Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jako że jestem nowym użytkownikiem tego forum Witam wszystkich ludzi udzielających się tutaj. Mam pytanie do was, dlaczego do was otóż właśnie dlatego, że ja w temacie komputerów jestem całkiem zielony i nie bawię się w takie rzeczy jak podkręcanie, chłodzenie itp. A moje pytanie brzmi tak - jakie według was chłodzenie wodne byłoby dobre na taką specyfikację komputera?

 

Płyta Główna: Gigabyte (Nie znam dokładnej wersji a także nie mogę jej w tej chwili sprawdzić gdyż nie jestem u siebie)

 

Procesor: AMD Phenom II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz

http://www.avgs.gresouth.com/images/AMD-phenom2-x4-965.jpg

Karta Graficzna: NVIDIA Palit GeForce GTX 260 (1792MB)

http://www.techpowerup.com/img/09-01-23/160b.jpg

Pamięć Ram: 8190MB (4x2GB)

Dyski Twarde: 2x1TB

Obudowa: RaidMAX NINJA

http://www.madtech.pl/pliki/raidmax/ninja/raidmax_ninja_black_00.jpg

 

Zależy mi na tym aby komputer pracował cicho, gdyż teraz jest głośniejszy niż moja pralka - głównie przez wentylator zamontowany na karcie grafiki. Nie zmieniałem nic - nie podkręcałem, ani nie zmieniałem wentylatorów i innych części gdyż jak już pisałem nie znam się na tym ( chłodzenie zamontuje mi kolega ). Chciałbym aby chłodzenie było na kartę grafiki i procesor, jeżeli proponujecie coś jeszcze możecie pisać rozważę wasze propozycje. Piszę do was gdyż czytałem iż nie opłaca się kupować gotowych zestawów ponieważ są mało wydajne oraz bardzo kosztowne w porównaniu do tych które można złożyć za tą samą cenę. Jeżeli potrzebujecie jakichkolwiek innych danych piszcie postaram się je zdobyć. Z góry dziękuję wam bardzo za pomoc.

 

EDIT: Dodam jeszcze że komputer pracuje prawie cały czas. Czasami jest tylko wyłączany na 2|3 godziny lub szybki restart i to wszystko.

Link to post
Share on other sites

Mysle, ze taniej i lepiej byloby zamontowac dobry cooler, np. Mugen, lub taniej Fortis/Performa/Eclipse II

Do tego zamontować dwa wentyle Fander Selekta