JoHnNy08PL 184 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Legends DLC Pack Car List: Alfa Romeo GTA 1600 Austin Mini Cooper BMW CSL Gr4 Ford Capri RS3100 Ford Escort Mk1 Ford GT40 Jaguar E-type Lotus Cortina Nissan 240ZG Nissan Skyline 2000GT-R Porsche 911 Carrera RSR Porsche 914 Shelby Cobra Daytona Filmy te są chyba wypakowane z plików gry, nie wiadomo czy te DLC będą płatne czy darmowe i najważniejsze - czy trafi na PC BTW, novee i DustEater - jakie macie kierownice? Cytuj Link to post Share on other sites
DustEater 37 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 tak, to są filmiki z gry ("wypakowane" z niej) Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 W NFS-W wprowadzili pościgi drużynowe Gra ktoś? Mój nick blackspider87 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13233 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Gra ktoś? Przecież dziś premiera. Cytuj Link to post Share on other sites
Black Razor 0 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 A czy moglby ktoś powiedzieć jak ma wygladać graphicsconfig.xml, zeby byly full detale? Bo jak ja cokolwiek zimeniam, to w grze nic się nie zmienia, a bardzo mnie irytuje, ta wręcz beznadziejna grafika, nawet w porownaniu do shift`a 1, zero wygladzania krawedzi, slabe tekstury... A wielki minus, że laik nie może zmienić ustawień grafiki normalnie w menu ;/ Z góry dziękuję, za odpowiednie wpisy Cytuj Link to post Share on other sites
DustEater 37 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Gra ktoś? Przecież dziś premiera. ja już grałem 2-3 dni temu Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 @MiK86 Pisałem o NFS World- "darmowej" mmo czy jak to tam się zwie Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Zostałem zmieciony z powierzchni ziemi. Przed premierą najbardziej obawiałem się jakości wykonania profili pod markowe/popularne kierownice. Slightly Mad Studios po prostu wbiło mnie w fotel. Profil utworzony na potrzeby Logitech Driving Force GT oddaje wszystko... W każdym momencie czuć po jakim torze jedziemy, jak jest ustawiony samochód względem optymalnego toru jazdy, etc. Tor punkt w punkt przeniesiony został na kierownicę. Czuć, że Slightly Mad Studios podjęło walkę z genialnymi ustawieniami z Gran Turismo 5. Oczywiście Japończyk nadal prowadzi w stawce, ale dystans dzielący obie produkcie skurczył się w sposób drastyczny. Shift 2: Unleashed jest tuż tuż za tworzoną przez kilka lat produkcją. Do powyższego po stronie Gran Turismo 5 dorzuciłbym wykonanie modelów premium, oraz biblioteczkę motoryzacyjną. Reszta elementów z których składa się racer przemawia w sposób wyraźny na korzyść Shift 2: Unleashed. Dla mnie Gran Turismo 5 to nr jeden gier typu "me&road". Samotna jazda na czas, optymalizacja samochodu pod daną trasę, 100% koncentracji na torze, na sposobie pokonania danego zakrętu, etc. Shift 2: Unleashed to pełnoprawny racer. Satysfakcjonujący model jazdy, oszałamiająca oprawa dźwiękowa, fenomenalne kamery z kokpitu, i z oczu kierowcy, klimat, masa wydarzeń na torze, rozgrywka dla pojedynczego gracza oraz dopracowana sztuczna inteligencja. Nie ma róży bez kolców. Shift 2: Unleashed nie wykorzystuje potencjału najnowszych układów graficznych. 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 na 1200 pikseli, i z ustawieniami Ultra... Tak po prostu nie powinno być. 9/10 Cytuj Link to post Share on other sites
IvyMike 0 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Wolałbyś mieć 20 klatek niż 60 ? Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Bez komentarza. Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Siema,czy wie ktoś jak ustawić sprzężenie zwrotne w tej grze na kierownicy bo próbowałem ustawić ale nie ma reakcji żadnej i skręca się ciężko. A co do samej gierki to wypasik:) Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Gra przebija pod wieloma względami GT5 Kapitalna giera. A dźwięki silnika bajka a nie to co w GT5 dźwięki jak z automatu... Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Siema,czy wie ktoś jak ustawić sprzężenie zwrotne w tej grze na kierownicy bo próbowałem ustawić ale nie ma reakcji żadnej i skręca się ciężko.Jaki masz model kierownicy? Dzisiejszego dnia postanowiłem pouzupełniać braki z poszczególnych etapów. Głównie zalegają mi zawody drift. Szkopuł w tym, że nie jestem wstanie wykonać na Logitech Driving Force GT choćby jednego kilkusekundowego poślizgu. Macie jakieś rady? Na Rumblepad II drifting nie sprawia mi, aż tak wielkiego problemu, a nie wyobrażam sobie, aby zmieniać co chwilę kierownicę na gamepad. Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 GT5 wygląda i brzmi trochę jak przejażdżka po parku Mało agresywnie, spokojnie bo jedziemy 560-konnym potwor(ki)em z V10 na pokładzie... Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Właśnie o tym pisałem 2 posty wyżej . Moim zdaniem SHIFT 2 jest lepszy od GT5 Cytuj Link to post Share on other sites
DustEater 37 Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 kij z graniem na klawiaturze. w tego NFSa ja bym grał nawet wyłącznie dla samego dźwięku Cytuj Link to post Share on other sites
kopczenko 1 Napisano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Ogladalem pare filmikow z roznych gier i dla mnie shift 2 niszczy pod wzgledem audio wszystko.. Polecam jazde Gallardo w pelni stuningowanym.. ja gram na sluchawkach to jest jakas masakra kazde auto pieknie ryczy.. Gra miejscami potrafi byc calkiem trudna ale jest sie czym delektowac Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Wczoraj odpaliłem grę i zrobiłem kilka wyścigów w trybie kariery. Nie bardzo pasi mi ten gruby kierowca wyścigowy z kraju hamburgera, i muzyka znowu jest słaba, ale reszta jest bardzo dobra. No przyczepić się jeszcze można do słabych tekstur na budynkach i "rozmytych" trawników, które robią się wyraźne dopiero z bliska. Niemniej cała reszta na wielki plus, łącznie z optymalizacją, bo na moim leciwym już GTX 260 w 1440x900 chodzi na wysokich ustawieniach (nie max, ale też bez biedy) płynnie i wygląda elegancko (nawet w nocy). No jest jeszcze jedna wada: system zniszczeń. Nawet na ustawieniach "pełne zniszczenia", auto wydaje mi się zbyt "pancerne", nie raz uderzyłem mocno w bandę a tu raptem rysy jakieś i małe wgniecenia na karoserii, kiedy wreszcie zrobią to porządnie? Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 No jest jeszcze jedna wada: system zniszczeń. Nawet na ustawieniach "pełne zniszczenia", auto wydaje mi się zbyt "pancerne", nie raz uderzyłem mocno w bandę a tu raptem rysy jakieś i małe wgniecenia na karoserii, kiedy wreszcie zrobią to porządnie?Nigdy (nie mów nigdy). U mnie z 10 poważnych wypadków 8 kończyło się restartem auta. W porównaniu do Gran Turismo 5 to jest o 8 oczek lepiej. Jak na 1,5 roku dewelopingu nie jest źle. Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 Po wczorajszej sesji muszę lekko zrewidować swoją opinię na temat systemu zniszczeń. Po zderzeniu z przeciwnikiem i przeszlifowaniu o ścianę tunelu cały bok auta był w ruinie, a tylne koło wystawało poza obrys. Wyglądało to całkiem przyzwoicie. Być może moje wcześniejsze kraksy nie były takie poważne. Zaskoczyła mnie jeszcze jedna sytuacja: wypadłem z toru jakimś Astonem i zakopałem się w żwirze! Nie mogłem wyjechać, bo koła tylko mieliły żwir, co też jest dość prawdopodobne (ciężko stwierdzić, bo jakoś nie miałem okazji rozbić Astona Martina na torze i wpaść nim w kupę żwiru). Dziś wieczorem kolejne wyścigi! Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Cytuj Link to post Share on other sites
IvyMike 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 W grze mamy nieprzyjemne bucznie a w "real'u" przyjemny pomruk silnika YEAH Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 My name is Martin Griffiths and I'm PC Lead on SHIFT 2 Unleashed. I'm going to use this post to give you some background on our engine and what's coming up in the first patch. SHIFT 2 has a completely new engine which is a deferred, light pre-pass renderer. A basic overview of this rendering method can be found at http://en.wikipedia.org/wiki/Deferred_shading . Our deferred renderer is far from basic though - the rendering team at SMS has about 100 man years of render coding between us, and we used some of the most advanced techniques that are known at this time. We did our best - so it's sometimes disappointing after so many late nights to see flippant remarks, over constructive criticism. So, this new engine allowed us to do cool things such as the night racing that would have been very difficult with an old style forward renderer. With deferred rendering the lighting stage is separate from the geometry stage(s) and hardware anti-aliasing like MSAA in a basic form won't produce correct results. Solutions to allow us to anti-alias had to be found - we came up with two methods to balance AA processing cost/quality over a wide range of PCs. A very large amount of time was spent on this and while some other developers just choose to do a post-pass edge detection filter we weren't satisfied with that, the 'HIGH" method for example was 3 months of R&D. There are lots of 'tips' about overriding the AA mode - doing this will produce problems with lighting at edges and will also break other lighting components like Bloom, giving a visual look that we didn't intend. If you prefer the look with a driver over-ride then we've no problem with that - but the graphics team wanted a consistent look and feel, to do the many artists who created the tracks and cars justice. There has been some confusion that our anti-aliasing uses the CPU - it does not. In the graphics options the 'Normal' mode uses MSAA with a special sampling trick to produce correct results at triangle edges - the 'HIGH' method extends this with a depth based search which requires a GPU with high bandwidth because the shaders are sampling many depth pixels for each pixel in the scene. Any performance issue on particular hardware is down to the characteristics of that GPU - there isn't anything we can do about this without a driver update. To better balance very high-end CPUs the patch will include a 3rd anti-aliasing method which is CPU based - MLAA. We are working with Intel R&D to add this. On quad-core (and above) systems this will allow AA without any GPU cost and little impact to the frame rate to what you see when running with AA turned off currently. This will also help AMD based quad-core too. Some people have noted that the game doesn't scale well with SLI/Crossfire - SLI performance scaling doesn't just automagically happen, it requires quite close collaboration with the GPU makers. We've been in regularly contact with NVidia and ATI throughout the development of the game, with their performance teams feeding back on any areas where we could improve, pooling our expertise with theirs. About 6 weeks of programmer time was spent pre-shipping on SLI/Crossfire scaling - we needed another 4 weeks since we went gold because of the complexity of implementing this in such a large engine. Both GPU makers have devoted a lot of time to some complex issues. So yes, the upcoming patch includes SLI/Crossfire scaling. To give you an example a GTX 295 will go from 48fps to nearly 70fps in 1080p. Also the rendering team found some further optimizations so that normal (non SLI) graphics performance should be 5-10% faster with the patch. Input lag - we've solved the latency issues reported using some wheels. There was a dead-zone issue and a threading problem introduced very late in development that have been fixed. Garage screen crashes/CTDs - a fast button press issue that wasn't seen during development is also fixed in the patch. A black screen issue on starting a race requiring a pause/unpause to fix is also addressed. This was caused by a timing difference with the protection system. NVision - some reverse/double stereo issues with the mirrors and environment maps have been addressed in the patch. NVidia very kindly provided us with more hardware for the render team to address this - Kudos to them for that. There are also some more minor fixes in the patch - the above represent the vast majority W końcu patch Źródło Cytuj Link to post Share on other sites
.daft 433 Napisano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 na padzie od xboxa 360 gra sie b.dobrze. wczoraj do 1.30 w nocy meczylem sie nad 1 wyscigiem ale udalo sie zejsc ponizej 1:11 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.