pancerzem (mobilność) sprawdza się wyśmienicie, mam takiego orka na 25 poziomie, po odpaleniu szału wychodzi z niego istny black whirlwind - kto grał w JE wie o czym mówię, tylko w pewnym momencie trzeba wszystko postawić na staminę, bo tchu brakuje przy dłuższych walkach, a bez niej nie ma już takiego overkilla Cytuj Link to post Share on other sites
SoundsGreat 1647 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Jeśli wojak to broń dwuręczna, kowalstwo, ciężki pancerz. W minimalnym stopniu łuk, ewentualnie zaklinanie. Ja już urosłem w siłę, a jeszcze mi się tak przeciwnicy nie wyskalowali. Trafiłem na paru magów z któymi były jazdy, ale to pomocne jest zamrożenie z krzyku, by podbiec do typa, albo huraga... by podbiec do typa Mamut pada na trzy duże hity, Olbrzym tak samo. Walczyłem też z tym całym centurionem - musiałem się miksturką podleczyć, ale wielkim wyzwaniem nie był. Chyb największa jazda była z "radą Potomy". Ale też się udało. Kupiłem te chate za 25 koła, plus 11 na urządzenie. Ale wczytałem zapis sprzed zakupu - zabrakło mi w niej pokoju gościnnego Szkoda, że nie ma do kupienia żadnej posiadłości po za miastem - jakiś folwark czy coś. Najbardziej zależy mi na własnej kuźni Mogli by wystawić jeden z fortów na sprzedaż, i więcej opcji związanych z inwestycjami - tak trochę jak w AC2:Brotherhood. Obecnie ja jak i Lydia mamy pełne sety krasnoludzkie, już "bez skazy". Ale chyba bardziej przydała by się jakaś kapłaka, która by mnie leczyła, bo Lydia jakaś mega kosą nie jest. Niedługo chyba przesiadka na wyposażenie ebonowe, chociaż jeśli okaże się, że nie bede mógł ulepszać tych rzeczy tak wysoko jak krasnoludzkich to nie będzie miało sensu. Po za tym te krasnoludzkie zbroje są ogromne, szeroke i właściwie to moja postać sama wygląda jak centurion Stwierdziłem, że jak będzie mi się nudziło to z moich 50-ciu tysięcy Septimów ułożę sobie kopiec, niczym "smocze skarby" z Gothic 2. Podejrzewam że jak tak sobie wyrzucę złoto to pojawi się jedna moneta z dopiskiem xxxsztuk, więc bede musiał pojedyńczo, a to sporo klikania. Teraz nowość - zabiłem smoka, którego nie wchłonąłem. Co więcej, był to smok w miejscu, w którym już raz smoka zabiłem, skrzynie ze skarbem opróżniłem, a tu był i nowy smok i nowy skarb. Cytuj Link to post Share on other sites
Mate_ 27 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 U mnie Lydie zjadł troll śnieżny Teraz mam kapłankę ona ma powera dopiero, mógłbym ją zostawić i sama by wszystkich przeciwników położyła . Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 A gdzie mogę taką dostać ? Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Jeśli wojak to broń dwuręczna, kowalstwo, ciężki pancerz. W minimalnym stopniu łuk, ewentualnie zaklinanie. Ja już urosłem w siłę, a jeszcze mi się tak przeciwnicy nie wyskalowali. Trafiłem na paru magów z któymi były jazdy, ale to pomocne jest zamrożenie z krzyku, by podbiec do typa, albo huraga... by podbiec do typa Mamut pada na trzy duże hity, Olbrzym tak samo. Walczyłem też z tym całym centurionem - musiałem się miksturką podleczyć, ale wielkim wyzwaniem nie był. Chyb największa jazda była z "radą Potomy". Ale też się udało. Kupiłem te chate za 25 koła, plus 11 na urządzenie. Ale wczytałem zapis sprzed zakupu - zabrakło mi w niej pokoju gościnnego Szkoda, że nie ma do kupienia żadnej posiadłości po za miastem - jakiś folwark czy coś. Najbardziej zależy mi na własnej kuźni Mogli by wystawić jeden z fortów na sprzedaż, i więcej opcji związanych z inwestycjami - tak trochę jak w AC2:Brotherhood. Obecnie ja jak i Lydia mamy pełne sety krasnoludzkie, już "bez skazy". Ale chyba bardziej przydała by się jakaś kapłaka, która by mnie leczyła, bo Lydia jakaś mega kosą nie jest. Niedługo chyba przesiadka na wyposażenie ebonowe, chociaż jeśli okaże się, że nie bede mógł ulepszać tych rzeczy tak wysoko jak krasnoludzkich to nie będzie miało sensu. Po za tym te krasnoludzkie zbroje są ogromne, szeroke i właściwie to moja postać sama wygląda jak centurion Stwierdziłem, że jak będzie mi się nudziło to z moich 50-ciu tysięcy Septimów ułożę sobie kopiec, niczym "smocze skarby" z Gothic 2. Podejrzewam że jak tak sobie wyrzucę złoto to pojawi się jedna moneta z dopiskiem xxxsztuk, więc bede musiał pojedyńczo, a to sporo klikania. Teraz nowość - zabiłem smoka, którego nie wchłonąłem. Co więcej, był to smok w miejscu, w którym już raz smoka zabiłem, skrzynie ze skarbem opróżniłem, a tu był i nowy smok i nowy skarb. Też tak miałem z tym smokiem. Gdzie można znaleźć piec do przetopienia rudy w sztabki? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Do przetwarzania z rudy sztabki potrzebujesz czaru Transmutacja. Bez tego ani rusz. Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Transmutacja zmienia jeden rodzaj rudy w inny. Mnie chodzi o wytapianie metalu z rudy. Znalazłem już piec w jednej z misji od Towarzyszy. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Piec masz w Whiterun u tek kowalki przy wejściu, jak masz rudę to możesz z niej wytopić sztabki w stosunku 2:1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Chłopaki pomóżcie! Mam problem, w sumie na samym początku gry z pierścieniami, na których są ważka (?), sowa i niedźwiedź. Po ułożeniu w odpowiedniej kolejności (której właśnie nie mogę odgadnąć ) i użyciu (chyba) złotego szpona jako klucza powinno otworzyć się przejście. Zadanie to znajduje się w Czarnygłazie. Za wszystkie wskazówki z góry dziękuję! Cytuj Link to post Share on other sites
DustEater 37 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Problem drzwi obrotowych z łapą z pazurami jako klucze jest łatwy do rozwiązania. Odpowiedź znajdziesz zawsze na kluczu, obejrzyj dokładnie łapkę i przyjrzyj się figurom. Ja nie wiedząc o tym zastosowałem metodę kombinacji i dopiero ostatnia kombinacja była prawidłowa, zrzędzenie losu >.< . Przy następnych wrotach zacząłem od obejrzenia łapy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Niezły ze mnie głupek, zapomniałem że można tak ładnie sobie przedmioty w menu oglądać Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.